מהמפעל בשטחים ללקוח בישראל - בלי מחסומים
חשיפה: כחלק מפיילוט חדש, בעלי מפעלים ברשות הפלסטינית שוכרים את שירותיהן של משאיות ישראליות שנכנסות ללב השטח הפלסטיני, מעמיסות סחורה במהירות ועוברות חזרה לישראל תוך שעתיים. "אם פעם יצאה רק משאית אחת ביום, היום אני מוציא ארבע"
בספטמבר 1989 הופיעו אורחים לא קרואים ברציף 39 של נמל סן פרנסיסקו – כמה אריות ים קליפורניים (Zalophus californianus), שהתרווחו על המזחים והתחממו בשמש. הרציף שימש דייגים
ובעלי סירות אחרים, אבל באותה עת הוא היה בשיפוץ, לא עגנו בו סירות והמזחים עמדו ריקים ומזמינים עבור היונקים הימיים. מאוחר יותר הסירות חזרו, אך לא נעשה ניסיון לגרש את האורחים: רק כשישה עד עשרה מהם הגיעו לרציף בכל יום, והיו מספיק מזחים ריקים שבהם יכלו להשתמש. אבל במהרה התברר שזה היה רק חיל החלוץ.
פרסומת אינבורד בראש הכתבה פרסומת סטיקי בתחתית הדף (בדיקה שמופיעה גם בגלילת הדף) פרסומות בראוזי בגוף הכתבה (בצד בראוזי) פרסומת טאבולה קצת לפני התגובות (בצד טאבולה) קוביית טאבולה מתחת לרכיב התגובות טאבולה פידס אינפיניטי בתחתית הכתבה (בצד טאבולה)
|
1.בדיקה 2. עוד 3. שלישי |
תא שלישי
|
|
|
כתבת pplus בדומיין של |
בדיקה של יורי |
ראיון לבדיקה מעולה
|
במשך שני עשורים, סחורות מהרשות הפלסטינית שמיוצאות לישראל עוברות בשיטה הארוכה והאיטית "גב אל גב" - שבה משאית פלסטינית מגיעה למעבר, פורקת את הסחורה שעוברת בדיקה ביטחונית, ומועמסת שוב למשאית ישראלית ומשם משונעת ללקוח הישראלי. בשבועות האחרונים החל בפעם הראשונה פיילוט שבו תשעה מהמפעלים הגדולים ברשות הפלסטינית מייצאים את הסחורה שלהם לישראל בשיטה מהירה ויעילה ללא שום עיכוב במעברים. ל-ynet ול"ידיעות אחרונות" נודע כי הפיילוט החל באזור חברון וכעת הוא מורחב גם לאזור שכם.
שסשסשסש
ככעכעכע