שתף קטע נבחר

סלקום: הרווח הנקי לרבעון השני של 2015 הסתכם ב-12 מיליון שקל

כמו המתחרה פרטנר, הרבעון הנוכחי של סלקום מכיל ירידה במספר פרמטרים. עם זאת, סלקום נמצאת בהליך חדירה לשוק הטלוויזיה שעשוי להוות עבורה מנוע צמיחה בהמשך. מנכ"ל סלקום ניר שטרן: "הצלחת סלקום tv מצליחה במלוא עוצמתה"

אחרי שאתמול פרסמה פרטנר את דו"חות הרבעון השני, ובהם אזהרה כי החברה עשויה לעבור להפסד ברבעון הבא, היום (ה') מגיע תורה של המתחרה סלקום להודיע על תוצאותיה. כמו פרטנר גם סלקום מציגה ירידה במספר פרמטרים ביחס לרבעון המקביל בשל התחרות העזה בענף הסלולר. עם זאת, סלקום - שזיהתה כי התחרות בשוק הסלולר קשה - מבצעת בתקופה זו מהלך רחב היקף של חדירה לשוק הטלוויזיה שעשוי להניב לה תוצאות משמעותיות בהמשך. שוק הטלוויזיה שנשלט היום ע"י הוט ו-yes באופן כמעט בלעדי, עשוי להוות עבור סלקום מנוע צמיחה שגם יגביר את התחרות בענף. הרווח הנקי לרבעון השני של 2015 הסתכם ב-12 מיליון שקל.

 

מנכ"ל סלקום, ניר שטרן אמר: "הצלחת סלקום tv ממשיכה במלוא עוצמתה גם ברבעון השני. נכון להיום, אנחנו עם למעלה מ-40 אלף בתי אב שנהנים מהטלויזיה החדשה של ישראל. גם במסגרת רפורמת השוק הסיטונאי החברה חווה הצלחה גדולה עם כ-42 אלף בתי אב שנהנים ממחירים אטרקטיביים ושירות אינטרנט אחוד. הרחבת סל המוצרים הקוויים והשקת הטריפל מייצרות לנו יתרון תחרותי בשוק".

מנכ"ל סלקום, ניר שטרן. חודרים לשוק הטלוויזיה (צילום: סיון פרג') (צילום: סיון פרג')
מנכ"ל סלקום, ניר שטרן. חודרים לשוק הטלוויזיה(צילום: סיון פרג')

שטרן הוסיף: "השפעת התחרות העזה שניכרת בתוצאות הרבעון, באה לידי ביטוי, בין היתר, בשחיקה בהכנסות וברווחיות. עוד הושפע הרבעון מהוצאות מימון גבוהות ביחס לרבעון הקודם וממהלך נוסף של פרישה מרצון שעלותו החד פעמית עומדת על 25 מיליון ש"ח ושאת השפעותיו נראה החל מהרבעון השלישי של 2015. עם הפעלת השוק הסיטונאי בתקשורת הקווית, המשכנו וחיזקנו את מעמדנו כקבוצת תקשורת שמעניקה ערך ללקוח. במסגרת זו, לקראת סוף הרבעון, הרחבנו את סל המוצרים הקוויים שלנו עם חבילת הטריפל שייצרה לנו יתרון תחרותי בשוק, והפכה אותנו לקבוצה היחידה המציעה כיום חבילת טריפל אמיתי שמשלב שירותי טלויזיה, תשתית וספק אינטרנט וטלפוניה ביתית בחשבונית אחת".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים