שתף קטע נבחר

המותג רה-נוטריב של אסתי לאודר חוגג 60

מותג הטיפוח שנועד לסייע לשמירה על עור צעיר ורענן מציין שישה עשורים, ומשיק מוצר חדש. אז איך הצדיקו בשנת 1956 קרם במחיר של 115 דולר, בשעה שמחיר צנצנת ממוצעת היה 10 דולר בלבד, ומהם ציוני הדרך שעבר המותג מאז ועד להשקת הקולקציה החדשה?

כשישה עשורים לאחר השקת "רה-נוטריב", קרם הטיפוח היוקרתי הראשון של מותג הקוסמטיקה אסתי לאודר, בשנת 1956, השיקה החברה בחודשים האחרונים סדרת טיפוח חדשה - Re-Nutriv Ultimate Lift Regenerating Youth.

תמונות מארכיון אסתי לאודר בניו יורק (צילום: רחל קדרס) (צילום: רחל קדרס)
תמונות מארכיון אסתי לאודר בניו יורק(צילום: רחל קדרס)
 

מדובר בסדרת טיפוח לפנים ולעיניים המבוססת על שילוב של שני פרחים יקרים שמקורם בהימלאיה ובברזיל. השקת המוצר החדש היא הזדמנות מצוינת לסקור את ציוני הדרך המרכזיים בחייה של סדרת הטיפוח רה-נוטריב.

 

 

1956

אסתי לאודר, מייסדת חברת הקוסמטיקה האמריקנית הקרויה על שמה, השיקה בשנת 1956 את הקרם רה-נוטריב הראשון, שהוגדר בתור "הקרם של הקרמים" (La crème des crèmes).

 

לאודר עבדה במעבדה סודית והפקידה את הנוסחה המלאה של התכשיר – המכילה 26 מרכיבים יקרים - בידי עובד אחד נוסף בלבד. הקרם הושק בצנצנת זהובה שנועדה להמחיש את העושר והחשיבות של התכולה היקרה שבתוכה.

 

לרגל ההשקה פורסמה בעיתון מודעה ובה הסיסמה: "מה יש בקרם שיכול להצדיק מחיר של 115 דולר?" באותה תקופה מחיר ממוצע של צנצנת קרם היה 10 דולר, לאודר היתה להוטה להסביר ללקוחות מדוע רה-נוטריב מצדיק את המחיר הגבוה, והשתמשה בטיעון הבא: "מחירה של עבודת אמנות אינו משקף את החומרים שהושקעו בה. היצירה הסופית היא הדבר שבעבורו אנו משלמים".

 (צילום: רחל קדרס) (צילום: רחל קדרס)
(צילום: רחל קדרס)

1958

"הקרם היקר בעולם" היה המסר אשר לאודר שיגרה לקוראות בקמפיין המגזיני הזוהר הראשון שיצרה לרה-נוטריב. הפרסומת הציגה רישום של האריזה המקומית של רה-נוטריב פרי עטו של אמן הפופ החזותי, אנדי וורהול.

 (צילום: רחל קדרס) (צילום: רחל קדרס)
(צילום: רחל קדרס)

 

1964

הדוגמנית פיליס קונור (Phyllis Connor) הפכה לפנים של רה-נוטריב, בפרסומת שצולמה בידי הצלם ויקטור סקרבנסקי.

 (צילום: רחל קדרס) (צילום: רחל קדרס)
(צילום: רחל קדרס)

 

שנות ה-60 וה-70

קולקציית רה-נוטריב הורחבה עם טכנולוגיות וטיפולים חדשים. תחליב רה-נוטריב וקרם רה-נוטריב קליל החדשים סיפקו מרקמים קלילים יותר לעומת הנוסחה המקורית.

 

1982-1971

הדוגמנית קארן גרהם התמנתה לפרזנטורית של רה-נוטריב, וברבות הימים הפכה לפנים המזוהות ביותר עם הקרם, והופיעה בפרסומות רבות לתכשירי הטיפוח והאיפור של המותג.

 

שנות ה-80 וה-90

ככל שהמחקר בתחום הקוסמטיקה הלך והתקדם, הושקו קולקציות חדשות של רה-נוטריב. פריטים כמוExtra Rich Liquid Re-Nutriv , או Re-Nutriv Firming Plus for Face and Throatותכשירים נוספים הועמדו בקו הראשון של מוצרי המותג.

 (צילום: רחל קדרס) (צילום: רחל קדרס)
(צילום: רחל קדרס)
  

1997

אוולין ה. לאודר, כלתה של מייסדת החברה, יצרה את הדור הבא של רה-נוטריב - . Re-Nutriv Intensive Lifting Crème. מדובר בנוסחת לחות עשירה שסייעה בהרמת עור הפנים יצירת מראה צעיר.

 

לאחר מכן הושקו בסדרה גם Intensive Lifting Eye Crème וכן Intensive Lifting Serum, כמו גם קולקציה של תכשירים מתמחים.

 

2002

Re-Nutriv Ultimate Lifting Crème היה מוצר טיפוח העור הראשון שעשה שימוש ברזרבטול, המוכר כיום כאחד מהמרכיבים החזקים והאפקטיביים ביותר במאבק בסימני הגיל.

 

2010

בהשראת תחום האפיגנטיקה (העוסק בשינוי גנטי), מדעני חברת אסתי לאודר נשענו על עשרות שנים של מומחיות מדעית וחדשנות בהשקת Life Re Newing Molecules כחלק מקולקציית Re-Nutriv Ultimate Lift Age-Correcting.

 

מוצר זה שילב תמציות של צמחי ים עם טכנולוגיות מתקדמות. כל פורמולה של Ultimate Lift Age-Correcting מכילה מולקולות Life Re Newing Molecules בנוסף לטכנולוגיות הרמה מתקדמות וטורמלין שחור - מינרל הידוע בתכונות האנרגטיות שהוא מספק. בחברת אסתי לאודר טענו, כי שילוב זה ייצר את "תוצאות תיקון הגיל הדרמטיות ביותר של רה-נוטריב שנראו לעין עד היום".

 (צילום: רחל קדרס) (צילום: רחל קדרס)
(צילום: רחל קדרס)

 

2014

מדעני אסתי לאודר השתמשו בכמהין היהלום השחור (Black Diamond Truffle) ליצירת תמצית חדשה שנרשמה כפטנט. תמצית זו מסייעת בהישרדות תאי העור ומגבירה את האנרגיה התאית.

 

2016

מותג אסתי לאודר השיק את סדרת הטיפוח Re-Nutriv Ultimate Lift Regenerating Youth.

 

קצת פרטים על הסדרה החדשה

סדרת רה נוטריב החדשה כוללת את התכשיר Floralixir Dew, המבוסס על פרחים ושילובם במים יוניים המועשרים במינרלים. הסדרה כוללת קרמים במרקמים שונים - מרקם קרם עשיר ומרקם ג'ל קרם קליל.

 (צילום: יחצ חול) (צילום: יחצ חול)
(צילום: יחצ חול)
  

הפרחים המרכיבים את המוצר הם פרח הג'נטיאן הצומח בהרי ההימלאיה. קרינת ה-UV באזור גבוה זה מזיקה במיוחד, ועם זאת הפרח שורד בקלות בטמפרטורות היורדות גם ל- 15 מעלות מתחת לאפס.

 

הפרח השני המרכיב את המוצר צומח בצידו השני של העולם. מדובר בפרח הקש מברזיל הידוע גם בכינוי "חיי נצח". הוא שורד את החורף היבש מאד באזור בו הוא גדל, את הקרקע החולית ואת החשיפה לקרינת UV.

 

מדעני החברה השתמשו ביכולותיהם של פרחים אלה לשגשג בתנאי אקלים קשים, והעצימו את תכונותיהם בעזרת כלים טכנולוגיים במטרה לעודד את העור להתחדש. התכשירים מכילים גם פנינים מהים הדרומי, המשווים לעור זוהר. תכולה: 50 מ"ל. מחיר 1,550 שקל.

 (צילום: רחל קדרס) (צילום: רחל קדרס)
(צילום: רחל קדרס)
 

תכשירים נוספים בסדרה: קרם עיניים Ultimate Lift Regenerating Youth: מוצר זה מספק הזנה עשירה ומצעירה לאזור העיניים העדין. פנינים מהים הדרומי ומרכיבים אופטיים מעניקים אפקט הבהרה קורן. העור סביב העיניים נראה מורם יותר במטרה להתמודד עם סימני ההזדקנות, וקמטים דקיקים, נפיחות וסימני עור מכווץ - מצטמצמים. קרם העיניים מכיל תערובת של חמש אצות בעלות תכונות נוגדות גירוי, המסייעות בהפחתת נפיחות עור ובהבהרת העיגולים הכהים. תכולה: 15 מ"ל, מחיר: 820 שקל.

 

סרום Ultimate Lift Regenerating Youth, אשר מבוסס על טכנולוגיה הכוללת טיפות זעירות המסייעות בשמירה על המרכיבים השונים עד לרגע המשיחה על העור. הטיפות מרחפות בסרום בעל מרקם ג'ל מימי. טכנולוגיה זו מאפשרת הן למרכיבים המסיסים במים והן לאלו המתמוססים בשמן, לשמור על עוצמתם המרבית עד לרגע המשיחה. תכולה: 30 מ"ל. מחיר: 1,600 שקל.

 (צילום: רחל קדרס) (צילום: רחל קדרס)
(צילום: רחל קדרס)

 

הכותבת היתה אורחת החברה להשקת המוצר

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
צילום: רחל קדרס
מוצרי אסתי לאודר
צילום: רחל קדרס
מומלצים