שתף קטע נבחר

דעה בדקה: מצלמות הבטיחות הן רק מכונות גבייה

"חמש שנים לאחר שנפרסו מצלמות מהירות אוטומטיות חדשות, ובניגוד לתחזיות אופטימיות של חוקרים מטעם, ברור שלא רק שהן לא מפחיתות את מספר ההרוגים, אלא שהן עושות את ההיפך". דניאל פטרי כועס

 

 

חמש שנים אחרי התחלת פריסת מצלמות המהירות האוטומטיות, ובניגוד לכל מיני תחזיות אופטימיות של חוקרים שקיבלו כסף להצדיק את קיומן, ברור לכל שלא רק שהן לא מפחיתות את מספר ההרוגים, אלא להיפך. כל תכליתן הוא גביית כספים מן הציבור באמתלה של בטיחות בדרכים, בזמן שמאות המיליונים הנגבים מהציבור לא מוצאים דרכם חזרה לחינוך נהגים או להכשרתם.

 

העובדות הן אלה: בעוד שעל הכבישים קיימות כבר קרוב ל-180 מצלמות, שנת 2016 נסגרת עם כמות שיא של הרוגים בדרכים, המשך מגמה שלילית של 5 שנים.

 

אגף התנועה האימפוטנטי כה מרוכז במצלמות שהוא לא רואה מעבר לאפו, וממשיך להתעסק בשטויות במקום לקחת את המושכות לידיים. עוד ועוד מצלמות מותקנות על הכבישים ללא תוחלת ממשית, ובינתיים משטרת ישראל יוצאת לכבישים עם פחות מ-100 ניידות פעילות, עם שוטרים שאף אחד לא רואה בפעולה, ללא שום חזון, מעוף או תוכנית מסודרת.

 

משטרת ישראל - תוציאו את האף מהמצלמה, תסתכלו סביב, הילדים, הבעלים, הנשים, ההורים של כולנו נטבחים בכבישים. קומו, עשו מעשה!

 

הכותב מפעיל את "מיצו בדרכים " העוסק באופנועים, רכיבה, כבישים, וכל מה שביניהם. וכמובן, גם מיקומים עדכניים של מצלמות מהירות

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ירון ברנר
מצלמות מהירות - חסרות תועלת
צילום: ירון ברנר
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים