שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    איך לייצר הכנסה מנכסים דיגיטליים? הכירו את פורשופ (ForeShop) – כמו נדל"ן, אבל באינטרנט
    בעולם הדיגיטלי של ימינו, אפשר להשקיע גם בנדל"ן שלא בנוי מארבעה קירות - הנכסים הדיגיטליים הם אחת ההשקעות היציבות והשקופות ביותר, עם אפשרות ליצירת הכנסה הולכת ומתגברת ישירות מענקיות הטכנולוגיה כגון גוגל, אמזון, eBay, אאוטבריין, טאבולה וכו'. איך תוכלו לקנות נכס ו"להשכיר" חלק ממנו לפרסום? וכיצד חברת ForeShop מצליחה להוביל את התחום, ובעליה מתמחים בתחום זה כבר קרוב לשני עשורים?
    בזמן קריאת הכתבה הזו, אתם נמצאים בנכס דיגיטלי. כל אתר תוכן באינטרנט הוא נכס לכל דבר, ממש כמו דירה, חנות או בית בעולם האמיתי. אם תסתכלו למעלה ולמטה, תראו פרסומות. זהו שטח הפרסום שאתר התוכן מוכר למרבה במחיר. היום פרסומת למקררים, מחר הצעה לחופשה ביוון.

     

    זהו המעגל האינסופי של הנכס הדיגיטלי - האתר מספק תוכן, הגולשים נכנסים כדי לקרוא, והמפרסם משלם כדי להציג את עצמו לגולשים. היום, גם הישראלי הממוצע, שלא מבין בעולם הפרסום הדיגיטלי, יכול לרכוש נכס ולהתחיל לייצר הכנסה. איך עושים את זה?

     

    כנס נדל
    כנס נדל"ן אינטרנטי של קבוצת פורשופ בהרודס תל אביב(צילום: קונסטנטין (קוסטה) גרוסמן)

    מהו נכס דיגיטלי, בעצם?

    נכס דיגיטלי הוא כל "מקום" באינטרנט שמציג תוכן או ערך מסוים לגולשים. אתר התוכן בונה לעצמו קהל עוקבים ומבקרים, והוא מתחזק את הקהל באמצעות תוכן טרי, פעילות ברשתות החברתיות ופרסום ברשת. הקהל המבקר שווה לבעלי האתר כסף. הרבה כסף.

     

    ענקיות הפרסום הדיגיטלי, כגון גוגל, אמזון, eBay, טאבולה וכו', מוכנות לשלם לבעלי אתרים על הצגת פרסומות מטעמן בשטח האתר. ממש כמו שקניתם נכס ואתם משכירים את השטח לדייר אחד/מספר דיירים, כך הנכס הדיגיטלי "מושכר" להצגת פרסומות.

     

    איך אני נכנס לתמונה ומתחיל לייצר הכנסה?

    עד היום, רוב הישראלים לא ממש הכירו את האפשרות של רכישת אפיק של נכס דיגיטלי קיים, או על האפשרות של בניית נכס שכזה ללא ידע מוקדם בתחום. חלק אולי שמעו בחצי אוזן ביקורות שליליות על התחום, מאנשים שהתנהלו מול חברות לא רציניות, "חאפרים", בעיקר בתחום הE-commerce והקורסים הדיגיטליים, שפיזרו הבטחות ללא כיסוי ובשורה התחתונה לא החזיקו בנכסים מניבים שמספקים תזרים הכנסות ממשי. חשוב להבין כי ForeShop אינה מבטיחה ללקוח להתעשר, אך מבטיחה שלחברה יש את הניסיון, החזון והידע על מנת לנהל נכסים דיגיטליים עם תשתיות לטווח הארוך.

     

    נכסים דיגיטליים מחזיקים בפוטנציאל עצום של הגדלת קהל הגולשים - ככל שהתוכן יהיה יותר רלוונטי, עדכני ומעניין, והפרסום בערוצים השונים יהיה אפקטיבי יותר, כך קהל המבקרים ילך ויתפח עם הזמן, ואיתו גם ההכנסות מהשכרת שטחי הפרסום, שיווק שותפים ומודלי רווח נוספים.

     

    כנס נדל
    כנס נדל"ן אינטרנטי של קבוצת פורשופ בהרודס תל אביב(צילום: קונסטנטין (קוסטה) גרוסמן)

    מי שנולד לעולם הדיגיטלי (וגם מי שלא), יכול להבין את העוצמה והפוטנציאל של אתר תוכן מוצלח עם קהל מבקרים הולך וגדל, מבחינת הפוטנציאל השיווקי. בכל פעם שאתם עושים לייק או נכנסים לכתבה מעניינת בנושא קרוב לליבכם, חשבו על פוטנציאל הרווח של בעל האתר בו אתם קוראים את הטקסט. בדיוק כמו האתר שאתם נמצאים בו עכשיו.

     

    מה החלק של ForeShop בכל הסיפור?

    ForeShop היא החברה המובילה בישראל בתחום ניהול וסחר בנכסים דיגיטליים, בדגש על נכסים מניבים בתחום התוכן, ובעליה עוסקים בתחום כבר קרוב לשני עשורים. היא ניהלה ומנהלת מאות נכסים דיגיטליים עם מיליוני גולשים ייחודיים בכל חודש, במגוון עצום של תחומים, שפות וערוצים, ההתמחות של הצוות המקצועי ב-ForeShop לייצר עם השנים מקסימום הכנסות במינימום השקעה ובלי כל צורך בידע מקדים או התמקצעות בתחום מצד לקוחותיה, משום שהחברה נותנת מענה מלא ומקיף בתחום הטכנולוגיה, התחזוקה השוטפת, דסק התוכן והכותבים ומחלקת ForeMedia המייצרת מוניטיזציה לקהל הגולשים וממקסמת את הכנסות הלקוח ממכירת הפרסומות בצורה ישירה למפרסמים. כעת, ForeShop מציעה לקהל הרחב כמות מוגבלת מתוך פרופיל הנכסים שלה למכירה.

     

    כנס נדל
    כנס נדל"ן אינטרנטי של קבוצת פורשופ בהרודס תל אביב(צילום: קונסטנטין (קוסטה) גרוסמן)

     עבור מי שרוצה להפוך את ההכנסה לפסיבית לחלוטין, ניתן לשכור מ-ForeShop שירותי אחסון, כתיבת תוכן, ניהול ושיווק הנכס, עבור סכום חודשי קבוע- ופשוט ליהנות מההכנסות החודשיות.

     

    כפי שרוב הישראלים משלמים לבתי ההשקעות עמלות על ניהול תיק השקעות או דמי ניהול על הקרנות השונות, או כפי שמשלמים לחברות ניהול נכסים על ניהול נדל"ן בתמורה לחלק מדמי השכירות, כך רבים בוחרים לתת ל-ForeShop להמשיך לנהל את הנכס הדיגיטלי שלהם.

     

    ניתן גם לנהל באופן עצמאי לחלוטין את הנכס הדיגיטלי שלכם לאחר הרכישה, בעזרת יצירת תוכן עדכני והפצה בערוצים השונים. באתר של ForeShop ניתן למצוא מדריכים מפורטים וטיפים לניהול עצמאי של נכסים בעזרת שירותי מיקור חוץ בעלות משתלמת במיוחד.

     

    כנס נדל
    כנס נדל"ן אינטרנטי של קבוצת פורשופ בהרודס תל אביב (צילום: קונסטנטין (קוסטה) גרוסמן)

    היתרון של שימוש בשירותים של ForeShop הוא יעילות העבודה והעלויות המשתלמות - משום שהחברה מנהלת מאות נכסים, עלויות הניהול והתפעול נמוכות בהרבה מהעלות אותה תשלמו בתור בעל נכס אחד. ForeShop מנהלת כבר שנים ובהצלחה מרובה 'פס ייצור' של תוכן איכותי שאנשים אוהבים, מגיבים אליו ומשתפים עם חברים.

     

    אריאל אהרוני, סמנכ"ל שיווק ומכירות של ForeShop, אומר כי "העולם הופך להיות דיגיטלי, וגולשים בכל העולם מהווים פוטנציאל עסקי עבור כל מי שמוכן 'לקפוץ על העגלה' ולהתחיל להרוויח. אנחנו רוצים להפוך את ישראל למעצמה של בעלי נכסים דיגיטליים, אשר מייצרים הכנסה קבועה לישראלים מכל גווני האוכלוסייה". ועם זאת, חשוב לאריאל אהרוני להדגיש בשם הנהלת החברה כי "אין בעולם 100% הצלחה ואין החברה מתחייבת לספק את הציפיות של אנשים להתעשר, אך היא מתחייבת לתת שירות ברמה הגבוהה ביותר ולהשקיע את כל הזמן, הידע והמאמץ על מנת שלקוחותיה יהיו מרוצים".

      

    רוצים להצטרף למאות בעלי הנכסים הדיגיטליים שרכשו אתרים מ-ForeShop ונהנים מהכנסה נוספת יציבה? לפרטים>>

     

     

     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים