קיה נירו עולה בישראל 137 אלף שקלים
רכב הפנאי ההיברידי של קיה הגיע ארצה עם ממדים חיצוניים קומפקטיים וקטנים מהאח הגדול ספורטאז', אך בסיס גלגלים של מכונית משפחתית וצריכת דלק ממוצעת של 26 ק"מ לליטר
הנירו הוא רכב היברידי ראשון של קיה שפותח ככזה, ולא כגרסה לדגם קיים. הוא מבוסס על פלטפורמה משותפת ליונדאי איוניק (שתושק בישראל בעוד שבועיים) ובעל בסיס גלגלים של 270 ס"מ - דומה למשפחתיות וארוך ב-3 ס"מ מהספורטאז'. מנגד הוא קצר ב-12.5 ס"מ (435.5), צר ב-5 ס"מ (180.5) ונמוך ב-10 ס"מ (154.5 ס"מ) מאחיו הגדול. תא המטען מכיל 401 ליטר (65 ליטר פחות מהספורטאז').
בעולם מוצע הנירו עם שלוש יחידות הנעה שונות; היברידית, היברידית-נטענת וחשמלית. בישראל תשווק בשלב ראשון רק הראשונה מהן. היא משלבת בין מנוע בנזין בנפח 1.6 ליטר GDI (הזרקת דלק ישירה) המפיק 105 כ"ס למנוע חשמלי המפיק 43.5 כ"ס. התפוקה המשולבת עומדת על 141 כ"ס ו-27 קג"מ החל מ-1,000 סל"ד, העוברים לגלגלים הקדמיים דרך תיבת שישה הילוכים כפולת-מצמד. בשל תוספת המשקל שגובה יחידת ההנעה החשמלית (1,500 ק"ג משקל עצמי), התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 11.5 שניות. מנגד, צריכת הדלק הרשמית הממוצעת עומדת על 26.3 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת.
רשימת האבזור כוללת מסך מגע בגודל "5 עם מצלמת נסיעה לאחור, ריפודי עור חלקיים, בקרת אקלים מפוצלת (עם פתחים לנוסעים מאחור), חיישני גשם, תאורה וחניה אחוריים וחישוקים קלים בקוטר "16. בעיקר מרשים הוא אבזור הבטיחות הכולל 7 כריות אוויר, בלימה אוטונומית במצבי חירום, שמירה אקטיבית על נתיב ובקרת שיוט אדפטיבית.
במבחן ריסוק כפול שנערך לנירו לפני כחודשיים, זכה רכב הפנאי ההיברידי קיה בארבעה כוכבי בטיחות לגרסת הבסיס המצוידת במערכת שמירה על נתיב, אך הגרסה הבכירה שתשווק כאן ואשר מצוידת גם בבלימה אוטונומית במצבי חירום, התראה על שטחים מתים (כולל תנועה חוצה מאחור) ובקרת שיוט אדפטיבית, זכתה בציון מרבי של חמישה כוכבים.