שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות

    רובר מכינה עצמה לקיץ

    חופשייה מהגבלות ב.מ.וו, חושפת רובר גרסאות חדשות ל-MGF. סוף סוף הצלחה באופק?

    רובר יוצאת (שוב) לקרב על חייה, ועושה זאת בעזרת מספר גרסאות ספורטיביות תחת השם MG לדגמים משפחתיים מהשורה. על כך כבר סיפרנו לכם. מה שלא ידעתם, הוא שבאותה הזדמנות היא חושפת גם חידוש לדבר האמיתי. מדובר במכונית הספורט האמיתית היחידה כיום עם השם MG, הלא היא הרודסטר העונה לשם MGF.
    ה-MGF בעלת המנוע המרכזי תוצג בתערוכת ז'נבה הקרובה בגרסה הסדרתית החזקה ביותר מאז הגיעה לכביש ב-95'. זו תכונה "טרופי 160", הרומז משהו על הספק מרבי של, ניחשתם נכון, 160 כ"ס ממנוע 1.8 ליטר משופר - במקום 145 במקור. וכדי שלא לקפח את דלי האמצעים, תוצג יחד עמה גרסה מוזלת ופשוטה עם מנוע 1.6 ליטר.

    החיה

    לפי מקורות ברובר, נאלצה ה-MGF על פיתוחיה העתידיים לעשות את חייה במקפיא העמוק, זאת כיוון שב.מ.וו לא הייתה מעוניינת במתחרה נוספת ל-Z3. הגרסה החדשה מהווה לכן ניצן ראשון בשלל שינויים שעתידה ה-MGF לעבור בתקופה הקרובה, כולל הצגת גרסה מוגדשת (טורבו או מגדש-על).
    הטרופי 160 מצוידת במנוע 16 שסתומים עם תזמון השסתומים המשתנה המוכר, אולם מערכת ניהול חדשה, יחד עם מערכת פליטה גדולת-קוטר תביא לשיפור משמעותי בכוח. עם השינוי בהספק דאגו בחברה לעדכון כללי, כולל כיול מחדש של מתלי ההידראגז (שהגיעו מגרסת המירוץ של ה-MGF), הנמכה של 20 מ"מ ומערכת בלימה משופרת אדומת-קאליפרים לשיפור הרושם הויזואלי.
    עוד עניינים שנועדו לעין ניתן למצוא בספוילר קטן מתחת לפגוש וכנף גדולה יותר מאחור, כמו-גם חישוקים חדשים ונאים, האמורים - כך רובר - לשפר את יציבות המכונית במהירות גבוהה. מבפנים זכתה הרודסטר לשיפור המראה, עם חלקים מסוימים (בדלתות בקונסולה המרכזית ובהגה מצופה העור) בצבע המרכב. יש גם מושבים מרופדי עור חדשים ופיסות אלומיניום בבורר ההילוכים. ביצועים? ה-MGF החזקה תגיע ל-225 קמ"ש ותזנק ל-96 קמ"ש ב-7 שניות.

    והזולה

    כאמור, כמו-כן תוצג גרסת 1.6 ליטר מוזלת בעלת 112 כ"ס, רק 8 כ"ס פחות ממה שיש ל-MGF עם מנוע ה-1.8 ליטר הרגיל. למעשה מדובר במנוע דומה, מסדרה K, עם מהלך בוכנה קצר יותר. ברור כי גרסה זו תהיה פשוטה יותר כדי לשמור על מחיר זול עד כמה שאפשר, אולם זו עדיין תצויד בכריות אוויר, הפעלה חשמלית לחלונות, מערכת אזעקה וחישוקים קלים. המחיר מתוכנן להיות נמוך ב-10% מגרסת ה-1.8 ליטר הרגילה, עובדה שתדרוש באנגליה לפחות צ'ק לא שונה משמעותית מזה הנדרש עבור רובר 45 1.8 ליטר - כן, זו הנמכרת אצלנו תמורת 114,000 שקלים. מה זה אומר עבורנו? לא ממש ברור בינתיים, אבל שווה לבדוק.
    ברובר מודים שחשיפת ה-MGF טרופי 160 בימים אלה, והצגתה בז'נבה, באה תוך רצון לנצל את עונת האביב והקיץ הטובות באירופה למכירת מכוניות פתוחות. לארץ הופסק הייבוא הסדיר של ה-MGF כבר לפני מספר שנים, אולם היבואן הבטיח שיענה לביקוש, גם אם מדובר בלקוחות בודדים. ל-ynet הובהר כי המחיר הצפוי לגרסה היקרה יהיה כנראה בסביבות ה-200,000 שקלים.

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    הרגילה
    החזקה
    האגרסיבית
    הצהובה
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים