שתף קטע נבחר

הישראלים שיוצאים לכבוש את ברצלונה

חברה שפיתחה מכשיר להטענה אלחוטית של מכשירי שמיעה, חיישנים ביו-רפואים, שעונים חכמים ועוד, חברה שתמנע מהרשתות לקרוס בשעת חירום וגם חברה המפתחת תוכנה להארכת חיי הסוללה של סמארטפונים ומכשירים חכמים. קבלו הצצה לחברות הישראליות שיציגו בתערוכת המובייל הגדולה בברצלונה בשבוע הקרוב

לא רק סמסונג, LG וחברות הטכנולוגיה הגדולות יציגו את החידושים שלהן ויכריזו על מכשירים חדשים בתערוכות MWC 2016, שתיפתח ביום שני בברצלונה, אלא גם 140 חברות ישראליות, שיציגו את החידושים שלהן בביתן הישראלי.

 

בתערוכה הנחשבת לגדולה ולחשובה בעולם בתחום המובייל, צפויים להשתתף כ-100 אלף מבקרים וכ-2,000 חברות שתצגנה את הטכנולוגיות, המוצרים והאפליקציות החדשניים ביותר בתחום. התערוכה, המושכת אליה באופן מסורתי חברות ענק מתחום התקשורת, ביניהן מפעילים סלולריים, ספקיות אינטרנט ויצרניות מכשירים, תהווה השנה מוקד משיכה לחברות מתחום המדיה הדיגיטלית, מותגים מתחום מוצרי הצריכה ויצרני תוכן, אשר יגיעו לבחון מקרוב את הטרנדים והטכנולוגיות בתחומי הפרסום, חיבור למותג, שרות לקוחות, תוכן ועוד.

 

ביתן ישראל בתערוכה מוקם על ידי מכון היצוא בשיתוף מינהל סחר חוץ במשרד התעשייה והכלכלה, שטחו מתפרס על פני כ-500 מ"ר, והוא נמצא במיקום מרכזי (Hall 5) לצד חברות התקשורת המובילות בעולם. שטח הביתן מחולק לשלושה מתחמים: מתחם ביתני תצוגות ומתחם מפגשים עסקיים בהם מציגות כ-65 חברות (40% מהן מציגות לראשונה בביתן הישראלי), עשרות חברות נוספות מציגות במיזם האפליקציות StartAppNation ומקודמות על ידי אנשי מכון היצוא אשר ייצרו את הקשרים הראשוניים בין המפתחים הישראלים והמבקרים. הביתן הישראלי צפוי לשמש במה לאחד מאירועי המפגשים העסקיים הגדולים המתקיימים בתערוכה, שבמסגרתו יתקיימו פגישות שנקבעות מראש על ידי מערך הנספחים המסחריים של מינהל סחר חוץ במשרד התעשייה והכלכלה.

 

בין החברות המציגות בביתן ישראל בתערוכה:

Vexigo בע"מ היא מובילה עולמית בהדמיית תוכן ופרסום אונליין בווידאו כשרות המספק תוצאות מחייבות, תוך שימוש בטכנולוגיות מבית ופלטפורמת פרסום חדשנית שפותחה למתן מענה עבור בעלי תוכן.

 

 

Vexigo מציעה מגוון פתרונות פרסום מקוונים התומכים בפורמטים רבים של מודעות אינטראקטיביות הנתמכות על ידי טכנולוגית אופטימיזציה ייחודית הנקראת Visualizr לפרסום ממוקד ושמירת בטיחות המותג.

 

CallVU המציאה ופיתחה מדיה חדשה המשנה את האופן שבו בני-אדם ומרכזי שירות מתקשרים ביניהם. שיחת טלפון רגילה למוקדי שירות של לקוח הופכת לממשק-דיגיטלי-עשיר, הנפתח אוטומטית על הסמארטפון של הלקוח, ורץ במקביל למענה הטלפוני הקולי.

 

 

בחברה הסבירו כי החוויה הוויזואלית והקולית מאפשרת ללקוחות לבצע אין-ספור פעולות דיגיטליות בחשבון באופן עצמאי ובתוך המענה הקולי, למשל מילוי טפסים אינטראקטיביים, חתימות, הזדהות חכמה בעזרת מצלמה או טביעת-אצבע, קו-בראוזינג, הזמנת תור או שינוי סיסמא אלפא-נומרית וגם מאפשרת לנציג השירות לפתור מגוון פעולות בזמן-אמת ובמגוון כלים חזותיים שאילולא CallVU היו צריכות להתבצע במדיה אחרת תוך בזבוז זמן ושירות רע. השירות מוטמע במספר רב של בנקים, חברות כרטיסי אשראי, ביטוח וחברות תקשורת, בארץ ובעולם.

 

חברת Lucid  - מפתחת פתרון תוכנה להארכת חיי הסוללה של סמארטפונים ומכשירים חכמים. מוצרי החברה מבוססים על אלגוריתמים ופטנטים ייחודיים אשר פותחו בחברה. מוצרי החברה נמכרים ליצרניות המכשירים (OEMs) ומשולבים כחלק ממערכת ההפעלה של המכשיר על-ידי היצרן. מוצר הדגל של החברה, PowerXtend, מותקן כיום במעל 150 מיליון מכשירים ניידים של יצרניות מובילות בשוק העולמי.

 

 

חברת מר-סלו פתרונות אלחוט מתמחה בפיתוח רשתות דור רביעי עצמאיות וניידות המיועדת לעיריות וכוחות סיוע ראשוני בשגרה ובחירום. בשעת חירום לא פעם קורה שרשתות הסלולר קורסות, בשל העומס הכבד עליהן, דבר המקשה על תפקוד כוחות הצבא, המשטרה, כיבוי האש והרשויות מקומיות דווקא בזמן הכי קריטי של האירוע. נכון שלכל כוח חירום יש אמצעי רדיו המאפשרים לאנשיו לדבר ביניהם, אך עם השנים הלך והתפתח הצורך בהעברת תמונות ווידאו לטובת ניהול אירוע איכותי יותר תוך תיעוד פרטני של הפעולות שבוצעו לטובת תחקירים שלאחר מעשה.

 

 

בנוסף, וחשוב לא פחות, כוחות החירום מתקשים לתקשר ולתאם ביניהם, שלא לדבר על העברת וידאו בין הגופים השונים. הסלבוקס, הפתרון שפותח על ידי מר-סלו, מגיע בקופסה מוקשחת הניתנת לנשיאה, מאפשר לכוחות להקים רשת תקשורת מקומית ועצמאית, המספקת כיסוי ברדיוס של כמה קילומטרים, בתוך דקות בודדות המאפשרת העברת נתונים בקצבים של רשת דור 4 וזאת ללא כל תלות בחיבור לאינטרנט. באמצעות הסלבוקס כלל אנשי כוחות הסיוע השונים יוכלו לערוך שיחות וידאו PTT מוצפנות, להעביר תמונות, לראות את המיקום על גבי מפה של כל חברי הצוות בשטח, להעביר וידאו חי מהשטח למפקדות השונות ועוד מגוון רחב של יישומים וכל זאת ללא כל תלות בחיבור לאינטרנט.

 

מעבר לכך, ניתן לחבר לסלבוקס אמצעי עזר כגון רחפן או מזל"ט, מצלמות רשת וחיישנים שיעניקו למנהלי הכוחות יכולות ניהול אירוע ברמה המתקדמת ביותר. לקוחות מר-סלו בעולם משתמשים בסלבוקס במגוון תרחישים כולל ניהול אירועי שריפות גדולות, ניהול אתרים שנפגעו מפגעי מזג אוויר ורעידות אדמה, פיגועי טרור ותקשורת ניידת עבור שיירת מכוניות של אח"מים ועוד.

 

SafeDK הוא פתרון חדשני לפיתוח במובייל, אשר משפר את הבטיחות, הפרטיות ואיכות השירות של אפליקציות, על ידי שליטה ובקרה על חבילות התוכנה המפותחות על ידי צד שלישי - SDKs - ונמצאות בשימוש נרחב היום בכל אפליקציה.

 

 

SafeDK מאפשר למפתחי אפליקציות מובייל להחזיר לידיהם את השליטה על האפליקציה, גם אם בחרו, כפי שנוהגים מפתחים רבים, להשתמש בכלים חיצוניים רבים כאלה. כחלק מהפתרון התשתיתי והכולל לתחום הSDKs למובייל, SafeDK מציעים גם Marketplace ל-SDKs, שיהיה המקום המרכזי האחד למציאת ה- SDK הנכון עבור האפליקציה. שם מוצגים כל ה-SDKs, מדורגים ומלווים בהמלצות ודיונים על כל אחד ואחד.

 

Clicktale המוצר המהפכני של קליקטייל מקנה בהירות יוצאת דופן לגבי התנהגותם, מניעיהם, צורכיהם וכוונותיהם של משתמשים ברשת. מותגים מובילים בעולם (לדוגמה Walmart, The North Face, CNN, Microsoft) אימצו את הפתרונות הייחודיים של קליקטייל על מנת לטייב את חווית המשתמש שלהם, להגביר את שביעות רצונם ואף את הנאתם של הגולשים באתריהם.

 

 

בחברה אומרים כי בתערוכה בברצלונה היא תחשוף לראשונה את פתרונותיה הייחודיים לאפליקציות מובייל. קליקטייל מציעה ללקוחותיה SDK אחד, הכולל בתוכו פתרון שלם לניתוח ההתנהגות והאינטראקציה של משתמשים באפליקציות. קוד ה SDK של קליקטייל יתאים לאפליקציות על גבי אנדרואיד ו-IOS, ויכלול: מפות חום מדוייקות, הקלטת פעולות המשתמש במסכים השונים ודוחות על ביצועים, שגיאות וקריסות. בנוסף, הטמעת ה SDK תאפשר פנייה יזומה, באמצעות התראות האפליקציה, לפלחי משתמשים ספציפיים.

 

MyPermissions מקנה למשתמשים כלים לפקח ולשלוט בגישה למידע האישי שלהם באפליקציות ניידים ושירותים מקוונים. MyPermissions מחזיקה במאגר מידע הגדול בעולם בנוגע לאפליקציות על מכשירים ניידים ובענן כולל הערכת הסיכון הטמון בהן למידע האישי, מאגר המכיל מידע על יותר מ- 2.5 מיליון אפליקציות ומתעדכן בזמן אמת.

 

 

החברה צפויה להשיק בתערוכה שירות חדש שיבצע סריקה מקיפה של כל אפליקציות המשתמש, תסדר אותן לפי רמת סיכון, ותמליץ למשתמשים להחליף אפליקציות בסיכון גבוה לאפליקציות פחות מסוכנות בהתאם לפרופיל המשתמש.

 

Cell mininig ספקית מובילה בתחום פתרונות SON (Self-Organizing Networks) לטיוב הרשת הסלולארית ושיפור חווית הרשת של מנויים, הודיעה היום, על השלמת סבב גיוס A בשווי כולל של 5 מיליון דולר בהובלת לאזארוס ישראל. החברה מתעתדת לממן באמצעות ההשקעה התרחבות לשווקים חדשים תוך המשך פיתוח הטכנולוגיה המתמקדת בהתנהגות המנויים.

 

 

פתרון ה-SON של סלמיינינג מנתח, באופן יחודי, מידע הנוגע לחווית המנויים ומזהה דפוסי התנהגות. מידע זה מתווסף למקורות נוספים, כך שהניתוח המשולב מאפשר טיוב אוטומטי של הרשת הסלולארית מונחה איכות שירות ואיכות חוויה. מקורות המידע ואופי הניתוח של מערכות SON אחרות מגבילים מאד את המפעילים הסלולאריים ביכולת להבין, למדוד ולשפר את חווית המשתמש. מחקר שוק ה-SON של חברת SNS משנת 2015 צופה מגמה זו, ומציין כי פרויקטים בתחום יאופינו יותר ויותר בתיקוני רשת אוטומטיים דינאמים, המונחים על ידי מדדי איכות שירות (QoS) ואיכות חוויה (QoE).

 

SKEINWAY היא אפליקציה - המושקת בימים אלו - המאפשרת יצירה, שיתוף וחיפוש מהיר וקל של תמונות וידיאו וקול בעל פרמטרים זהים, המוגדרים על-ידי המשתמש. היישום שהאפליקציה הינו בשימוש הפרטי וכן בתחומי המדיה והביטחון. בתערוכה מחפשת SKEINWAY לפגוש שותפים בעלי ענן, כששימוש באפליקציה יעניק ערך מוסף למשתמשיו וכך יתרון יחסי למחזיק הענן.

 

Humavox היא חברה חדשנית בעלת טכנולוגיה פורצת דרך בתחום ההטענה האלחוטית. הטכנולוגיה של החברה מבוססת על גלי רדיו (RF) ומעניקה למשתמש הסופי חווית טעינה פשוטה ואינטואיטיבית, החשובה במיוחד בעידן של ריבוי מכשירים. בעזרת הפלטפורמה הגמישה של החברה, ETERNA, הטענה אלחוטית מתאפשרת במכשירים הקטנים ביותר, כגון מכשירי שמיעה, חיישנים ביו-רפואים, שעונים חכמים או מוצרים אלקטרוניים לבישים אחרים. לחברה מספר שיתופי פעולה בתחום הפיתוח עם חברות מובילות בתחום מוצרי הצריכה האלקטרונית, מוצרי בקרה רפואית ויישומים תעשייתיים.

 

 

יו"ר מכון היצוא, רמזי גבאי ()
יו"ר מכון היצוא, רמזי גבאי

 

יו"ר מכון היצוא, רמזי גבאי, אמר לקראת התערוכה בברצלונה: "שנת 2016 נפתחה כאחת השנים המוצלחות עבור תעשיית ההייטק הישראלית, כאשר החברות הישראליות גייסו במשך חודש אחד השקעות בהיקף של כ-1.4 מיליארד דולר ובכך ממשיכות במיצוב ישראל כ'סטארט אפ ניישן' וכאומת החדשנות. הביתן הישראלי, שיוקם זו השנה השביעית

 בתערוכה, יספק למבקרים בו הצצה לטכנולוגיות ולפתרונות החדשניים שמפתחות החברות הישראליות וימשוך אליו מבקרים רבים בדרגים בכירים מחברות בין לאומיות מובילות".

 

גבאי הוסיף: "השנה מביאות החברות הישראליות את תחום הסייבר וה-IOT למרכז הבמה ומציגות פתרונות לחיבור מכשירים לרשת וכן טכנולוגיות להגנה על המכשירים והרשת. כמו כן, השנה אנו רואים גידול בהשתתפות של החברות המציגות טכנולוגיות מרתקות בתחומי התוכן והמדיה הדיגיטלית".

 

טקס פתיחת ביתן ישראל בתערוכה יתקיים ביום שני בשעה 12:00 (שעון ברצלונה) בביתן הלאומי (Hall 5 D81) בהשתתפות יו"ר מכון היצוא, מנהל מינהל סחר חוץ, אוהד כהן, מנכ"ל משרד התקשורת שלמה פילבר, שגריר ישראל בספרד, אלון בר, גורמים בכירים בתעשיית התקשורת הישראלית וכן ראשי ונציגי החברות המשתתפות בתערוכה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים