yed300250
הכי מטוקבקות
    ממון • 26.11.2016
    על חשבון מגה: זינוק במכירות וברווח של ויקטורי ורמי לוי
    נווית זומר

    למרות תחזיות קודרות על מצב הקמעונאות הציגו רשתות ויקטורי ורמי לוי בסוף השבוע דוחות טובים לרבעון השלישי, עם זינוק ברווחים ובמכירות (ויקטורי כמעט הכפילה את מכירותיה) בעקבות פתיחת סניפים חדשים.

     

    ירידת מגה מהמפה הגדילה את נוכחות הרשתות הפרטיות, שרכשו את סניפיה וניצלו את הגידול בכוח הקנייה לתנאים טובים יותר מהספקים. רמי לוי פתח מתחילת השנה עשרה סניפים חדשים, ומכירותיו זינקו ב־21% ברבעון הנוכחי לעומת המקביל והסתכמו ב־1.2 מיליארד שקל. הרווח הנקי זינק ב־88% והסתכם ב־30 מיליון שקל לעומת התקופה המקבילה.

     

    הרווח הגולמי זינק ב־22.7% בזכות הרפורמה של שר האוצר כחלון, שמאפשרת לרשת לבצע יבוא עצמי של בשר וגבינות מפולין, מלבד המעבר שנעשה בהוראת הממונה על ההגבלים להפעלה עצמאית של מערך הפירות והירקות. שיעור הרווח התפעולי עלה ל־3% מהמכירות, הגבוה מבין הרשתות (בוויקטורי עלה שיעור הרווח התפעולי ב־2.5% ובשופרסל ב־2%).

     

    ויקטורי רכשה בשנה החולפת 11 סניפים ממגה והציגה ברבעון צמיחה של כמעט 50% במכירות, שהסתכמו ב־366 מיליון שקל — כשליש ממכירות רמי לוי. הרווח הנקי הסתכם ב־7 מיליון שקל, עלייה של 114%.

     

    רמי לוי הכריז על חלוקת דיבידנד של 18 מיליון שקל, ויקטורי תחלק 2 מיליון שקל.

     


    פרסום ראשון: 26.11.16 , 20:32
    yed660100