פורד ממשיכה לקדם את הברונקו החדש שאמור היה להגיע כבר לסוכנויות לפי התכנון המקורי, אך השקתו התעכבה בעקבות מגפת הקורונה. בדלק, יבואנית פורד, מאשרים כי הברונקו ישווק גם אצלנו, אבל לא לפני סוף 2021.
למרות הסוואה מסיבית ובהתחשב בתמונות לא רשמיות שעשו דרכן לפני זמן רב לרשת, מרכב הברונקו זוויתי בדומה לרכבי שטח קלאסיים - מרצדס G ואגון, סוזוקי ג'ימני, ג'יפ רנגלר ולנד רובר דיפנדר היוצא - במטרה להעניק לו מראה קשוח, אך בעיקר כדי להעניק לו פוטנציאל עבירות משובח. פרט אחד ברור: יהיו לו יחידות תאורה עגולות מלפנים, בדומה לבורנקו המקורי מאמצע שנות השישים וכפי שכבר נחשף בתמונות שדלפו לרשת. בדומה למתחרה הישיר – בעיקר ג'יפ רנגלר אך גם לנד רובר דיפנדר, הוא יוצע במרכב קצר עם שלוש דלתות או ארוך עם חמש, בשניהם עם אפשרות לגג קשיח או ברזנט-מתקפל.
על פי פרסומים שונים בתקשורת, יחידות ההנעה יכללו מנועי בנזין מוגדשים מוכרים מפורד – ארבעה צילינדרים בנפח 2.3 ליטר עם 270 כ"ס כבסיס או V6 בנפח 2.7 ליטר עם 330 כ"ס, בשני המקרים בשידוך לתיבת 10 הילוכים אוטומטית או שבעה הילוכים ידנית שפותחה במיוחד על-ידי גטרג. ההנעה תהיה כפולה (ככל הנראה לא קבועה) עם הילוך כוח ונעילת דיפרנציאל אחורי.
הסרטון האחרון שפורסם מאשר כי כבסיס ישמש הריינג'ר, הטנדר הקטן של פורד שזוכה לפופולאריות בעיקר באירופה ובאוסטרליה, ולאחרונה אף הוצג בגרסת ראפטור קרבית. בהתאם, הברונקו יבוסס - שוב, בדומה לרנגלר אך בשונה מהדיפנדר החדש - על שלדת סולם חסונה עם מערך מיתלים נפרדים מלפנים (עצמות עצה כפולות) וסרן חי מאחור, הנתמכים קפיצי סליל בכל פינה. הברונקו יוצע ככל הנראה בגרסה רגילה ובגרסת שטח קרבית יותר כתשובה לרנגלר רוביקון, עם מיתלים שונים וצמיגי שטח אגרסיביים יותר.
גרסאות נוספות של הברונקו צפויות אף הן. בהמשך הדרך יוצג גם ברונקו ספורט, גרסת פנאי שתבוסס על פלטפורמה ומכלולים רכים יותר ותיועד לשימוש על האספלט, בדומה לרכבי פנאי מודרניים אחרים - דוגמת ג'יפ צ'ירוקי - עם מנועים, תיבות הילוכים והנעה שונים. עוד בקנה נמצא ברונקו טנדר, בדומה לג'יפ גלדיאטור שהפך בין לילה ללהיט מכירות בארה"ב.