שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות

    מרצדס A מציגה: ונאו

    אחרי שחידשו והאריכו את ה-A, החליטו במרצדס שהגיע הזמן להגדיל אותה קצת

    בעוד שבתערוכת ז'נבה מציגה מרצדס את ה-A המחודשת ואת גרסתה המוארכת, הפתיעה החברה הגרמנית כשחשפה בפני עיתונאים בלבד את ה"ונאו", גרסת מיניואן יוצאת דופן של ה-A.

    חידושים

    הצגת ה"ונאו" בז'נבה היתה מעין "טיזר" מפתיע של היצרן הגרמני, כשההצגה המלאה של הרכב מתוכננת לתערוכת פרנקפורט. הרכב הוא כאמור גרסה גדולה וארוכה של ה-A והוא מתוכנן לייצור בשתי גרסאות, נוסעים ומסחרי. הרכב הוצג בז'נבה בגרסת הנוסעים בלבד ונודע כי בין הגרסאות המתוכננות תהיה גם אחת בעלת 7 מקומות ישיבה (5 מבוגרים + שני ילדים). אורכו של הרכב 4.2 מטר והוא גבוה, רחב וגדול משמעותית מה-A. בסיס הגלגלים גדול גם הוא בהתאם ובגרסת הנוסעים ישנו גם גגון קטן. פרטים בולטים נוספים ב"ונאו" הם פנסים גדולים מלפנים ופנסים ניצבים ומוכהים מאחור. בנוסף יש ל"ונאו" שתי דלתות הזזה ודלת אחורית גדולה במיוחד עם משטח הטענה נשלף המקל על העמסה.
    בגרסה המסחרית יציע ה"ונאו" נפח תא מטען של עד ל-3000 ליטר עם קיפול המושבים והוא יכול להוות מתחרה לברלינגו ולקנגו, אם כי בשל מוצאו סביר להניח שמחירו יהיה יקר יותר. בגרסת הנוסעים יתחרה ה"ונאו" במיניואנים קטנים כדוגמת הזפירה והמגאן סניק.
    במרצדס יציעו את ה"ונאו" בשלוש רמות גימור ועם מנועי הבנזין/דיזל המוכרים שלהם, כשהתכנון הוא למכור כ-50,000 יחידות בשנה. אגב, הסבר לההצגה החטופה והלא אופיינית של הרכב החדש על-ידי מרצדס יכול להיות רצון של החברה הגרמנית להוכיח כי למרות מצבו הבעייתי של קונצרן דיימלר-קרייזלר, היא עדיין בעניינים.

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מרצדס ונאו...
    צילום איי פי
    הצצה חטופה בחסות מרצדס
    צילום איי פי
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים