מחנויות תכשיטי יוקרה, הפכה פדני לרשת נחשקת המזמנת ללקוחותיה חוויית ביקור אפופה טעם משובח וניראות קורנת במיוחד. השינוי הדרמטי נעשה באמצעות תאורה בלבד, וזאת בהחלט סיבה להתפעלות.
בר-עמי מסביר שמבחינתו זה הסוד של איש תאורה מקצועי: היכולת להתאים תאורה שתדגיש את צבעוניות הבגדים, כשמדובר בחנות אופנה, ואת צבעם העז של הירקות והפירות כשמדובר בירקניה.
לכל אחד מסוגי המוצרים הללו התנהגות שונה במפגש שלו עם האור ולכן תאורה שבאה להעצים חולצה כתומה לא תהיה זהה לתאורה שתפקידה להאיר בחן עגבניה אדומה. כך גם כשמדובר במאפיית לחמים, גלריית אמנות, מסעדה וכל מקום מסחרי המבקש לדייק את המסר באמצעות אור.
יוקרתי אבל מעודן
אלון תורג'מן, מנכ"ל רשת פדני, מספר שהרשת בחרה לטפל בארבע חנויות ברעננה, חיפה, קניון רמת אביב וממילא בירושלים. הטיפול נעשה בתחום התאורה בלבד, מתוך ההבנה שתרומתה של תאורה המותאמת לחוויית הלקוח היא מהגורמים המשמעותיים ביותר.
תורג'מן ביקש לשפר את ניראות חללי התצוגה באמצעות תאורה, וביקש להעניק לתכשיטים המוצגים זוהר וניצנוץ, שיעצימו את המסר היוקרתי, אך באופן מעודן ולא ישיר מדי. ״עם השינויים הטכנולוגיים וכניסתן של נורות הלד המיוחדות״, מוסיף תורג'מן, ״היה אך טבעי לבצע את השינוי בחנויות המותג המזוהה אף הוא עם חדשנות ועדכניות״.
נורות הלוקסון S שהותאמו להשתלב בחנויות פדני הן נורות לד ייחודיות ומתקדמות, המתאימות בעיקר לתעשיית התכשיטים, בשל העובדה שהן מאירות ממספר זוויות שונות בו זמנית ועל ידי כך נוצר אפקט הניצנוץ המרהיב.
״האפקט בחנויות פדני עוצמתי מאוד ומייצר ניראות שונה באופן דרמטי משאר החנויות באותו המתחם״, מוסיף בר-עמי, "מרקם התאורה שיצרנו הוא מרקם רך, אלגנטי, המשדר מידה מסוימת של איפוק, איכות בלתי מתפשרת ועדכון״.
תורג'מן מוסיף כי אלו הם אכן ערכי המותג של פדני והיה חשוב שהשינוי יקרה אך לא ממקום שנראה לעין, כך שהלקוח יכנס לחנות ויחווה בה חוויה טובה, נינוחה ונעימה ועם זאת, יוקרתית, התואמת את הציפיות שלו.
מחנויות תכשיטים הפכו ארבע החנויות של פדני לחנויות בעלות ניראות עוצמתית ויוקרתית המעניקה ללקוחות הפוקדים אותן את החוויה המדויקת לה ציפו, ואף מעבר לכך.