מתיחת אמצע החיים - אינפיניטי מטפלת ב-Q50 ו-QX60
המשפחתית הגדולה ורכב הפנאי בעל השבעה מושבים, עוברים רענון. ה-Q50 גם מקבלת מנוע טווין-טורבו בנזין חדש עם עד 400 כ"ס
אינפיניטי, חטיבת היוקרה של ניסאן, הודיעה על רענון לדגמי ה-Q50 ו-QX60. שיווק שני הדגמים יחל במהלך שנת 2016, אם כי מחברת קרסו, יבואנית אינפיניטי לישראל, נמסר כי עדיין לא ידוע מתי ה-Q50 המחודשת תגיע אלינו. תאריך שיווק ל-QX60 המעודכן דווקא יש - לקראת אמצע השנה.
במסגרת מתיחת הפנים, ה-QX60 עבר רענון קוסמטי קל, שכולל בין היתר שינויים ליחידות התאורה, פגושים וכדומה. העיצוב הכללי והמידות לא השתנו. ה-Q50 נותר ללא שינוי לעיצוב, אך יזכה בין היתר לשיפור מערך המתלים ומנוע חדש לחלוטין.
ה-Q50, המתחרה של אינפיניטי לב.מ.וו סדרה 3, תוצע עם מנוע טווין-טורבו בנזין בנפח 3.0 ליטר ובשני הספקים - 300 כ"ס ו-40.8 קג"מ ב-1,600 סל"ד או 400 כ"ס ו-48.4 קג"מ ב-1,600 סל"ד. בשני המקרים המנוע משודך לתיבת שבעה הילוכים אוטומטית ולהנעה אחורית או כפולה. נתוני ביצועים ותצרוכת דלק לא פורסמו.
לצד המנוע החדש, אינפיניטי תציע את ה-Q50 גם בגרסת כלאיים, שמשלבת מנוע V6 בנפח 3.5 ליטר (302 כ"ס) ומנוע חשמלי (67 כ"ס). למערכת הספק מרבי של 360 כ"ס. גרסת הבסיס תוסיף להיות 2.0 ליטר טורבו-בנזין עם ארבעה צילינדרים, 208 כ"ס ו-35.6 קג"מ ב-1,500 סל"ד.
אינפיניטי מבטיחה גם שיפור למערכת ההיגוי הייחודית (על-חוט, בלי חיבור מכני), שיפור למתלים לטובת נוחות ניעה משופרת ויותר אבזור.
ב-QX60 השינויים כאמור מעט קטנים יותר. כאן המנועים נותרו ללא שינוי - 3.5 ליטר V6 עם 265 כ"ס או כלאיים שמשלב 2.5 ליטר והספק כולל של 250 כ"ס. אינפיניטי מבטיחה שיפור להיגוי עם פחות סיבובים מנעילה לנעילה, יותר אבזור ושיפור לנוחות ובידוד הרעשים.