שתף קטע נבחר

עיכובים במשלוח משקפי ה-VR של אוקולוס

"מחסור בלתי צפוי בחלקים" הוא התירוץ הרשמי לעיכובים שנוצרו במשלוחי משקפי המציאות המדומה של חברת אוקולוס ללקוחות שביצעו הזמנה מוקדמת. הפיצוי יהיה כיסוי העלויות של המשלוח

משקפי המציאות המדומה של חלוצת התחום, חברת אוקולוס החלו להישלח ללקוחות הראשונים מבין אלו שביצעו הזמנה מוקדמת כבר ב-28 לחודש מרץ אולם במהלך השבוע האחרון החלו לצוץ ברשת דיווחים רבים על לקוחות שטרם קיבלו את המוצר הנחשק.

 

משקפי מציאות מדומה (צילום: Oculus.com) (צילום: Oculus.com)
משקפי מציאות מדומה(צילום: Oculus.com)

 

אחרי המשלוח המתוקשר הראשון, שערך מייסד החברה בעצמו, פאלמר לאקי כשהגיע לאלסקה למסור את זוג המשקפיים הראשון לרוס מרטין, הלקוח הראשון שהזמין את המוצר, נקלעה לטענתה החברה למחסור בלתי צפוי בחלקים לייצור המשקפיים וכתוצאה מכך נוצר עיכוב חלקי במשלוחי הסחורה ללקוחות. החברה מציינת שחלק מהלקוחות שהזמינו את המוצר, אכן קיבלו אותו כבר והם עושים מאמצים רבים לספק את יתרת הסחורה מהר ככל האפשר.

 

משלוח אישי ללקוח הראשון (צילום: Oculus.com) (צילום: Oculus.com)
משלוח אישי ללקוח הראשון(צילום: Oculus.com)

 

המשקפיים עלו בהזמנה מוקדמת כ-600 דולר וכל ההזמנות המוקדמות למשלוח הראשון אזלו מהר מאוד. המשלוחים הבאים של זוגות המשקפיים ללקוחות יחלו לצאת אליהם רק בחודשי הקיץ, קרי יולי-אוגוסט.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים