שתף קטע נבחר

מנכ"ל אומן אייר: 'מי שירצה יקבל כסף בחזרה'

בעקבות חשיפת אי-בהירויות בהסדרי הטיסה של חסידי ברסלב לאומן, מנכ"ל החברה מתעלם בשיחה עם ynet מהבעייתיות באי-מסירת הפרטים ואומר: "הטיסות יטוסו, מי שירצה יוכל לקבל את כספו בחזרה"

"טיסות 'אומן אייר' יטוסו במועדן". כך אמר אמש (ד') משה קנפלר, שהציג עצמו כמנכ"ל "אומן אייר" ויצר קשר עם ynet בעקבות הפרסום על פרטים חסרים ומוזרים למדי ואי-מסירת מידע על הטיסות לאומן, למי שהזמין אותן דרך חברתו. כזכור, אתמול פרסמנו כאן את השיחות עם נציגי החברה, שם סירבו למסור פרטים אודות חברות התעופה שיבצעו את הטיסות, אודות מועדי הטיסות המקוריים ופרטים בסיסיים נוספים שלא היו ידועים לנציג. כמו כן, בשיחה נוספת סיפר נציג החברה כי שמו של המנכ"ל הוא ברוך קנפלר.

מתתפללים באומן, ארכיון (צילום: אורות) (צילום: אורות)
מתתפללים באומן, ארכיון(צילום: אורות)

בשיחה עם ynet אמר משה קנפלר: "בוודאי שיהיו טיסות, יש טיסות". לטענה כי הנוסעים לא מעודכנים ולא מקבלים כל פרטים אודות הנסיעות עם חברתו, אמר קנפלר: "בסדר, אז שהנוסעים יבואו אליי בטענות". קנפלר אמר מיוזמתו כי "מי שמבטל כרטיס אני לא לוקח ממנו אגורה דמי ביטול, בשונה משאר הסוכנים".

 

הנוסעים חוששים 

כזכור, החברה המציגה עצמה עמותה למרות שאין היא רשומה ברשם העמותות, הוקמה על מנת ספק כרטיסי טיסה במחירים מוזלים לקייב. לקוחות שכבר רכשו כרטיסי טיסה דרך החברה סיפרו בימים האחרונים ל-ynet על חששותיהם הכבדים לפני שיגיעו לשדה התעופה. "אני פוחד שכל הכסף ששילמתי ילך לעזאזל", אמר אחד החסידים שכבר שילם 590$ במזומן. "עדיין אין חברת תעופה שתטיס אותנו וכל הזמן אומרים לי 'תתקשר לברר פרטים מחר'. ביקשתי שישלחו לי את כרטיס הטיסה האלקטרוני ואמרו שעדיין אין להם אותו".

המודעה של "אומן אייר"
המודעה של "אומן אייר"

ברשימה שהעבירה החברה לאחד מחסידי ברסלב שהתכוון לרכוש כרטיס טיסה לקייב, מופיעות 16 טיסות שמתחייבת החברה להוציא לפועל בין 29 בספטמבר ל-6 באוקטובר. מדובר בטיסות עם קוד חברה של חברות הפועלות ביוון ובהודו שלא טסות כלל לישראל וממנה, וכמו כן סוג המטוס המצוין ברשימה, בואינג 747-200 המיושן, יצא כמעט לחלוטין משימוש. גם שעות הטיסה של חלק מההמראות, מעוררות תהייה. על פי הרשימה, חלק מהטיסות ימריאו בין השעות 01:40 ל-05:30, שעות בהן קיים עוצר טיסות בנתב"ג.

 

בשיחה שערכנו אתמול עם נציג החברה, לאחר שלא סיפק תשובות לשאלות ynet, בחר לומר: "אל תירשם, אני לא משכנע אותך להירשם... מבחינתי אתה לא צריך להירשם. אנחנו לא עושים תרמית - אם אתה חושב ככה, אל תירשם. תרשום שעבדנו עליך, לא תחסר לנו בטיסה".

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים