שתף קטע נבחר

אתם שיתפתם
    זירת הקניות
    הקשר עם הבוחר: מי שיאן ההוצאות בכנסת?
    כבכל שנה פורסם דו"ח ההוצאות של חברי הכנסת מתקציב הקשר עם הבוחר. מי הוציא 537 שקלים עבור מנוי לאינטרנט? ומי הוציא 356 שקלים על כיבוד?

    על מה הוציאו נבחרי הציבור את תקציב לשכתם השנתי? הכנסת פרסמה היום (ג') את דו"ח הוצאות חברי המשכן לשנת 2014. מהנתונים עולה כי ח"כ ג'מאל זחאלקה (הרשימה המשותפת) הוא שיאן ההוצאות מבין חברי הכנסת מתקציב הקשר עם הציבור לשנה החולפת. זחאלקה, שכיהן כח"כ מטעם בל"ד בכנסת ה-19, הוציא אשתקד 109,078 שקלים.

     

    ח"כ מסעוד גנאים (הרשימה המשותפת) דורג במקום השני עם הוצאה של 85,942 שקלים ובמקום השלישי דורגה ח"כ חנין זועבי (הרשימה המשותפת) שהוציאה 80,664 שקלים. חברהּ לסיעה באסל גטאס הוציא 75,785 שקלים ובמקום החמישי נמצא חבר הכנסת היוצא ניצן הורוביץ (מרצ) עם 74,970. דוד צור (התנועה), שלא התמודד לכנסת ה-20, הוציא 73,855 שקלים על קשר עם הבוחר.

    השיאן. ח"כ זחאלקה (צילום: גיל יוחנן) (צילום: גיל יוחנן)
    השיאן. ח"כ זחאלקה(צילום: גיל יוחנן)

    ראש הממשלה בנימין נתניהו (הליכוד) הוציא 537 שקלים על מנוי לאינטרנט. שר החוץ אביגדור ליברמן (ישראל ביתנו) הוציא 447 שקלים על צורכי משרד והוצאות תקשורת ושר האוצר לשעבר יאיר לפיד (יש עתיד) השתמש רק ב-169 שקלים מתקציב הקשר עם הבוחר עבור צורכי משרד.

     

    יו"ר האופוזיציה ח"כ יצחק הרצוג (המחנה הציוני) הוציא בשנה החולפת 23,177 שקלים מתקציב הקשר עם הבוחר. 9,959 שקלים הוקדשו לאתר אינטרנט ו-5,699 שקלים עבור שירותי מידע.
    יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין (הליכוד) הוציא מתקציבו 29,733 שקלים ונשיא המדינה ראובן ריבלין הוציא 30,362 שקלים לפני שנבחר לתפקידו. 12,204 שקלים היו עבור ייעוץ מקצועי ו-14,772 שקלים עבור אתר אינטרנט ורשתות חברתיות.

     

    ח"כ בנימין (פואד) בן אליעזר, שלא התמודד על מקום בכנסת ה-20, הוציא 22,204 שקלים. 13,758 מהם על קטעי עיתונות ו-356 שקלים על כיבוד קל.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים