העתיד ורוד? הקמפיינים שרוצים להביא אופטימיות לעונה החמה

מי נתן לסוס לאכול במסעדה, איזה מותגים צרפתיים נחשבים העדיפו לצלם בישראל ואיך הפכה ג'ניפר לופז לפרזנטורית נחשקת במיוחד בגיל 50? תמונות לשיפור מצב הרוח

איתי יעקב

|

07.05.20 | 09:07

הקמפיין העתידני ומלא ההומור של גוצ'י מתאים כמו כפפה למציאות הסוריאליסטית. בכל זאת, לא בכל יום רואים סוסה יושבת לארוחת צהריים בלב עיר. הסוס מופיע כמוטיב חוזר בכל תמונות הקמפיין, ובמותג הדגישו כי אף חיה לא נוצלה או נפגעה במהלך הצילומים
הקמפיין העתידני ומלא ההומור של גוצ'י מתאים כמו כפפה למציאות הסוריאליסטית. בכל זאת, לא בכל יום רואים סוסה יושבת לארוחת צהריים בלב עיר. הסוס מופיע כמוטיב חוזר בכל תמונות הקמפיין, ובמותג הדגישו כי אף חיה לא נוצלה או נפגעה במהלך הצילומים
ההופעה המפתיעה של ג'ניפר לופז בתצוגה של ורסאצ'ה בספטמבר האחרון תורגמה גם לקמפיין בכיכובה. הזמרת בת ה-50 מופיעה בפריטי לבוש בהדפס הדקלים הנודע, שהשיק את שיתוף הפעולה שלה עם בית האופנה האיטלקי בשנת 2000
ההופעה המפתיעה של ג'ניפר לופז בתצוגה של ורסאצ'ה בספטמבר האחרון תורגמה גם לקמפיין בכיכובה. הזמרת בת ה-50 מופיעה בפריטי לבוש בהדפס הדקלים הנודע, שהשיק את שיתוף הפעולה שלה עם בית האופנה האיטלקי בשנת 2000
קמפיין נוסף העונה בכיכובה של לופז, הפעם למותג האמריקאי קואץ' תחת המסר Originals Go Their Own Way. הזמרת הפופולארית החליפה בתפקיד את סלינה גומז, והקמפיין צולם בניו יורק על ידי יורגן טלר
קמפיין נוסף העונה בכיכובה של לופז, הפעם למותג האמריקאי קואץ' תחת המסר Originals Go Their Own Way. הזמרת הפופולארית החליפה בתפקיד את סלינה גומז, והקמפיין צולם בניו יורק על ידי יורגן טלר
בבית האופנה האיטלקי מיסוני צילמו את הקמפיין בכיכובם של בלה חדיד והדוגמן אוברי מהוני בחופי סרדיניה. "בזמנים קשים", נכתב בעמוד הפייסבוק של המותג לצד תמונות הקמפיין, "יופי וצבע עוזרים לנו להרים מעט מהמשקולות שעל לבנו"
בבית האופנה האיטלקי מיסוני צילמו את הקמפיין בכיכובם של בלה חדיד והדוגמן אוברי מהוני בחופי סרדיניה. "בזמנים קשים", נכתב בעמוד הפייסבוק של המותג לצד תמונות הקמפיין, "יופי וצבע עוזרים לנו להרים מעט מהמשקולות שעל לבנו"
קמפיין יפהפה נוסף שעליו חתום יורגן טלר: זואי קרביץ (ודוגמניות נוספות, כמו פרייה בהה אריקסן) לסן לורן בצילומים פרונטליים ונקיים מרעשי רקע בלב מדבר
קמפיין יפהפה נוסף שעליו חתום יורגן טלר: זואי קרביץ (ודוגמניות נוספות, כמו פרייה בהה אריקסן) לסן לורן בצילומים פרונטליים ונקיים מרעשי רקע בלב מדבר
המותג הצרפתי אמריקן וינטג' בחר לצלם העונה בתל אביב. בתמונות תפגשו שלושה חברים צעירים שכבר הופיעו בקמפיינים קודמים של המותג לקיץ, מבלים ברצועת החוף של העיר, מטיילים ברחובות ומעבירים את הזמן בדירה ההיפסטרית ששכרו
המותג הצרפתי אמריקן וינטג' בחר לצלם העונה בתל אביב. בתמונות תפגשו שלושה חברים צעירים שכבר הופיעו בקמפיינים קודמים של המותג לקיץ, מבלים ברצועת החוף של העיר, מטיילים ברחובות ומעבירים את הזמן בדירה ההיפסטרית ששכרו
הקמפיין של המותג הבריטי אלכסנדר מקווין מציג שלוש נשים בבית מבודד על חוף הים בבגדים בצבעוניות של שחור ולבן, עם אלמנטים ויקטוריאניים ומבט מהורהר על החיים. לנו זה הספיק כדי להתאהב בבגדים ובאווירה המלנכולית
הקמפיין של המותג הבריטי אלכסנדר מקווין מציג שלוש נשים בבית מבודד על חוף הים בבגדים בצבעוניות של שחור ולבן, עם אלמנטים ויקטוריאניים ומבט מהורהר על החיים. לנו זה הספיק כדי להתאהב בבגדים ובאווירה המלנכולית
נדיר לפגוש מעצבי אופנה המככבים בקמפיינים מתחרים. בית האופנה ז'יבנשי הוא היחיד שמלהק בשנית מעצבים מבחוץ כדוגמנים, מהלך שמצביע על ביטחון עצמי. בעבר היתה זו דונטלה ורסאצ'ה שתרמה את פניה למותג, כעת זהו מארק ג'ייקובס בצילומים יפהפיים של קרייג מקדין עם השחקנית שרלוט רמפלינג
נדיר לפגוש מעצבי אופנה המככבים בקמפיינים מתחרים. בית האופנה ז'יבנשי הוא היחיד שמלהק בשנית מעצבים מבחוץ כדוגמנים, מהלך שמצביע על ביטחון עצמי. בעבר היתה זו דונטלה ורסאצ'ה שתרמה את פניה למותג, כעת זהו מארק ג'ייקובס בצילומים יפהפיים של קרייג מקדין עם השחקנית שרלוט רמפלינג
מזהים את הרקע בתמונה? הסתכלו על מיטות השיזוף, על שוברי הגלים, ואז שוב על רצועת החוף. המעצבת איזבל מארה בחרה בחוף הים של תל אביב לצילום קמפיין הקיץ, שעליו חתום גם הפעם, יורגן טלר. זהו קמפיין קיץ שני של מותג פריזאי העונה בתל אביב, שמוכיח כי הכיבוש הצרפתי בעיר הושלם
מזהים את הרקע בתמונה? הסתכלו על מיטות השיזוף, על שוברי הגלים, ואז שוב על רצועת החוף. המעצבת איזבל מארה בחרה בחוף הים של תל אביב לצילום קמפיין הקיץ, שעליו חתום גם הפעם, יורגן טלר. זהו קמפיין קיץ שני של מותג פריזאי העונה בתל אביב, שמוכיח כי הכיבוש הצרפתי בעיר הושלם
על מה את חושבת כשאת מדגמנת? הקמפיין החדש של BOSS מציע רעיון יפה, גם אם מעט מיושן, של חיתוכי תמונה ומשחקים בין צבע לשחור-לבן המצליחים לבדל את התמונות בשורת הקמפיינים העונתית
על מה את חושבת כשאת מדגמנת? הקמפיין החדש של BOSS מציע רעיון יפה, גם אם מעט מיושן, של חיתוכי תמונה ומשחקים בין צבע לשחור-לבן המצליחים לבדל את התמונות בשורת הקמפיינים העונתית
קמפיין הגברים של המעצב ג'ונתן אנדרסון מציב שורה של גברים שחורים בבגדי המותג, בדיון על גבריות, דנדיות, גזע ומגדר. התוצאה היא אחד הקמפיינים החשובים והפוליטיים (הגוף הגברי השחור הוא הרי זירה פוליטית) וגם הפיוטיים של העונה
קמפיין הגברים של המעצב ג'ונתן אנדרסון מציב שורה של גברים שחורים בבגדי המותג, בדיון על גבריות, דנדיות, גזע ומגדר. התוצאה היא אחד הקמפיינים החשובים והפוליטיים (הגוף הגברי השחור הוא הרי זירה פוליטית) וגם הפיוטיים של העונה
המעצבת הצרפתייה הצעירה מארין סר, מהשמות העולים באופנה הבינלאומית, קראה את המפה לפני כולם ויצרה קמפיין פוסט-אפוקליפטי במדיום של סרט אמנותי קצר המציג ארבעה נופים שונים, כמו צמד דוגמניות שעובדות על צינורות מתכת או מראה של דמות דו-חיים אנושית המגיחה מן המים
המעצבת הצרפתייה הצעירה מארין סר, מהשמות העולים באופנה הבינלאומית, קראה את המפה לפני כולם ויצרה קמפיין פוסט-אפוקליפטי במדיום של סרט אמנותי קצר המציג ארבעה נופים שונים, כמו צמד דוגמניות שעובדות על צינורות מתכת או מראה של דמות דו-חיים אנושית המגיחה מן המים
המותג הישראלי-בינלאומי ADISH מציג את אחד הקמפיינים היפים והרלוונטיים ביותר מהמקום שבו הוא פועל. תחת הכותרת "ירח אדום מעל נואיבה", מציעה הצלמת מיכל חלבין מבט אינטימי ומלא חמלה על תושבי נואיבה בסיני, לבושים כולם בבגדי הקולקציה החדשה
המותג הישראלי-בינלאומי ADISH מציג את אחד הקמפיינים היפים והרלוונטיים ביותר מהמקום שבו הוא פועל. תחת הכותרת "ירח אדום מעל נואיבה", מציעה הצלמת מיכל חלבין מבט אינטימי ומלא חמלה על תושבי נואיבה בסיני, לבושים כולם בבגדי הקולקציה החדשה
קולקציית הקיץ של המותג השבדי אקנה עוצבה בהשראת ציוריו של המחזאי יוהאן אוגוסט סטרינדברג מסוף המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20. הצלם ג'וני דופורט בחר לצלם את הבגדים על רקע הציורים, כך שהם נטמעים בתוך הציור או בולטים ממנו כתחריט
קולקציית הקיץ של המותג השבדי אקנה עוצבה בהשראת ציוריו של המחזאי יוהאן אוגוסט סטרינדברג מסוף המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20. הצלם ג'וני דופורט בחר לצלם את הבגדים על רקע הציורים, כך שהם נטמעים בתוך הציור או בולטים ממנו כתחריט
מותג נוסף שחזה את המציאות האפוקליפטית של היום הוא בלנסיאגה. בבית האופנה השיקו, הרבה לפני המתרחש באירופה, סרטון וידאו עם מהדורת חדשות המציגה אסונות טבע ואת מצבו העגום של כדור הארץ. הדמויות מתוך הסרטון צולמו גם לקמפיין
מותג נוסף שחזה את המציאות האפוקליפטית של היום הוא בלנסיאגה. בבית האופנה השיקו, הרבה לפני המתרחש באירופה, סרטון וידאו עם מהדורת חדשות המציגה אסונות טבע ואת מצבו העגום של כדור הארץ. הדמויות מתוך הסרטון צולמו גם לקמפיין

צפו בקמפיין הווידאו המלא של מארין סר:

 

 

צפו בקמפיין הווידאו המלא של בלנסיאגה:

 

 

 

     

    ולמה התבודדו אם ובתה באחוזה מתפוררת במשך עשרות שנים?

    המסתגרות המקוריות: האם והבת שפרשו מהחברה והפכו להשראה. לחצו על התמונה לכתבה המלאה (צילום: Herb Goro, cc)
    המסתגרות המקוריות: האם והבת שפרשו מהחברה והפכו להשראה. לחצו על התמונה לכתבה המלאה (צילום: Herb Goro, cc)

     

     

     
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד