שתף קטע נבחר

דאצ'יה סנדרו, מעתה גם אוטומטי

דאצ'יה משיקה בישראל את הסנדרו סטפווי שיהיה הראשון בדגמי החברה לקבל תיבת הילוכים רובוטית. תג-מחיר של 77 אלף שקלים הופך אותו לעסקה מעניינת

קרסו, יבאונית דאצ'יה, משיקה את הסנדרו סטפווי עם תיבה רובוטית. מדובר למעשה בדגם הראשון של דאציה המצויד בתיבה לא ידנית, מאז הושקה מחדש ב-2004 כמותג בקונצרן רנו-וניסאן.

 (ניר בן זקן) (ניר בן זקן)
(ניר בן זקן)
הסנדרו הוא הקטן בהיצע דגמי דאצ'יה שמציע מידות מקטגורית המיני עם בסיס גלגלים ארוך של 259 ס"מ. גרסת הפנאי המוגבהת מכונה סטפווי, ועושה מעתה שימוש גם בתיבת חמישה הילוכים רובוטית בשידוך למנוע טורבו-בנזין בנפח 0.9 ליטר, שלושה צילינדרים ו-90 כ"ס. נתוני הביצועים וצריכת הדלק של היצרן נותרו זהים לאלה של הגרסה הידנית עם אותו מנוע; 11.1 שניות במיאוץ ל-100 קמ"ש, 168 קמ"ש ו-19.6 ק"מ לליטר בנהיגה משולבת.
 (ניר בן זקן) (ניר בן זקן)
(ניר בן זקן)

הגרסה הרובוטית תהיה ברמת גימור זהה לגרסה הידנית, וכוללת מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך מגע בגודל "7, מערכת ניווט, בלוטות' עם העתקה של ספר הטלפונים בעברית ובקרת שיוט, אבל רק ארבע כריות אוויר וציון של 4 כוכבים במבחני הריסוק יורו NCAP.

 

הסנדרו סטפווי הרובוטי מוצע בתג מחיר של 77,000 שקלים, 7,500 יותר ממחיר הדגם הידני, מה שמציב אותו עכשיו גם כאלטרנטיבה למכוניות מיני אוטומטיות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ניר בן זקן
דאצ'יה סנדרו סטפווי
ניר בן זקן
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים