שתף קטע נבחר

שוק המזון יוצא מהקיפאון

לאחר תקופה ארוכה של קיפאון: לפי נתוני סטורנקסט, בשני הרבעונים האחרונים נרשמה עלייה של כ־3% בכל רבעון, במכירות בשוק המזון

שוק המזון מתאושש, לאחר תקופה ארוכה של קיפאון: לפי נתוני סטורנקסט, בשני הרבעונים האחרונים נרשמה עלייה של כ־3% (בכל אחד) במכירות בשוק המזון.

 

ב"ידיעות אחרונות" דווח כי בחודשים ינואר־אפריל האחרונים חברות המזון מכרו ב־2.8% יותר בתקופה זו, בהשוואה לשנה שעברה. בין הגורמים לעלייה: ביטול מבצעים, עליות מחירים ומעבר צרכנים למוצרי פרימיום.

 

הגידול במכר מתבטא בעיקר בשוק הפרטי, שם הגידול הוא של כ־4.3%. גם ברשתות הגדולות רואים צמיחה במכר, אך בשיעור צנוע יותר של כ־1.9%.

 

גם יצרני המזון נהנים מהגידול במכר. מבין 6 החברות המובילות בשוק המזון, אסם הפגינה את הביצועים הטובים ביותר, עם עלייה של 5.8% בשליש הראשון – פי 2 מעל הממוצע בשוק המזון – למרות המותג הפרטי שהשיקו שופרסל ורמי לוי. שנייה ניצבת שטראוס, עם צמיחה של 5.1%, ובהמשך תנובה וקוקה־קולה, 1.4% (מתחת לממוצע של השוק). יוניליוור צמחה ב־1.2% בלבד.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים