גלריה ''רוזנה אורלנדי'' במילאנו היא מבוך מקסים של חדרים וגינות פנימיות, מלאים בכל טובו של העיצוב העולמי. מזג האוויר השנה בשבוע העיצוב הפך את המקום לאביבי ועולץ במיוחד, וכרגיל, רבים הסתובבו בין העבודות, לראות מה בחרה הפעם אורלנדי להציג.
בכניסה לגלריה, מימין, בבית ישן וקטן בעל שלושה חדרים מקושתים, מוקמה התערוכה המדוברת שאצרה לי אדלקורט ל''גוגל''. זהו מפגש בין שני ענקים מסוגים שונים לגמרי: אדלקורט היא אוצרת ומה שמכונה ''חזאית טרנדים'', והשפעתה על עולם האופנה והעיצוב בשני העשורים האחרונים גדולה. את גוגל אין צורך להציג.
את החיבור ביניהם מסביר שם התערוכה, softwear – משחק מלים שמתייחס הן לחיבתה של אדלקורט לטקסטיל ולחומרים ביתיים, נוסטלגיים ורכים, והן למכשירים החדשים שגוגל מבקשת לקדם ומיועדים לבית, כמו google home בגרסאותיו השונות.
אדלקורט כותבת על הקיר בפתח התערוכה שכבר עשורים היא חוזה את המיזוג בין המרחב הביתי לטכנולוגיה, וממש כפי שמכשיר הטלוויזיה היה עשוי בתחילת דרכו מעץ ונראה כמו אחד הרהיטים בסלון – כך גם המכשירים החדשים שנכנסים לחיינו (ובעיקר ה''אסיסטנט'' החכם של החברה) יכולים להיראות רכים וביתיים, חלק ממרקם החיים העוטף אותנו.
על קירות החדר האמצעי בתערוכה תלויות עבודות טקסטיל גדולות של ההולנדית קיקי ואן אייק, שיצרה תמונות ביתיות מעשרות סוגי טקסטיל, וביניהם כאלה שלקחה ממוצרי גוגל, כמו הבד המתוח בחזית הרמקולים או זה שבגב הסמארטפון.
בחדר השלישי עיצב ''סטודיו גוגל'' מיני סצנות ביתיות, שבהן משולבים מוצרי החברה, כדי להדגים שהטכנולוגיה אינה פולשת למרחב הביתי, אלא משלימה אותו. קל להשתכנע כשהפריטים מסביב יפים כל כך, והפרסומת מוסווית טוב כל כך.
https://www.instagram.com/xnet.architecture.design/