שתף קטע נבחר

פנסוניק בוחנת מערכת של יורוקום למלונות

קונצרן פנסוניק העולמי החל בבחינת אימוץ מערכת שפיתחה יורוקום לענף המלונאות להתקנה ברחבי העולם. מנכ"ל קבוצת יורוקום, אילן גרינבוים: "המערכת תאפשר לשדרג ולייעל את השרות לאורח"

מערכת "S-Hotel", לשדרוג השירות לאורח במלון, שפותחה ביורוקום ואומצה בשנים האחרונות על ידי רשתות המלונאות בישראל, צדה את עיניהם של נציגי פנסוניק העולמית במהלך ביקורם האחרון בארץ. ביורוקום אמרו כי הנציגים ביקשו וקיבלו את אישורה של החברה לבצע לה בחינת אימוץ במספר בתי מלון ברחבי מזרח אירופה, הנמצאים תחת אחריותה של נציגות פנסוניק באוקראינה.

 

מנכ"ל קבוצת יורוקום, אילן גרינבוים, אמר: "אנו שמחים מאוד על ההחלטה התקדימית של פנסוניק לבחון את מערכת s-Hotel שפותחה על ידינו. פיתוח זה הינו פועל יוצא של הניסיון רב השנים של יורוקום בהטמעה של מרכזיות תקשורת ברשתות המלונאות בישראל וקיבל רוח גבית מפעילות המטה של פנסוניק בישראל, שהוקם לפני מספר חודשים מתוך מטרה לאתר חדשנות טכנולוגית ולקדם את עסקי הקונצרן בתחומים השונים".

 

אילן גרינבוים עם נציגי פנסוניק (צילום: יח"צ) (צילום: יח
אילן גרינבוים עם נציגי פנסוניק(צילום: יח"צ)

גרינבוים הוסיף: "אם בחינת האימוץ של מערכת 'S-Hotel' תעבור בהצלחה, בכוונת קונצרן פנסוניק להפיצו באמצעות הנציגויות האזוריות בכל רחבי העולם, מה שעתיד לפתוח בפני יורוקום אפשרות לשיתופי פעולה אסטרטגיים בינלאומיים ולגידול משמעותי בהיקפי המכירות של מרכזיות תקשורת שהותאמו לעבודה עם המערכת".

 

ביורוקום הסבירו כי מערכת "S-Hotel" הינו יישום אשר פותח בחברה עבור מרכזיות בהתאמה לצרכי בתי המלון בישראל תוך הקפדה על קלות ונוחות השימוש והתפעול. עוד הוסיפו ביורוקום כי היישום הוטמע ברשת פתאל, רימונים, ישרוטל, גרנד, קיסר, קלאב הוטל ואסטרל וגם ברשת שרתון, שקיבלה אישור נדיר מהרשת הבינלאומית להתקין את המערכת בנציגות הישראלית של הרשת.


 (צילום: יח"צ) (צילום: יח
(צילום: יח"צ)

  

התוכנה כוללת מגוון יכולות מתקדמות כגון עמדת מרכזנית/שירות לאורח ממחושבת, משלבת בין הטלפון והמחשב ופועלת בתצורה של "הצבע והקלק" לביצוע פעולות טלפוניה באמצעות עכבר ומקלדת. בכך, מאפשרת הפעלת תכונות ויישומי מלון בצורה יעילה ונוחה ומשפרת את הזמינות ומהירות התגובה של עמדת השירות.

 

כך, למשל, בעת קבלת שיחה בעמדת השרות מתקבל מסך עם שם האורח ומספר החדר, פרטי האורח והעדפותיו כפי שהגדיר בעת הצ'ק אין. מהמערכת אף ניתן להפעיל "לא להפריע/נעילת חיוג מחדרים", השכמות לחדר, שליחת דואר אלקטרוני או מסרון לאורח, לקבל דו”חות השכמה ועוד.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: יח"צ
מנכ"ל קבוצת יורוקום, אילן גרינבוים
צילום: יח"צ
מומלצים