פרארי במבצע: מציגה גרסה מוזלת ל-GTC
הכל יחסי בחיים, וגם מחירי פרארי. גרסת בסיס ל-GTC4Lusso תעשה שימוש במנוע קטן יותר, תוותר על הנעה כפולה ותוזל בהתאם ברבע מיליון שקלים. וכמה תעלה אחרי? 2.4 מיליון
את ה-V12 האטמוספרי מחליף V8 כפול מגדשי טורבו (המוכר מהקליפורניה) שמפיק 610 כ"ס ו-77.5 קג"מ, 80 כ"ס פחות מהגרסה הבכירה, אבל בזכות הטורבו - 6.4 קג"מ יותר. המנוע מעביר את הכוח לגלגליים האחוריים בלבד (הנעה כפולה ב-V12) דרך תיבת שבעה הילוכים כפולת-מצמד. יחידת ההנעה החדשה מפחיתה כ-50 ק"ג מהמשקל העצמי, רובם מהציר הקדמי. בכך משתנה חלוקת המשקל המודגשת מעט יותר לאחור.
הזינוק ל-100 קמ"ש ייקח 3.5 שניות בדרך ל-320 קמ"ש מרביים (0.1 שניות יותר ו-15 קמ"ש פחות מה-V12). כן עברה מהגרסה הבכירה מערכת היגוי אחורי-אקטיבי שאמורה לשפר את היציבות במהירות גבוהה (בדומה ל-F12 TDF), יחד עם מיתלים אקטיביים הפועלים בשילוב מערכת בקרת ההחלקה SSC (ר"ת Side Slip Control בדומה ל-488).
תא הנוסעים גם הוא זהה לגרסה הבכירה עם מסך מגע גדול ("10.25) השולט בשלל המערכות ומציע אפשרות צימוד לסמארטפון דרך Apple Car Play עם שליטה מההגה. כאופציה מוצע גם מסך מגע בגודל "8.8, הממוקם מעל תא הכפפות ומול הנוסע מלפנים, ומאפשר תצוגה של מצב הנהיגה, מהירות ושליטה המערכת השמע והניווט. המחיר בישראל: 40 אלף שקלים.