שתף קטע נבחר

קאדילק XT5 בישראל. המחיר: החל מ-335 אלף שקל

קדילאק XT5, רכב הפנאי של חטיבת היוקרה ב-GM, נחת בישראל עם תג-מחיר התחלתי של 335 אלף שקל ורשימת אבזור עשירה. על הכוונת: רבי המכר האירופאים בקטגוריה

קדילאק XT5 כבר כאן. UMI, יבואנית קאדילק, מתחילה בשיווק רכב הפנאי החדש XT5 עם תג-מחיר התחלתי של 335 אלף שקל. ה-XT5 הוא מחליפו של ה-SRX, מהדגמים הפופולאריים ביותר של היצרנית בארה"ב ובישראל והראשון בסדרת דגמי פנאי של קאדילק שתיקרא XT. מ-UMI נמסר כי הם מקווים למכור כ-450 יחידות בשנה.

 

צפו בנהיגה ראשונה בקדילאק XT5

 

בהשוואה לקודמו, ה-XT5 קצר ב-1.9 ס"מ (481.5 ס"מ), צר ב-0.7 ס"מ (190.3 ס"מ) וגבוה ב-0.6 ס"מ (167.5 ס"מ). השינוי המרכזי הוא בבסיס גלגלים שגדל ב-5 ס"מ (285.7 ס"מ), ויחד עם מושב אחורי הניתן לכיוון מרחק וזווית המסעד, אמור להציע מרווח משופר לנוסעים מאחור. המשקל העצמי נמוך בכ-130 ק"ג. עיצוב הפנים עודכן עם ידית הילוכים בצורת ג'ויסטיק המפנה מקום לתא מתחת לקונסולה המרכזית, עוד בולטים מסך תצוגה צבעוני במרכז לוח המחוונים ומערכת CUE עם מסך מגע בגודל "8.

 

 

בתחום יחידת ההנעה יוצע רק מנוע אחד; V6 בנפח 3.6 ליטר המפיק 310 כ"ס ו-37.6 קג"מ, נתונים כמעט זהים לדגם היוצא. החידוש במנוע הוא במערכת לניתוק אספקת הדלק לצמד צילינדרים בעומס נמוך, ומערכת עצור וסע לצמצום צריכת הדלק. תיבת 8 הילוכים אוטומטית חדשה (6 הילוכים ב-SRX) מעבירה את הכוח לגלגלים הקדמיים בגרסת הבסיס, או לכל הארבעה בגרסה הבכירה. זו האחרונה כוללת גם בורר מצבי נהיגה ובולמי זעזועים אדפטיביים.

 

 

הגרסה הבסיסית שתשווק בארץ (335 אלף שקלים) כוללת ריפודי עור, מושבים קדמיים מתכוונים חשמלית ומחוממים, מפתח חכם, חלון שמש פנורמי, חיישני גשם וחישוקי "18 קלים. ציוד הבטיחות כולל 7 כריות אוויר, התראה על התנגשות, על שטחים מתים כולל תנועה חוצה מאחור וסטייה מנתיב.

 

הגרסה היוקרתית יותר (395 אלף שקלים) תציע בנוסף בקרת אקלים מפוצלת לשלושה אזורים, קירור למושבים הקדמיים וחימום לאחוריים, כיוון חשמלי לגלגל ההגה, מערכת שמע של BOSE וחישוקי "20 קלים. אבזור הבטיחות בגרסה זו כולל גם בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטונומית במצבי חירום וחניה אוטומטית.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים