שתף קטע נבחר

הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    שיאנית ההזמנות מהדואר: העיר תל אביב
    דואר ישראל מדווחת כי במהלך חודש נובמבר נמסרו 8 מיליון חבילות לצרכנים הישראלים - גידול של 30% בהזמנות בהשוואה לשנה שעברה. תל אביב היא העיר המובילה מבחינת היקפי ההזמנות מחו"ל

    הישראלים ממשיכים לשבור שיאים בהזמנות באינטרנט: חברת דואר ישראל מסרה לציבור במהלך חודש נובמבר למעלה מ-8 מיליון חבילות, כאשר תל אביב היא שיאנית ההזמנות באינטרנט. ואילו ערים אחריה?

     

    עד 80% פחות: מדריך ליום הקניות הכי חזק באינטרנט

    הנחות של עד 90% בבלאק פריידיי

    זה לא נגמר: הנחות ענק בסייבר מאנדיי


     (צילום: Shutterstock) (צילום: Shutterstock)
    (צילום: Shutterstock)

    חודש נובמבר הביא איתו חגיגת קניות בחו"ל עם מבצעי סוף שנה ששברו שיאי הזמנות בכל העולם, בהם סינגלס דיי בסין, בלאק פריידי, סייבר מאנדיי - ופתיחת המכירות לכבוד חג המולד הקרב. הישראלים ניצלו היטב את חגיגת הקניות אשר מעבר לים. דואר ישראל מדווח על גידול של 30% בהזמנות של חבילות בהשוואה לאשתקד.

     

    על פי הנתונים, ההסתערות של הישראלים על אתרי הקניות המקוונים נמשכת גם השנה, כאשר רק בנובמבר בלבד נמסרו ללקוחות החברה כ-5.5 מיליון חבילות, ובחצי הראשון של דצמבר למעלה מ- 2.5 מיליון חבילות. תל אביב היא העיר המובילה מבחינת היקפי ההזמנות מחו"ל - כך עולה מנתוני חברת דואר ישראל המסכמים את חודש נובמבר. מיד אחריה בדירוג - ראשון לציון, פתח תקווה, ירושלים, חיפה, חולון, רחובות, מודיעין ובני ברק.

     

    מחצית מהחבילות שהזמינו הישראלים נשלחו מסין, ובעיקר מאתר הקניות הפופולרי עלי אקספרס. אחריו מדורגים אי.ביי, אמזון ואתר האופנה הבריטי נקסט. בכלל האתרים דיווחו כי באירועי המכירות בחודש האחרון נרשמה תנועה גדולה מאוד של גולשים שניצלו את ההנחות המשמעותיות ועלויות השילוח הנמוכות. הצרכן הישראלי הממוצע נוהג להזמין גדאג'טים, מוצרי אלקטרוניקה, בגדים ואביזרי אופנה לצד תוספי מזון ומוצרים נישתיים אחרים.

      

    מדואר ישראל נמסר כי "נערכנו מראש לחודש הקניות המקוון והקימנו חמ"ל מיוחד לתפעול ומעקב אחר מסירת החבילות. בחודשים האחרונים נפתחו למעלה מ-140 מרכזים ייעודיים למסירת חבילות ברחבי הארץ בשיתוף עם רשתות קמעונאיות ועסקים פרטיים, על מנת להגדיל את המקומות בהם נמסרות חבילות ולהוריד את הלחץ הגדל בחנויות הדואר. במקביל, החלה החברה לשלוח מסרונים ללקוחות עם הגעת חבילתם לסניף, וחוסך מהם את ההמתנה להודעה האדומה המסורתית שנשלחה לבתים. כיום 90% מהלקוחות יכולים ליהנות משירות הסמס, ולקבל הודעה במסרון אם מספר הטלפון הנייד מצוין על החבילה".

     

    מנכ׳ל חברת דואר ישראל, דני גולדשטין: "אני מזמין את הציבור להשתמש בחידושים שהכנסנו בחודשים האחרונים, וליהנות משירותי דואר מתקדמים. בנוסף, חשוב שהציבור יציין את מספר הטלפון בהזמנת פריטים מחו"ל, כך שכאשר הפריט מגיע, נשלח לו הודעת SMS והוא יקבל את החבילה במהירות. הרחבנו את שעות הפעילות עד 20:00 בערב ופתחנו למעלה מ - 140 מרכזי מסירה שמקטינים משמעותית את זמני ההמתנה בסניפים".

     

    צפו בראיון באולפן על חגיגת הקניות האמריקאית - בלאק פריידי:

    צילום: ניר כהן ניצן דרור

    צילום: ניר כהן ניצן דרור

    סגורסגור

    שליחה לחבר

     הקלידו את הקוד המוצג
    תמונה חדשה

    שלח
    הסרטון נשלח לחברך

    סגורסגור

    הטמעת הסרטון באתר שלך

     קוד להטמעה:

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    המקצוענים
    מומלצים