שתף קטע נבחר

"הצרכנים מחפשים את העסק באינטרנט"

כ-45% מהצרכנים מעדיפים לייצר אינטראקציות עם העסקים דרך האינטרנט ודרך הדיגיטל ולאו דווקא להגיע לחנויות או לדבר בטלפון. אך למרות זאת 90% מהעסקים הקטנים לא נמצאים שם. הכירו כמה דרכים למקסם את הפוטנציאל וכמעט ללא מאמץ

בשיתוף הוט עסקים

 

עולם הדיגיטל הוא כבר חלק בלתי נפרד מחיינו הפרטיים שימוש ברשתות חברתיות, קניות באתרי אינטרנט ועוד. איך אפשר למנף את הקידמה הזו גם לקידום העסק ולהגברת הכנסות?

 

"כ-45% מהצרכנים מעדיפים לייצר אינטראקציות עם העסקים דרך האינטרנט ודרך הדיגיטל ולאו דווקא להגיע לחנויות או לדבר בטלפון", אומר מוטי אלבז מנהל אגף השיווק העסקי בהוט עסקים בראיון באולפן ynet. "אך האבסורד, הוא שבסופו של דבר יש כחצי מיליון עסקים בישראל ורק 10% מהם יש להם אתר אינטרנט או עמוד פייסבוק כלשהו. ויותר מזה, רק כ-5% מהם אומרים שהם באמת מקדמים את העסקים שלהם - זאת אומרת עושים פעילות אקטיבית בכל מיני מדיות. כלומר נוצרת פה אנומליה שהצרכנים מחפשים דברים, אבל בסוף העסקים לא נמצאים שם".

 

אז איך מקדמים את העסק בפלטפורמות הדיגיטליות? צפו בראיון המלא

 

לדבריו, יש כמה דרכים למקסם את הפוטנציאל וכמעט ללא מאמץ. "נתחיל עם הבסיס. חלון הראווה של העסק הקטן, או הבינוני או אפילו הגדול זה אתר האינטרנט שלו. היום בניגוד לפעם קל מאוד לייצר עמוד אינטרנט. לא צריך להשקיע הרבה מאוד כסף. כמה, יש כל מיני ממשקים שעושים את זה כמה הקלקות מאוד פשוטות ויש לך אתר. Wix לדוגמה היא דוגמה טובה לממשק טוב. פשוט בוחרים. יש ממש טמפלטים מוכנים וממש בכמה דקות יש אתר מוכן".

 

לדבריו, אופציה נוספת זה גם עמוד עסקי בפייסבוק. "לכולנו יש פייסבוק, ואנחנו יודעים כמה קל להקים עמוד פרטי. גם עמוד עסקי קל באותה מידה רושמים בדיוק מה רוצים, מעלים תמונות ויש את הכל. יש רק בעיה אחת קלה, שגם אחרי שאתה עושה את הכל אם אתה לא מקדם שום דבר ברשת בכל מיני טכניקות בסופו של דבר העמודים נשארים יתומים. אין לידים אין מכירות, ובסופו של דבר זה לא מועיל לעסק ומגדיל הכנסות".

 

בשיתוף הוט עסקים


פורסם לראשונה 08/12/2016 11:17

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: shutterstock
בעל עסק? מחפשים אותך באינטרנט
צילום: shutterstock
צילום מסך
מוטי אלבז
צילום מסך
מומלצים