שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    גם השנה: ynet ברשימת מותגי העל בישראל
    זו השנה השביעית ברציפות שבה אתר ynet והעיתון ידיעות אחרונות נמצאים ברשימת מותגי העל שמפרסם ארגון Superbrands הבינלאומי. חברת שטראוס מחזיקה במספר מותגי העל הגבוה ביותר: 16 מותגים

    ארגון ה-Superbrands הבינלאומי פרסם הבוקר (ב') את רשימת ה-Superbrands - מותגי העל - הפעילים כיום בישראל. מהארגון נמסר, כי הרשימה גובשה לאחר מחקר צרכנים מקיף, שנערך בישראל, ושבמהלכו הכתירו הצרכנים בישראל את מי שבעיניהם הוא Superbrands: "מותג על, המספק להם יתרונות מוחשיים ורגשיים בהשוואה למותגים אחרים בקטגוריה".

     

    לכתבות נוספות בערוץ מדיה

     

    אתר ynet והעיתון ידיעות אחרונות ממשיכים להשתייך לרשימה של מותגי העל החזקים ביותר הפועלים במדינת ישראל - זו השנה השביעית ברציפות!

     (לוגו: יח"צ) (לוגו: יח
    (לוגו: יח"צ)

    בין המותגים הנוספים שהוכתרו כ-Superbrands - מותגים מעולם מוצרי הצריכה כדוגמת קוקה קולה, במבה, סופר-פארם, שופרסל ורשת "שיווק השקמה" של רמי לוי; מותגי תקשורת כדוגמת אייפון, WAZE, גוגל ופייסבוק; מוסדות ציבור כדוגמת המוסד, צה"ל והשב"כ; אישים כדוגמת הנשיא ראובן ריבלין, הרמטכ"ל הקודם בני גנץ ושלמה ארצי, עמותות כדוגמת אד"י, זק"א ויד שרה ועוד גופים ומותגים נוספים.

     

    מנציגי הארגון בישראל נמסר כי 50 מותגים חדשים הפעילים בישראל, נכנסו השנה לרשימה וביניהם גם אופטלגין, תלמה, סנפרוסט, עץ הזית, מילקה, דנונה, פלמוליב, קליניק, מאק קוסמטיקס, גרנייה, ניוואה ואפליקציית החניה פנגו.

     

    גם השנה, קבוצת שטראוס מחזיקה במספר מותגי העל הגבוה ביותר: 16 מותגים של החברה הוכתרו כ-Superbrands על ידי הצרכנים הישראלים.

     

    את המקום השני בדירוג תופסת אסם נסטלה עם 12 מותגים, ואת המקום השלישי מחזיקות שתי חברות: פרוקטר אנד גמבל והחברה המרכזית, עם 9 מותגי על ברשימה כל אחת.  

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים