שלא יתהפך עלי: מותג המשקאות שמתאים את עצמו לסטורי

צמאים למשהו חדש? Pixie יצא החודש לשוק במהדורה מוגבלת של טקסט במהופך - כאשר מצטלמים בסלפי עם הבקבוק, הלוגו מתהפך ליצירת תמונה מושלמת

המותג משתף פעולה עם עידו גרינברג - mismas, שאחראי על משפטים שנחקקו באבן, ביניהם "אומץ הוא לדבר איתי כשאני רעבה" (צילום: פיקסי)
המותג משתף פעולה עם עידו גרינברג - mismas, שאחראי על משפטים שנחקקו באבן, ביניהם "אומץ הוא לדבר איתי כשאני רעבה" (צילום: פיקסי)

בואו נתחיל בחידון קטן: מה הדבר הראשון שעשיתם כשהתעוררתם היום בבוקר? או יותר נכון, כשכבר לקחתם את המכשיר הנייד בידיים כדי לכבות את השעון המעורר? נכנסתם לאינסטגרם? צפיתם בקצת סטורי'ז? ובכן, גם אם אתם מחייכים לעצמכם ועונים "לא", אנחנו כבר יודעים שהשלב הזה הגיע אחרי שצחצחתם שיניים והכנתם כוס קפה.

 

אז כן, יש שיגידו שהסטורי הוא העיתון היומי החדש, שהרי כולנו כמעט חיים באינסטגרם (גם אתם שאוהבים להכחיש, סודכם שמור עמנו) וכיאה לעיתון מודרני, מותג המשקאות Pixie החליט להתאים את המשקה החדש שהוא משיק לסטורי.

 

הפעילים ביניכם ודאי כבר נתקלו בסיטואציה של היפוך מראה של התמונות שאנחנו מצלמים לסטורי, מה שמאוד פוגע במשמעות התמונה. לכן, Pixie יצא בתחילת החודש לשוק במהדורה מוגבלת אשר מותאמת במיוחד לסטורי - הלוגו על האריזה הפוך. כאשר מצטלמים בסלפי עם הבקבוק - הלוגו מתהפך בחזרה בתמונה כדי שתצא תמונה מושלמת

 

המהדורה המיוחדת מגיעה בטעם חדש ומרענן – פטל ליצ'י  (צילום: פיקסי)
    המהדורה המיוחדת מגיעה בטעם חדש ומרענן – פטל ליצ'י (צילום: פיקסי)

     

    המהדורה המיוחדת מגיעה בטעם חדש ומרענן – פטל ליצ'י וכחלק מהשקת המוצר החדש, המותג משתף פעולה עם האדם שאחראי על משפטים שנחקקו באבן, ביניהם "אומץ הוא לדבר איתי כשאני רעבה", "ליבי במזרח - ואנכי על הספה", "פחמימות צריך לקיים" ועוד רבים, רבים וטובים -עידו גרינברג - mismas (משפט אחד ביום).

     

    ומכיוון שמה שמיסמס יודע הכי טוב בעולם הוא מילים - את המהדורה המיוחדת ילוו גם טקסטים חדשים שנכתבו במיוחד, אליהם הוא מתחבר. ״פיקסי הוא מותג אופנתי סוּפר קייצי וכיפי, יש בו משהו מאוד פופי (מהמילה pop)-  החל מהעיצוב ועד כל מה שסובב לו", אומר גרינברג. "אלה ערכים שאני מזדהה איתם ושקל לי להתחבר אליהם. הקמפיין המשותף גם חכם ומושך את תשומת הלב וגם מחובר לזירה ממנה צמחתי - האינסטגרם, אלה דברים שמאוד מזוהים עם המותג שלי ככה שהשילוב הוא מושלם בעבורי".

     

     

    אם הייתם שואלים את גרינברג לפני כמה שנים אם יש סיכוי שיחזיק בחשבון אינסטגרם בעל כמעט 90 אלף עוקבים, הוא היה צוחק. "אני קם כל בוקר ואומר תודה גדולה על הזכות לדייק אנשים במילים. הגלים שמילים מנוקדות שחור על גבי לבן בעברית הצליחו לעשות בעולמי ולמרבה הכיף והגאווה גם בעולמם של אחרים, בארץ ובעולם, הוא ניצחון אישי מאוד גדול בשבילי, אני מת לדעת עד לאן ובאיזו דרך הסיפור הזה שכל יום נכתב בו פרק יגיע".

     

    אז בקבוק מותאם יש, משקה חדש וקיצי יש, ציטוטים מעוררי השראה יש, וזה לא הכול: במסגרת הקמפיין הופקה במיוחד גם כוס רב פעמית לשתייה קרה עם כיתובים הפוכים גם כן. כי מה לא  נעשה בשביל הסטורי המושלם?

     

     

    מארז הסטורי שכולל שני בקבוקי פיקסי ליצ'י במהדורה מוגבלת וכוס נמכר באתר בלנד בעלות סימלית של 30 ₪ ואיך לא, עם סטוריז' מושקעים ויצירתיים במיוחד.

     

     

     
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד