תעלומת החשבוניות המבלבלבות של HOT (הוט): לידור עברה דירה והחליטה לעשות טריפל ב-HOT. בשיחה עם ynet היא מספרת כי סיכמה מחיר שכולל ממירים וחבילה וכן התקנה חינם. כך גם נכתב בחוזה שקיבלה. אבל אז החלו להגיע אליה חשבוניות, שעל כל אחת מהן סכום אחר ובמקביל צצו בעיות טכניות. למרות פניותיה, לא הצליחה לקבל מענה ב-HOT.
"עברנו דירה והחלטנו לעשות מנוי ב-HOT", היא אומרת. "סגרנו את החבילה ב-159 שקל לחודש לשלושה חודשים, כולל הכל - התקנה, ממיר פייבר וממירים נוספים. הגענו לדירה החדשה ב-29 במרץ. HOT הגיעו להתקין באותו היום. ב-15 באפריל כבר קיבלנו חשבונית על סך 181 שקל. עברו שבועיים בלבד, לא הבנתי איך קיבלתי חשבונית של סכום כזה, שגם גבוה מהסכום החודשי עליו סיכמנו וכאמור – עוד לא עבר חודש".
לדבריה, "התקשרנו לחברה והתקשנו לקבל מענה. בסופו של דבר, ענו ואמרו שהייתה פה גבייה על ההתקנה ויזכו אותנו בחשבונית הבאה. אמרתי להם שבנוסף לזיכוי הזה, החיוב אמור להיות יחסי, לפי מספר הימים בהם היינו מחוברים. חודש אחרי כן, שילמנו 111 שקל, כלומר קיבלנו זיכוי על ההתקנה בגובה 70 שקל, אבל עדיין לא פיצו אותנו על כך שגבו מאיתנו על חודש שלם במקום על שבועיים".
1 צפייה בגלריה
(דוכן מכירה של HOT. צילום: תומי הרפז)

"לא ענו לנו לטלפון כל התקופה"

כשהגיעה החשבונית החדשה בחודש מאי, גילתה לידור ש-HOT חייבה אותה ב-189 שקל - שוב סכום גבוה מהמסוכם. "לא ברור למה חייבו אותנו בסכום הזה. רצינו החזר או להתנתק", היא מספרת. "רק שלא ענו לנו לטלפון כל התקופה. אחרי שלושה חודשים היינו אמורים לשלם 259 שקל לחודש. ביוני קיבלנו שוב חשבונית על סכום שונה מזה שסוכם עליו: 265 שקל. ניסינו להתנתק חודשיים ולא הצלחנו. במקביל היו לנו תקלות, למשל הטלוויזיה נתקעת".
אחרי פניית ynet לחברה, רכיב ההקלטה בממיר הראשי הוחלף. התיקון לא הצליח לפתור את הבעיה, והממיר של לידור הוחלף בסופו של דבר. בנוסף, החברה תשלם לה 450 שקל בגין החזר כפסי על גביית היתר + חודש חינם.
מ-HOT נמסר בתגובה: "מדובר בתקלה שתיבדק על ידינו, הלקוחה זוכתה והותאם לה מבצע התואם את צרכיה. אנו מתנצלים בפני הלקוחה".