מנומשות ולא מטשטשות: הנמשים מככבים בגיליונות ספטמבר החשובים

הצצה במגזיני האופנה ובקמפיינים החדשים לסתיו מגלה כי הטרנד החם של העונה בכלל לא נמכר בחנויות. זה הזמן לוותר על המייק-אפ ולהתגאות בבהרות הקיץ

איתי יעקב

|

01.09.16 | 16:15

גם שיער ג'ינג'י מוסיף. ולנטינו
גם שיער ג'ינג'י מוסיף. ולנטינו
ריאן ון רומפי מובילה את הקמפיין של בוטגה ונטה בפנים מעוטרות נמשים
ריאן ון רומפי מובילה את הקמפיין של בוטגה ונטה בפנים מעוטרות נמשים
חורף מנוקד ועטוף בנשיקות שמש. H&M (צילום: הנס מוריץ)
חורף מנוקד ועטוף בנשיקות שמש. H&M (צילום: הנס מוריץ)
מוותרים על הריטוש המוגזם של עור הפנים. ברברי
מוותרים על הריטוש המוגזם של עור הפנים. ברברי

ברגע הראשון נדמה היה שמדובר בהדפסה מגורענת או בפילטר הגורם למראה מטושטש של הצילומים, אך מדפדוף נוסף בגיליונות ספטמבר של מגזיני האופנה, עמוד אחר עמוד, עולה כי אחת המגמות הגדולות של הסתיו הקרוב בכלל לא תלויה על קולבים בחנויות, אלא צומחת על פני הדוגמניות. אם לשפוט על פי שערי חודש ספטמבר והקמפיינים המובילים, אנו צפויים לחורף מנוקד ועטוף בנשיקות שמש. או במילים אחרות: הנמשים חוזרים, ומעלים מחדש את הדיון הקבוע של "בעד" ו"נגד" במדורי היופי והאופנה.

 

>> מוזמנים לעשות לנו לייק בפייסבוק

 

ראיינון מקונל בקמפיין החדש של הבושם CK One
    ראיינון מקונל בקמפיין החדש של הבושם CK One

     

    נוכחותם של הנמשים בענף האופנה מגיעה משתי מגמות מקבילות בתחום הדוגמנות. האחת היא חיפוש אחר פנים ייחודיות, אשר חורגות מהמראה המסחרי של שיער בלונדיני ועיניים כחולות – כמו במקרה של הדוגמנית הברונטית שרה קמינגס, שחביבה על הסטייליסטית הבולטת לוטה וולקובה ובחודש אוגוסט הובילה הפקת אופנה בנושא ג'ינס במגזין מארי קלייר האמריקאי.

     

    A photo posted by Future Ghost (@saracummings) on

     

     

    דוגמנית נוספת בז'אנר היא הבריטית אדוואה אבואה, חברתה הטובה של קארה דלווין, בעלת מראה אנדרוגיני של שיער קצר ופנים מוכתמות בנמשים, שמככבת בקמפיין החורף החדש של H&M ועל שלושה שערים שונים לגיליון ספטמבר של המגזין הנחשב i-D. אבואה זכתה לפרסום באפריל השנה, כשהצטלמה לסרטון וידאו חושפני שבו התוודתה על התמכרותה לסמים והדיכאון ממנו סבלה.

     

    אדוואה אבואה על שער גיליון ספטמבר 2016 של המגזין i-D
      אדוואה אבואה על שער גיליון ספטמבר 2016 של המגזין i-D

       

       

       

      המגמה השנייה שמשפיעה באופן ישיר על הופעתם של הנמשים בקמפיינים לסתיו, היא הבחירה ללהק דוגמניות אדמוניות שפניהן, באופן טבעי, מנומשות. מגמה זו מצטרפת לטרנד הגברים הג'ינג'ים שזיהינו לאחרונה בשבועות האופנה, זן נכחד בעולם של ברונטיים ובלונדיניים. בין הדוגמניות הבולטות בגזרה זו נמצאות קארן אלסון המיתולוגית, שמלווה את הקמפיין של ולנטינו; ראיינון מקונל, שמופיעה בקמפיין החדש של הבושם CK One; נטלי ווסטלינג, שעומדת במרכז הקמפיינים של טיפאני & קו ושל לואי ויטון; וההולנדית ריאן ון רומפיי, שמובילה את הקמפיין של בוטגה ונטה בפנים מעוטרות נמשים.

       

        נטלי ווסטלינג בקמפיינים של טיפאני & קו ושל לואי ויטון
          נטלי ווסטלינג בקמפיינים של טיפאני & קו ושל לואי ויטון
           

           

          בישראל כדאי להציץ בעמודי האינסטגרם של דוגמניות כמו גלית גוטמן, סופיה מצטנר ובר רפאלי – שם ניתן לראות אותן משוויצות בנמשיהן הטבעיים, אשר לרוב מטושטשים בצילומים מקצועיים.

           

          A photo posted by SOFIA MECHETNER (@sofi8937) on

           

          A photo posted by Bar Refaeli (@barrefaeli) on

           

          המשיכה ליופי שונה, קונטרוברסלי וייחודי הובילה תמיד את עולם האופנה. בעידן של סגידה לכוכבות כמו קים קרדשיאן, פילטרים שתפקידם להוציא אותנו הכי יפים שאפשר ושימוש לא מבוקר בפוטושופ לריטוש עד כדי מחיקה של כל זהות אישית – נמשים הם תגובת נגד המאפשרת לדוגמניות להפגין את ייחודיותן. הבחירה לא למחוק את הנמשים מהפנים בהפקות האופנה ובקמפיינים כבעבר, מצביעה על נכונות לאפשר יופי טבעי, או לפחות שימוש מבוקר יותר במייק-אפ.

           

          ואיך נראות כוכבות "בנות" בהלבשה תחתונה בלי פוטושופ? 

          לחצו על התמונה כדי לגלות (צילום: Gettyimages)
          לחצו על התמונה כדי לגלות (צילום: Gettyimages)

           

           

           
          הצג:
          אזהרה:
          פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד