שתף קטע נבחר

פרסומת "go pro 360" ראשונה בישראל

כחלק מתהליך הצילום בגו פרו, למשקה החדש ג'אמפ fizz, לא הייתה אפשרות לבמאי להצטרף לצוות השחקנים או לראות בזמן אמת את הנעשה על הסט כמו בפרסומת רגילה

טמפו עולה בקמפיין פרסום חדש למשקה החדש ג'אמפ fizz, שהינו משקה קל מוגז בטעמי תפוח, ענבים ואשכולית אדומה תחת הסיסמה " תנו ל- fizz להעיף אתכם". עלות הקמפיין מוערכת בכ-3.5 מיליון שקל.

 

מדובר בקמפיין חדשני שצולם בישראל באמצעות מקאן, באמצעות הטכנולוגיה הייחודית - "GO PRO 360". הטכנולוגיה מאופיינת בצילום אשר מתבצע דרך שש מצלמות גו פרו המונחות על גבי חצובה ייחודית ומצלמות את הסיטואציה מכל הזוויות. באמצעות הטכנולוגיה החדשה ושיטת הצילום, אומרים בחברה, ניתן היה להעביר את חווית המשקה ואת הבועות התוססות.

 

 (מתוך צילומי הפרסומת) (מתוך צילומי הפרסומת)
(מתוך צילומי הפרסומת)

 

כחלק מתהליך הצילום בגו פרו אין אפשרות לבמאי להצטרף לצוות השחקנים או לראות בזמן אמת את הנעשה על הסט כמו בפרסומת רגילה ולכן צוות השחקנים יוצא לסצנה לבד ומתחיל לפעול.

 

לצורך הצילומים הגיע לארץ מברלין הבמאי והצלם ג'ונס גינטר, חלוץ הטכנולוגיה בעולם. ג'ונס תדרך את השחקנים וביים אותם יחד עם מנהל הקריאייטיב של טמפו נאור יצחק.

 

בגלל פריסת המצלמות הייחודית, לא ניתן היה להיות עם השחקנים בצילום עצמו והם ביצעו את צילומי הסצינות, בעוד למנהל הקריאייטיב לא הייתה שום אפשרות לצפות בביצועי השחקנים אלא רק כאשר הגיע לחדרי העריכה.

 

ג'אמפ, מותג המשקאות הקלים יוצא בימים אלו במשקה חדש בשם ג'אמפ fizz, משקה מוגז בטעמי פירות המכיל 10% פרי. המשקה המוגז החדש יושק בבקבוק משפחתי בעיצוב חדשני בנפח של ליטר וחצי עם מראה רענן וצעיר אשר מדגיש את הכיף, ההנאה והפירות. הלוגו גם הוא עוצב מחדש וכעת משדר רוח רעננות וחופש שתואמות את הרוח הצעירה של המותג. ג'אמפ fizz יושק בשלושה טעמים מרעננים במיוחד לקיץ הישראלי: תפוחים, ענבים ואשכולית אדומה בגיזוז מרענן ומרווה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מתוך צילומי הפרסומת
הפרסומת
מתוך צילומי הפרסומת
מומלצים