צילום: גבריאל בהרליה

אייל שני מסביר: למה מכרתי עגבניה ב-24 דולר

הוא בטוח שהמנה שהקימה עליו גל מבקרים בניו יורק - היא בכלל זולה, מספר שהביקורות הקוטלות היו הדבר הכי טוב שקרה לו ומסביר איך המציא מחדש את ההמבורגר


בארץ כבר התרגלנו לכך שאייל שני העמיד את העגבנייה במרכז משנתו הקולינרית. שהירק האדום — שאצל רובנו משמש בסיס לסלט — מחלץ ממנו הרהורים פילוסופיים עמוקים ומלאי רגש. אבל הכותבים הניו-יורקים קצת השתעשעו על חשבון הטקסטים שדיקלם השף הישראלי, ברצינות תהומית וללא רמז לאירוניה עצמית, בראיונות שנתן לקראת פתיחת מסעדת "הסלון" במנהטן.

 

ועדיין, שום דבר לא הכין אותו למתקפה שבאה בהמשך. 
premuim_image

כתבה זו זמינה רק למנויי +ynet - שנהנים מגישה מלאה לפרשנויות, לראיונות בלעדיים, לכתבות ולטורים של מיטב כותבי ynet ו"ידיעות אחרונות"

כבר יש לכם מינוי? התחברו

הצטרפו עכשיו - החודש הראשון עלינו
רוצים לראות מה יש לנו להציע?