1 צפייה בגלריה
האטרקציות העירוניות המסוכנות ביותר בעולם
האטרקציות העירוניות המסוכנות ביותר בעולם
האטרקציות העירוניות המסוכנות ביותר בעולם
(youtube / Joe HaTTab)
מוקדם יותר החודש הכרנו לכם את חמשת ערוצי התיירות הישראליים הנצפים והאהובים ביותר ביוטיוב ואת היוטיוברים שעומדים מאחוריהם. עבור הישראלים, חובבי הטיסות והטיולים, ההשראה לא מסתכמת בערוצים דוברי העברית, ולצד הפופולריות של אלה, ערוצי תיירות בינלאומיים רבים זוכים בארץ להצלחה - במיוחד בחודשים האחרונים, שבהם עבור רובנו נופש או טיול בחו"ל הם עדיין בגדר חלום רחוק.
מערוצים שמציעים גלישה וירטואלית במגלשות המים המפחידות בעולם ועד לערוץ שמוקדש כולו לתיירות יוקרה ולטיסות במחלקה ראשונה, בדיקה מיוחדת שגוגל ביצעה עבור ynet חושפת את ערוצי התיירות הבינלאומיים שהישראלים הכי אוהבים ביוטיוב.

מספר מנויים: 5.08 מיליון
סך צפיות בערוץ: כחצי מיליארד
הסרטונים הנצפים ביותר: אתגר האטריות הקוריאניות החמות והחריפות בעולם, שגרף למעלה מ-17 מיליון צפיות, והאטרקציות העירוניות המסוכנות ביותר בעולם עם קרוב ל-17 מיליון צפיות.
(אתגר האטריות)
(האטרקציות העירוניות המסוכנות בעולם )
ג'ו, שמתגורר באיחוד האמירויות, הוא אחד היוטיוברים הבולטים בתחום התיירות, עם ערוץ המשלב ערבית ואנגלית. בשלוש השנים האחרונות ביקר ג'ו בלמעלה מ-40 מדינות. לצד תיעוד מסעותיו בעולם, הוא מתמקד ביצירת תוכן צרכני איכותי, כמו למשל ביקורות על חברות תעופה ובתי מלון בעולם, וגם בחקר תרבויות, אוכל וסיפורים ייחודיים מכל העולם.
למעשה, הסרטונים של ג'ו כל כך פופולאריים שהם עוברים בקלות את רף מיליון הצפיות בתוך ימים בודדים. כך למשל, אחד הסרטונים האחרונים שהעלה חטב השבוע, ושצבר למעלה מ-1.2 מיליון צפיות בשלושה ימים, המציג את אוכל הרחוב הפופולארי ביותר בעיר פשוואר שבפקיסטן, כמו מנת הפאיה הפופולארית בארוחת הבוקר או כדורי בשר מרוכזים.
(אוכל רחוב בפקיסטן)

מספר מנויים: 6.6 מיליון
סך צפיות בערוץ: למעלה מ-4 מיליארד
הסרטונים הנצפים ביותר: פארק המים Wild Wild Wet בסינגפור עם למעלה מ-260 מיליון צפיות, ומגלשת המים Yellow Switchback בפארק המים בצ'כיה עם למעלה מ-127 מיליון צפיות.
(פארק מים בסינגפור )
(המגלשה הצהובה שמביאה הקלקות)
הערוץ שהוקם בשנת 2013 הוא הערוץ הגדול ביותר בעולם לסרטוני מגלשות מים, ז'אנר פופולארי מאוד ביוטיוב, וגן עדן לכל חובבי אטרקציות המים באשר הם. בערוץ ניתן למצוא מאות סרטונים המתעדים את מגלשות המים המיוחדות, המפתיעות והמפחידות ביותר בעולם ועשרות פלייליסטים של הפארקים המובילים בעולם. בערוץ עולים סרטונים חדשים כמעט בכל יום, לעיתים אף יותר מפעם אחת ביום, מה שמוכיח שאין סוף להרפתקאות המים שבהן ניתן לקחת חלק, בכל העולם.
האמיצים ביותר בינינו יוכלו לשאוב השראה מהסרטון המרכז את כל מגלשות המים הגבוהות, המהירות, הארוכות, המסוכנות והמפחידות ביותר בעולם, בהן מגלשות מים מקנזס סיטי, ארה"ב; טנריף שבאיים הקנריים; דובאי; ברזיל ואיי הבהאמה.
(מגלשות המים המפחידות בעולם)

מספר מנויים: 1.8 מיליון
סך צפיות בערוץ: למעלה מ-365 מיליון
הסרטונים הנצפים ביותר: איש הקרח עם 16 מיליון צפיות, והאנשים הגבוהים ביותר בעולם עם 8 מיליון צפיות.
(איש הקרח)
(האנשים הגבוהים בעולם)
בינסקי, יהודי אמריקני, מעלה סרטוני טיולים יומיים מיעדים שונים שאליהם הוא מגיע בכל רחבי העולם. מטרתו, כפי שהוא מעיד, היא לעודד אנשים צעירים לנסוע בכל העולם ולנפץ סטריאוטיפים הנוגעים לכך שהעולם אינו בטוח. הסרטונים שלו הם סרטונים קצרים המספרים על האנשים, האוכל והתרבות שמאפיינים כל יעד שאליו הוא מגיע. בנוסף מציע בינסקי טיפים ועצות מועילות לטיולים ביעדים השונים.
בינסקי שנולד בסקוטסדייל, אריזונה ביקר מאז שנת 2012 ב-191 מדינות. את הצמא לטייל ולבקר בכל מקום בעולם הוא פיתח כשהתגורר בפראג במשך כארבעה חודשים במסגרת חילופי סטודנטים, ומאז הוא מטייל בכל העולם. בינסקי שם לעצמו למטרה לבקר גם ביעדים שנתפסים כמסוכנים או לא ידידותיים לתיירים, כדי להוכיח שניתן לטייל בכל מקום ולהרגיש בטוח, אם עושים זאת נכון. בינסקי הספיק לבקר בישראל כמה פעמים, והוא נוהג להתחבר לקהילות יהודיות ברחבי העולם ביעדים שבהם הוא מבקר. בינסקי גם פועל להעלאת המודעות ליהודי אתיופיה שטרם עלו לישראל.
(בינסקי בישראל)

מספר מנויים: 817 אלף.
סך צפיות בערוץ: למעלה מ-660 מיליון.
הסרטונים הנצפים ביותר: המופע המלא של דיסני ג'וניור חי על הבמה עם 62 מיליון צפיות, ודארת' ויידר במצעד של דיסני בנמל ניו אורלינס עם 29 מיליון צפיות.
(המופע של דיסני ג'וניור)
(דארת' ויידר)
הערוץ, שהוקם כבר בשנת 2008, הוא התגשמות חלומו של כל חובב דיסני בכלל, ושל חובבי פארקי השעשועים של המותג בכל רחבי העולם בפרט. הערוץ שם דגש על האטרקציות השונות בדיסניוורלד שבאורלנדו, פלורידה ועל אטרקציות נוספות בעיר, המזוהה כבירת פארקי השעשועים העולמית. לצד החוויות באורלנדו, ניתן למצוא בערוץ גם סרטונים מפארקים אחרים של דיסני, בהם הפארקים בפריז ובאנהיים, קליפורניה. בערוץ ניתן למצוא שלל טיפים ומידע מקיף על ביקורים בפארקים השונים, במאות סרטונים שמתעדים כל רגע וכל חוויה בממלכות הילדים (והמבוגרים) הקסומות.
בימים אלה כבר מתחילה ההיערכות בפארקים ברחבי העולם לאירועי ליל כל הקדושים, במצעדים ובתחפושות מיוחדות ברוח החג.

מספר מנויים: 1.47 מיליון.
סך צפיות בערוץ: למעלה מ-110 מיליון.
הסרטונים הנצפים ביותר: סיור בדירת יוקרה בניו יורק שמחירה 28.5 מיליון דולר עם קרוב ל-8 מיליון צפיות, ו"מה לא לעשות בניו יורק" עם למעלה מ-3.7 מיליון צפיות.
(סיור בדירת יוקרה)
(מה לא לעשות בניו יורק)
מה הקשר בין תיירות ליעדים אקזוטיים ברחבי העולם ולנדל"ן של האלפיון העליון? תשאלו את אריק קונובר, יוטיובר, שחקן וסוכן נדל"ן אמריקני, שמשלב בערוץ היוטיוב שלו את התחביב הגדול שלו, לסייר בעולם, ואת עיסוקו היומיומי בשיווק דירות יוקרה לעשירי ניו יורק וארה"ב. קונובר מעלה לערוץ שלו סרטונים מהיעדים המדהימים ביותר שניתן להגיע אליהם, לצד סיורים מצולמים בבתי היוקרה היפים ביותר שיש בארה"ב. כך תוכלו למצוא בערוץ, זה לצד זה, סקירה של שבע המגה-אחוזות היקרות והמדהימות ביותר בארה"ב והמלצה לשבעה יעדים מדהימים שחייבים לבקר בהם במהלך השנה, על בסיס ניסיונו האישי כמובן.
(7 מגה אחוזות יקרות ומדהימות)
(יעדים שחייבים לבקר בהם)
לצד שני הנושאים הללו, שבהם מרבה קונובר לעסוק, הוא מקדיש מקום מיוחד בערוץ לסרטונים המתארים את חיי היומיום שלו בניו יורק, בהם הוא חושף, בין היתר, עד כמה באמת יקר לחיות בניו יורק, ואיך אפשר בכל זאת ליהנות ולטייל בניו יורק תחת מגבלות תקציב.
(כמה באמת יקר בניו יורק?)

מספר מנויים: 665 אלף.
סך צפיות בערוץ: למעלה מ-132 מיליון.
הסרטונים הנצפים ביותר: טיסה במחלקה ראשונה בסינגפור איירליינס מלונדון לסינגפור עם למעלה מ-16 מיליון צפיות, וטיסה במחלקה ראשונה מדובאיי לבריסל בבואינג 777 עם למעלה מ-7 מיליון צפיות.
(ברוכים הבאים למחלקה הראשונה)
(טיסה מפנקת מדובאי לבריסל)
מאחורי הערוץ עומד יוטיובר שאינו חושף את זהותו, אך מספר על עצמו שהוא כלל לא מגיע מעולם התיירות. הוא רופא עם שתי תשוקות גדולות בחייו, לעבודתו ולטיולים ונסיעות, שהקים את הערוץ במטרה לתת מידע לחובבי טיולים שכמותו ולעזור לעשות סדר בתוך שלל האפשרויות, הטיפים והמידע הקיימים בנוגע לכל יעד ויעד. כל המידע שמופיע בערוץ שלו מבוסס על חוויות אישיות שלו, שצבר במסגרת מאות הטיולים והנסיעות שעשה, והוא מתמקד, כפי שמרמז שם הערוץ שלו, בטיולי יוקרה.
מדי יום שבת עולה סרטון חדש המתעד נסיעה חדשה בעולם, והאחרונה שבהן הייתה לריביירה האיטלקית. במקביל עולים לערוץ תכנים נוספים, בהם מדריכים הכוללים את רשימת עשרת היעדים הכי מומלצים בנושאים שונים; ביקורות על מלונות יוקרה וטיסות במחלקת עסקים או במחלקה ראשונה, כמו זו שעלתה השבוע על טורקיש איירליינס בטיסה מהונג קונג לאיסטנבול, וטיפים כיצד ליהנות מטיולי יוקרה תחת מגבלות תקציב - מתברר שזה אפשרי.
(הריביירה האיטלקית)
(יוקרה בטורקיש איירליינס)

מספר מנויים: 772 אלף.
סך צפיות בערוץ: למעלה מ-183 מיליון.
הסרטונים הנצפים ביותר: סיכום שנת 2016: המקומות המדהימים ביותר על פני כדור הארץ ב-HD עם למעלה מ-9 מיליון צפיות, ומצרים העתיקה ב-HD עם קרוב ל-7 מיליון צפיות.
(המקומות המדהימים בעולם)
(מצרים העתיקה)
את הערוץ הייחודי הקים מילוש קיצ'וביץ' כפרויקט מצולם שחושף את המקומות המדהימים ביותר בעולם באיכות הצילום הגבוהה ביותר שיש. את הרעיון להקים את הערוץ הגה מילוש מתוך חיבור לטרנד הולך וגובר של אנשים שמתייחסים לנסיעות ולחוויות שהם צוברים כנכסים יקרי ערך יותר מאשר חפצים חומריים.
הוא התחיל לצלם טיולים שלו לפני 15 שנים, ומצא את עצמו מביים ובוחן זוויות צילום שונות כדי לצלם את הסרטונים הטובים ביותר שניתן. ערוץ היוטיוב שלו, בין הוותיקים שיש, כבר חוגג כמעט 13 שנות פעילות, ומילוש טוען שההחלטה ללכת עד הסוף עם החלומות שלו מספקת מאוד כי הוא מרגיש שהוא עוסק כיום רק במה שהוא אוהב.
בחודשים האחרונים נמצא מילוש באמריקה הצפונית, בארה"ב ובקנדה, ומתמקד בצילומי טבע בפארקים ובקניונים הגדולים כמו ה-Black Canyon בקולורדו והפארק הלאומי North Cascades בוושינגטון.
(Black Canyon)

סך צפיות בערוץ: כ-230 מיליון.
הסרטונים הנצפים ביותר: מלון קפסולות בווייטנאם ב-25 דולר ללילה עם 14 מיליון צפיות, וריאיונות רחוב בווייטנאם עם 13 מיליון צפיות.
הסיפור מאחורי הערוץ הזה פשוט ביותר: הארלד רואה עצמו כנווד חובב היסטוריה, פוליטיקה וטיולים. הוא מתעד את מסעותיו בעולם מתוך מטרה אחת ויחידה - להפיץ את בשורת חופש הפרט והחופש לבחור לעשות מה שאנחנו רוצים ואוהבים. הארלד מטייל בדרך כלל בתקציב נמוך, ומגיע לאן שסוחפת אותו הרוח. הוא משתדל להעלות מכל יעד מגוון סרטונים המשקפים את הטיול המלא שערך, ומחפש תמיד את האטרקציות הייחודיות ביותר ולא את מוקדי התיירות ההמוניים.
בשבועות האחרונים מטייל הארלד בהולנד, בעיקר באמסטרדם, לאחר שבילה במשך כמה שבועות באתונה, יוון.
(מטייל באמסטרדם)
(ובאתונה)

מספר מנויים: 1.5 מיליון.
סך צפיות בערוץ: למעלה מ-195 מיליון.
הסרטונים הנצפים ביותר: לחיות במשך עשר שנים על סירת מפרש עם 8 מיליון צפיות, ולבנות את בית הסירה הזעיר ביותר המושלם למגורים על המים עם כ-6 מיליון צפיות.
(לחיות על סירת מפרש)
(בית סירות קסום)
רבים מאיתנו ודאי תהו לא פעם, האם יכלו לחיות אחרת, בסביבת מגורים שונים או באורח חיים אלטרנטיבי ורחוק ממה שאנחנו מכירים? על השאלות הללו בדיוק מנסה לענות הערוץ של מאט ודניאל. הערוץ כולל תוכן וידאו שמספק הצצה לגישות חיים אחרות, ולדרכים אלטרנטיביות לאופן המסורתי שבו מתגוררים וחיים אנשים בעולם המודרני.
מדי שבוע עולה לערוץ סרטון חדש על אנשים שגרים בבתים זעירים, טנדרים, קרוואנים וסירות, על אנשים שהחליטו לצאת למסעות ארוכי טווח או לדבוק באורח חיים מינימליסטי, חיים ללא פסולת, חיים מחוץ לרשת ועוד. עם השנים החלו מאט ודניאל ליישם חלק מהאלטרנטיבות שבהן הם נתקלים, ולבחון אם יצליחו לנהל בעצמם אורח חיים שונה מזה שהורגלו לו.
נראה שדווקא בתקופה הזו, שבה איום הקורונה ממשיך לרחף מעל ראשנו, חיים מבודדים בבית עץ או באוטובוס בית ספר שהוסב לבית מגורים משפחתי קוסמים ליותר ויותר אנשים בכל העולם.
(חיים בבית העץ)
(לגור באוטובוס בית ספר)