שתף קטע נבחר

"LG יוצאת למלחמה מול סמסונג"

מנתונים שהגיעו לידי ynet עולה כי יש קרב צמוד בשוק הסלולר בישראל בין אפל, סמסונג ו-LG. סמנכ"ל השיווק של LG דיבר בראיון באולפן ynet על התחרות מול סמסונג

בעוד שבוע בדיוק, ב-21 בפברואר, תכרזנה LG וסמסונג על מכשירי הדגל החדשים שלהן בתערוכת המובייל הגדולה בברצלונה. שתי החברות החליטו להכריז על ה-LG G5 והגלאקסי S7 באותו יום - בהפרש של כמה שעות בלבד לאחר שבשנים קודמות ההכרזות שלהן היו בתאריכים שונים ובמקומות שונים. בעוד שבעולם עדיין קיים פער בין אחוז המשתמשים בטלפונים החכמים של שתי הקוריאניות - הרי שבישראל התחרות צמודה. מנתונים שהגיעו לידי ynet עולה כי נתח השוק בישראל מתחלק כך: 30% אפל, 27% סמסונג, 24% LG ו-19% ליתר החברות.

 

 

הצמיחה הגדולה של LG בישראל החלה בהשקת מכשיר ה-G2 לפני כשלוש שנים. אז היו ההערכות שנתח השוק של LG היו 4%. זיו קוריצקי, סמנכ"ל השיווק של LG ישראל, דיבר בראיון באולפן ynet על התחרות בשוק הסלולר ועל ההכרזה של שתי החברות הקוריאניות באותו יום: "ה-LG G5 בא לקרוא תיגר על השליטה של סמסונג. בישראל LG עשתה קפיצת מדרגה ענקית. מאחוזים בודדים היא עשתה קפיצה של מאות אחוזים".  

 

קוריצקי פירט את היתרונות של LG מול המתחרים: "כל המוצרים של LG החל מ G3 הם עם סוללה נשלפת וכרטיס הרחבת זיכרון על מנת לתת למשתמש אפשרויות בלתי מוגבלות מהבחינה הזו. זה צורך שעלה מהמשתמשים בעיקר כשחברות אחרות החלו לייצר מכשירים ללא אפשרות להחלפת סוללה וללא כרטיס זיכרון".

 

הוא הוסיף כי LG שמה דגש על איכות הצילום גם בתנאים קשים והיא הראשונה שהשיקה מכשיר עם הלייזר פוקוס.

 "זו מערכת שיודעת לפקס את מצלמת המכשיר ברמת מהירות ודיוק גבוהה במיוחד. LG הראשונה שנתנה את האופציה לשלוט באופן ידני במצלמת סטילס (החל מ G4) ובמצלמת וידאו החל מה V10. היא גם הראשונה שהשיקה סמארטפון עם מסך QHD, המסך הראשון שנותן רזולוציה יותר גבוהה, פי שתיים מ-FULL HD וגם החברה הראשונה שייצרה סמרטפון קעור וכן סמרטפון עם כפתור הפעלה בגב המכשיר".

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אולפן ynet
זיו קוריצקי, סמנכ"ל השיווק של LG בישראל
צילום: אולפן ynet
מומלצים