שתף קטע נבחר

וי ירוק בים: וואטסאפ עורכת פיילוט למפרסמים

ענקית המסרים המיידיים חשפה כי קבוצה קטנה של מפרסמים נמצאת כרגע בשלבי פיילוט לפיצ'ר חדש, שיאפשר למשתמשים לשוחח עם בעלי חשבונות עסקיים באמצעות הודעות וואטסאפ

 

 

וואטסאפ פותחת את שעריה בפני מפרסמים, אבל לא בטוח שכולם יהיו מרוצים מהצעד הזה: חודש בדיוק לאחר שדיווחנו על משתמשי וואטסאפ שלא מצליחים להוסיף סמל של וי ירוק לשמות שלהם, החברה חושפת באמצעות פוסט בעמוד ה-FAQ בבלוג שלה כי היא מצויה בשלב פיילוט של פיצ'ר חדש, שאמור לאפשר אינטראקציה בין משתמשים רגילים לבין חשבונות עסקיים. איך נדע שמדובר בחשבון כזה? באמצעות וי ירוק כמובן.

 

"וואטסאפ חוקרת דרכים חדשות שבהן תוכלו לשמור על קשר עם העסקים החשובים לכם", כך נפתח הפוסט המכיל מעט מאוד מידע קונקרטי. לפי תוכן הפוסט, חשבונות עסקיים שעברו תהליך של אימות על ידי וואטסאפ יסומנו באמצעות וי ירוק ליד השם שלהם. במידה ומדובר במספר טלפון שכבר שמור אצל המשתמש - הווי הירוק יוצמד לשם העסק כפי שנשמר במכשיר, ואילו אם מדובר בחשבון עסקי שאינו שמור - הוא יקבל את השם שבעל העסק בחר עבורו.

 

מלבד הסימון הירוק, תוכלו לדעת שאתם מתקשרים עם חשבון עסקי באמצעות הודעות צהובות שיופיעו בחלונית השיחה. הודעות שמגיעות מחשבון עסקי לא יוכלו להימחק מהשיחה, אולם אם תחליטו שאתם לא מעוניינים באינטראקציה עם המפרסם תוכלו לחסום אותו. כרגע מדובר בתוכנית פיילוט בלבד ולא ברור כמה זמן יקח לחברה להשיק באופן רשמי את הפיצ'ר. במסגרת הפיילוט רק מספר מצומצם של עסקים עוברים תהליך של אימות על ידי וואטסאפ ומקבלים גישה ליצירת קשר עם משתמשים.

 

כבר ב-2016 וואטסאפ הודיעה כי בכוונתה לאפשר למפרסמים ליצור קשר עם משתמשיה באמצעות הודעות המכילות תוכן שיווקי, זאת בניגוד להצהרות קודמות לפיהן החברה תימנע מהכנסת פרסומות אל הפלטפורמה. ההנחה הרווחת היא שוואטסאפ מתכננת להשיק בקרוב אפשרות של חיפוש עסקים בתוך האפליקציה, וכמובן אפשרות ליצור קשר באמצעות מסר מיידי עם נותני השירות.

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: Shutterstock
אינטראקציה עם פרסומת
צילום: Shutterstock
מומלצים