שתף קטע נבחר

אדריכל הבניין הגבוה בישראל: "הזדמנות נדירה למעצבים"

לקראת מהפכה באזור הבורסה ברמת גן: בעקבות אישור בניית המגדל הגבוה בישראל, אירחנו את אדריכל הפרויקט באולפן ynet וביררנו כמה זמן תארך הבנייה, מה יקרה לבניינים האחרים באזור והאם יש פתרונות נלווים למצוקת החנייה הקיימת כבר היום. צפו

לקראת מהפיכה במסוף ארלוזורוב: בעקבות אישור הקמת הבניין הגבוה בישראל, מגדל בן 100 קומות בגובה של 400 מטר, ליד מתחם הבורסה ברמת גן - התארח אדריכל הפרויקט, גיא מילוסלבסקי, באולפן ynet והסביר כמה זמן תארך הבנייה, מה יקרה לאזור העסקים שסביבו ומה הפתרון לבעיית החנייה הקיימת באזור כבר היום. צפו:

 

תהליך פיתוח הבניין, מספר מילוסלבסקי, ארך בין שנתיים לשלוש שנים. "מדובר במבנה בעל שלוש דפנות, שכל אחת מהן פונה לכל אחת משלושת הערים שבגבולן ייבנה המגדל - רמת גן, גבעתיים ותל אביב - ומכאן שמו, 'בין ערים'", הסביר. "במרכז המתחם תבנה שדרה ירוקה ואנכית שעולה לתוך המגדל, ומדגישה את בסיסו".

 (צילום: הדמייה) (צילום: הדמייה)
(צילום: הדמייה)

הבניין נוסף לאזור תעשייה קיים ומפותח מאוד - דבר שלא מאיים על היזמים. "מדובר באזור מתפתח, כפי שניתן לראות כבר היום בעזרת הבנייה האינטנסיבית סביב כל הצירים הראשיים. ובכל זאת, מדובר בבניין מיוחד הן בגודלו והן בצורתו, ובזכות המיקום המיוחד - ובעיקר בזכות הקרבה לעורקי התחבורה המרכזיים - אפשר להניח שהוא ימצא מקום מרכזי בעולם העסקים הישראלי".

 

תכנית הקמת המגדל אושרה אתמול (ב') בוועדה המחוזית ת"א. מדובר על תוכנית להקמת מגדל לשימושי תעסוקה/ מלונאות, מסחר ושטחי ציבור ברחוב בגין ברמת גן על שטח שבבעלות עיריית תל אביב.

 (צילום: הדמייה) (צילום: הדמייה)
(צילום: הדמייה)

התוכנית מתייחסת לשטח של כ-11 דונם בין רחובות בגין ורחוב ז'בוטינסקי רמת גן לבין רמפת היציאה של מחלף הרכבת מנתיבי איילון צפון. בפועל משמש היום השטח כמגרש חניה. השטח נמצא בבעלות עיריית תל אביב-יפו, אשר מקדמת את התכנית.

 

בעירייה מציינים כי שטח התוכנית כלול באזור תעסוקה מטרופוליני, כאשר בידודו של הפרויקט וריחוקו ממבני מגורים קרובים בעיר תל אביב-יפו אינו מאפשר שימושי מגורים. הפרויקט יכלול שטחי ציבור (משרדים עירוניים).

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים