שתף קטע נבחר

הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    עומס חבילות בדואר: "איספו אותן תוך יומיים"
    הבעיות בדואר ישראל לא נגמרות: לקוח התלונן כי בסניף בכפר סבא החבילות נשארו מחוץ לכספת, והמתינו באולם קבלת הקהל, בו כל אחד יכול היה לקחת אותן. בעקבות תלונתו הועברו החבילות לסניף אחר, אולם הלקוחות נדרשו לאסוף אותן תוך יומיים. ומה הסבירו בדואר? צפו

    על אף הרפורמה שיצאה באפריל השנה, שהייתה אמורה לייעל את דואר ישראל, התלונות ממשיכות לזרום. הפעם עוסקת התלונה בסניף בכפר סבא, בו החבילות נשארות מחוץ לכספת וממתינות בקבלה, במקום בו הלקוחות אמורים לשבת ולהמתין לתורם. מעבר לאי נוחות שנגרמת לציבור, כל שמגיע לסניף יכול לחפש בין החבילות או פשוט לקחת אותן.

     

    יש לכם תלונה על הדואר או על כל חברה אחרת? כיתבו לנו >>

    הזמנה שנשלחה בדואר מהיר - הגיעה אחרי החתונה

    מצפים למכתב? חכו 6 שנים

    עובד בדואר: "לא מגיעים לכל החבילות"

     

    אריאל רבינוביץ', שמגיע לסניף מבצע יהונתן בכפר סבא הסמוך למקום מגוריו, התלונן על הבעיה בפני בכירי הדואר והנושא טופל. אלא שהחבילות הועברו לסניף המרכזי בכפר סבא, והמהלך גרר בעיה אחרת: המוקדנים בדואר דרשו מהלקוחות להגיע תוך יומיים ולקחת את החבילות, שממתינות כבר מעל חודשיים. ומה תגובת הדואר? צפו בדיון באולפן: 

    צילום : ניצן דרור יוגב אטיאס

    צילום : ניצן דרור יוגב אטיאס

    סגורסגור

    שליחה לחבר

     הקלידו את הקוד המוצג
    תמונה חדשה

    שלח
    הסרטון נשלח לחברך

    סגורסגור

    הטמעת הסרטון באתר שלך

     קוד להטמעה:

     

    מחברת דואר ישראל נמסר: "בשל העומס שנוצר בסניף מבצע יונתן, הוסטו דברי דואר לבית הדואר המרכזי והלקוחות עודכנו על כך טלפונית. מרבית הלקוחות הביעו שביעות רצון רבה מכך שעדכנו אותם להגיע לקבל את החבילה, ובטח שלא הייתה כוונה להאיץ בלקוחות להגיע לקחת את דברי הדואר, שמא יוחזרו לשולח. אנו מתנצלים אם נאמר או השתמע אחרת.

     

    "ככלל, חברת דואר ישראל מיישמת בחודשים האחרונים תכנית הבראה והתייעלות, הכוללת מחד שינויים בשירות, ומאידך פיטורי מאות עובדים. עד כה הסתיימה העסקתם של 600 עובדים ועד סוף השנה תסתיים העסקתם של 150 עובדים נוספים. אנו מודעים לקשיים ולתקלות באזורים מסוימים, שהם פועל יוצא של השינויים התפעוליים המתבצעים בשטח, ופועלים בכל האמצעים במטרה לשפר את השירות בלוח זמנים קצר.

     

    "יצוין כי חלק מהשינויים מורגשים כבר היום, כגון קבלת שירות ב-170 סניפים עד 20:00 בערב, הזמנת תור באינטרנט בלמעלה מ-200 סניפים וקבלת שירות בכ-90 מרכזים ייעודיים למסירת חבילות. כמו כן, זמן ההמתנה בסניפים התקצר משמעותית. החברה נמצאת בתהליך משמעותי וככל שיתקדם בחודשים הקרובים, השיפורים יורגשו היטב".

     

    המידע הראשוני לכתבה הגיע במייל האדום

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    המקצוענים
    מומלצים