אופנה לסוף העולם: ליידי גאגא מנצחת וקודרת בטקס פרסי VMA

בין פסלון לפסלון, הזוכה הגדולה של האירוע שהתקיים בניו יורק הצליחה להחליף שש תלבושות באווירה פוסט אפוקליפטית, אשר לכדו את רוח התקופה בימי הקורונה

איתי יעקב

|

31.08.20 | 08:42

"חבשתי מסכות פנים הרבה לפני שזה היה עניין". ליידי גאגא בטקס פרסי VMA (צילום: Frazer Harrison/GettyimagesIL)
"חבשתי מסכות פנים הרבה לפני שזה היה עניין". ליידי גאגא בטקס פרסי VMA (צילום: Frazer Harrison/GettyimagesIL)

ליידי גאגא היא הזוכה הגדולה של טקס פרסי VMA של MTV, שהתקיים אמש בניו יורק והיה לטקס הפרסים הלא-וירטואלי הראשון בעידן הקורונה. היא חזרה הביתה עם חמישה פסלונים, ביניהם לאמנית השנה ולשיתוף הפעולה של השנה, על הלהיט Rain On Me עם אריאנה גרנדה, ולראשונה גם עם פרס TriCon שמעניק כבוד לקריירה המגוונת שלה כמוזיקאית, שחקנית, פילנתרופית ואייקון אופנה.

 

"יש לזה משמעות גדולה יותר משתוכלו להבין", אמרה גאגא נרגשת על הבמה אמש, כשעלתה לקבל את הפרס. "אני יוצרת מוזיקה מאז שאני ילדה קטנה, ולמרות שהיו לי חלומות גדולים באמת, מעולם לא דמיינתי שיום אחד אקבל פרס כזה, שמכבד את כל התשוקות שלי".

 

 

בין פסלון לפסלון, הספיקה גאגא להחליף שש תלבושות מנצחות באווירה פוסט אפוקליפטית, אשר לכדו את רוח התקופה. לכל אחד מהמראות הוסיפה גאגא מסכת פנים ייחודית, שלעתים נראתה כמו אובייקט פגאני, לפעמים כמו אביזר שנלקח מסרט אימה עתידני. כך, אל מול שמלת הסטרפלס השקופה של מיילי סיירוס מבית מוגלר או שמלת המקסי האדומה עם נפח בלוני באזור המותניים שלבשה סופיה קרסון בעיצובו של ג'יאמבטיסטה ואלי והזכירה את העולם שלפני הקורונה – גאגא נראתה רלוונטית מתמיד.

 

 

היה זה השילוב בין פאת השיער האפורה שהשתלשלה עד מותניה, המסכות המוזרות והחיבור בין שמלות ערב תיאטרליות לבגדים חדשניים בעיצוב פורץ דרך. "חבשתי מסכות פנים הרבה לפני שזה היה עניין", כתבה גאגא בחשבון האינסטגרם שלה.

 

המראה הראשון שלה על הבמה היה המעניין מכולם: שמלה עם גדילים שנראו כמו נוצות טווס בעיצובה של איריס ון הרפן עם מסכה ורודה של ססיליו קסטרילו, שנראתה כאילו מסטיק בזוקה ענקי התפוצץ לה על הפנים. מאוחר יותר היא עלתה לבמה בשמלת מקסי ירוקה מבד טאפט עם שובל ארוך בעיצוב כריסטופר ג'ון רוג'רס ומסכה בעיצוב לנס וי מור, עם זוג קרניים שיצאו ממנה.

 

 

בהמשך הגיע בגד הגוף הצמוד בגווני סגול והמסכה העתידנית שיצר דייגו מונטויה, ושני מראות מוגזמים בצבע כסף: שמלת מעיל כסופה בגזרת בלון של Area עם אביזר ראש של בועה שקופה של conrad by conrad; ובגד גוף כסוף שמעליו מעיל פרווה מלאכותית בצבע לבן עם שובל ארוך ומעין זוג "קרניים" בעיצוב ולנטינו הוט קוטור. על המסכה התואמת הופקד Maison Met.

 

את הערב חתמה גאגא במראה שאיגד את כל הערכים האסתטיים שלבשה לאורך הטקס: ז'קט של קנדיס קוקו מעל בגד גוף כסוף של ולנטינו, מסכה של Maison Met ואובייקט ראש של לנס וי מור. היא נראתה כמו מלכה מהעתיד הפוסט-אפוקליפטי, או לחלופין – כמו מישהי שהסתבכה עם יותר מדי נייר כסף בניסיון לייצר בגד עם אמירה.

 

 

     

    ואיך נראים החיים החדשים של אליאנה תדהר במושב?

    אליאנה תדהר: 'לא אעשה פרובוקציה רק כדי לשבור את הדימוי שלי'. לחצו על התמונה לכתבה המלאה (צילום: זהר שטרית)
    אליאנה תדהר: 'לא אעשה פרובוקציה רק כדי לשבור את הדימוי שלי'. לחצו על התמונה לכתבה המלאה (צילום: זהר שטרית)

     

     

     
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד