תמונה אחת שווה אלף מילים ושתי צמות שוות קריירה: לפני כשנה העלתה קים קרדשיאן סדרת תמונות לאינסטגרם בהן היא מציגה לוק חדש של "צמות מתאגרפת". הפוסט שזכה ל-1.2 מיליון לייקים היווה את נקודת המפנה של מעצבת השיער הצמודה שלה, ג'סטין מרג'אן. למעגל הלקוחות המפורסמים של "מלכת הצמות" הצטרפו גם קלואי קרדשיאן, קארי וושינגטון ומיס יוניברס אוליביה קולפו.
קרדשיאן בתמונת הצמות:
מרג'אן היא מעצבת שיער כבר יותר מעשר שנים ואחראית ללא מעט טרנדים בתחום הן אצל לקוחותיה המפורסמים והן על מסלולי האופנה. בתחילת דרכה עבדה עם מי שהייתה למנטורית שלה, ג'ן אטקין, שנחשבת לאחת ממעצבות השיער המובילות בארה"ב. בהמשך מרג'אן פיתחה את תחום עיצוב השיער בדיגיטל כשפיתחה, יחד עם אטקין, פלטפורמה העוסקת בטיפול ועיצוב שיער.
החודש הכריז TRESemmé - שותף רשמי בשבוע האופנה בניו יורק מזה עשור ומותג עיצוב השיער המוביל בארה"ב, שהגיע לאחרונה גם לישראל ומוצריו נמכרים ברשתות השיווק הגדולות - כי מרג'אן תשמש כמעצבת השיער הראשית ושגרירת המותג ברחבי העולם.
גירל פאוור: מעסיקה רק נשים
הצעד הראשון של שיתוף הפעולה היה שבוע האופנה בניו יורק, במסגרתו בנתה מרג'אן את מראות השיער לתצוגות המרכזיות עם מוצרי TRESemme, בהם קרולינה הררה, ג'ייסון וו, Monse ועוד.
מרג'אן שמאמינה ומיישמת את עקרונות הגירל פאוור הלכה למעשה ומעסיקה אך ורק נשים בצוותה. היא בנתה צוות של מעצבות שיער שמלוות אותה בכל הפרויקטים, גם בשבוע האופנה עמוס התצוגות בניו יורק.
מרג'אן עיצבה לדוגמניות מראות קלים ליישום גם בבית עם מוצרי טיפוח ועיצוב השיער של TRESemmé. האוונגרדיות נשמרה לפריטי הלבוש והאקססוריז והשיער נתן מקום של כבוד לבגדים עצמם.
אז מה ראינו בתצוגות האחרונות בניו יורק?