yed300250
הכי מטוקבקות
    אביגיל עוזי
    ממון • 08.03.2017
    הצרכנים לא ויתרו על המותגים המוכרים: אסם וטרה ייצרו מוצרים מוקטנים לקופיקס
    סופר קופיקס ויתרה על קונספט המוצרים ללא מותג, ומרחיבה את מגוון המותגים המוקטנים שנמכרים ב–5 שקלים • מנכ"ל הרשת: "פועלים להחדרת החברות המובילות"
    נווית זומר

    לאחר המחאה החברתית אי אז בקיץ 2011, הציבור מצא עצמו נמשך לטרנד ה"נו ניים" — מוצרים שלא שייכים למותגים מוכרים וגדולים ולכן זולים יותר. עתה נראה שהטרנד כבר לא צולח את מבחן המציאות והצרכן מחפש את המותגים המוכרים שלו. בהתאם, סופר קופיקס הודיעה שחתמה על הסכמים מול המותגים החזקים בשוק ותחל למכור גם אותם בחמישה שקלים.

     

    רשתות קודמות כמו "הצרכנייה" או "אחד" שניסו למכור בזול וללא מותגים נסגרו לבסוף, אז נראה שאבי כץ, מייסד קופיקס, למד לקח. כפי שנמסר ל"ממון", הרשת פועלת במטרה להגדיל משמעותית את מספר המותגים המובילים בסניפיה. הרשת חתמה בימים אלו על הסכם שיתוף פעולה עם יצרניות מזון גדולות, והיא תשווק לראשונה מוצרים של סלטי צבר, עוף טוב, וסדרת היוגורטים של טרה ב־5 שקלים.

     

    המותגים שייכנסו לסניפי הרשת יציעו מוצרים בגודל מיוחד, מרביתם ייוצרו במיוחד בשביל סופר קופיקס. בין השאר, תוכלו למצוא סלטי חומוס, כרוב ועוד של סלטי צבר באריזות של 200 גרם, שניצלונים בציפויים שונים של עוף טוב באריזות של 150 גרם, וכן סלמי, פסטרמות, נקניקיות וקבנוס באריזות מוקטנות (בין 80 גרם ל־200 גרם). בין מוצרי טרה שיימכרו ב־5 שקלים תוכלו למצוא חלב (ליטר), גבינה צהובה נעם (זוג אריזות של 50 גרם), מעדני מו (זוג מעדנים של 125 גרם), שוקו בשקית ויוגורטים שונים של תת־המותג מולר, למשל יוגורט תות (100 גרם, 2 יחידות).

     

    "הצטרפות שלוש היצרניות מחזקת את מהלך החדרת המותגים המובילים בישראל", אומר חיים אהרון, מנכ"ל קופיקס וסופר קופיקס. "כיום ניתן למצוא ברשת מוצרים של חברות מזון גדולות כמו קוקה קולה, תנובה, חוגלה קימברלי, אסם, סנו, שטראוס, טמפו ועוד".

     

    סופר קופיקס היא חברה אחות של רשת הקפה קופיקס ומונה כיום 29 סניפים. בעוד שקופיקס העלתה לאחרונה את מחיריה ל־6 שקלים, בסופר קופיקס המחירים נותרו בעינם.

     

    navitz@yediot.co.il

     


    פרסום ראשון: 08.03.17 , 21:04
    yed660100