שתף קטע נבחר

פרארי - אקזוטיקה פתוחה ב-10 עותקים

פרארי חוגגת יובל שנים להקמת הסוכנות היפנית שלה עם ה-J50, המתבססת על ה-488 ספיידר עם שינויי עיצוב ותוספת כוח. היא תיוצר בעשרה עותקים בלבד וצפויה להפוך לפריט אספנים מבוקש עם תג מחיר מרקיע שחקים

פרארי חוגגת יובל שנים להקמת הסוכנות הראשונה ביפן עם ה-J50, דו מושבית פתוחה המתבססת על ה-488 ספיידר. היא תיוצר במהדורה מוגבלת בת 10 עותקים בלבד ובהתאם תג המחיר צפוי להיות גבוה פי כמה מה-488 ספיידר שמחירה בישראל 2.65 מיליון שקל.

 
מבחן מקומי ראשון ל-488

 

השם J50 הוא שילוב בין האות J המציינת את Japan ו-50 לחגיגות היובל להקמת הסוכנות הראשונה של פרארי בארץ השמש העולה. המכונית שנחשפה אתמול (יום ג') בטוקיו מתבססת על ה-488 ספיידר, אבל נבדלת ממנה בתצורת טארגה עם גג מפוצל מסיבי פחם, הניתן לסגירה ידנית (לעומת גג חשמלי ב-488). גם העיצוב שונה; יחידות תאורה צרות מלפנים, כונסי אוויר ומסיטי אוויר לייעול האווירודינמיקה מלפנים בפרופיל ומאחור, שמשה קדמית נמוכה יותר, קשתות הגנה מסיבי פחם בגב המושבים וחישוקי "20 ייחודיים.

 


יחידת ההנעה נותרה V8 כפול מגדשים בנפח 3.9 ליטר בשידוך לתיבת 7 הילוכים כפולת מצמד, אך זו זוכה לתוספת 20 כ"ס עם 690 כ"ס בסך הכל. פרארי לא פרסמה נתוני ביצועים, אך תודות לתוספת הכוח וייעול האווירודינמיקה היא בעלת ביצועים טובים מה-488 ספיידר שמאיצה ל-100 קמ"ש ב-3 שניות בדרך ל-325 קמ"ש מרביים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים