• במתיחת פנים לרנו מגאן סדאן עודכנה גם סביבת הנהג ונוספו מערכות בטיחות
  • היצע המנועים יישאר ללא שינוי והמשמעות היא כי ההיברידי-נטען מהאצ'בק לא יגיע
  • יש עוד זמן למצפים. הנחיתה בישראל מתוכננת רק לאמצע 2021
תוספת אחוריים: מגאן סדאן המכונה בישראל גרנד קופה, נחתה כאן לפני שלוש שנים וחצי כמחליפת הפלואנס, ואף היא הצליחה בעיקר עם מנוע טורבו-דיזל סופר חסכוני וייחודי בקטגוריה. המנוע הוותיק (1.5 ליטר, 115 כ"ס) נשאר גם בחדשה, כמו גם מנוע הבנזין המוגדש (1.33 ליטר, 140 כ"ס), שניהם עם תיבת שבעה הילוכים כפולת-מצמד.
באירופה תציע רנו את המגאן עם מנוע בנזין מוגדש צנוע - שלושה צילינדרים בנפח ליטר עם 115 כ"ס, אך הוא יוצע רק עם תיבת הילוכים ידנית ועל כן לא יגיע אלינו. גרסה היברידית-נטענת המאפשרת 50 ק"מ נקיים מזיהום וממוקמת בחרטום ההאצ'בק והסטיישן, לא תוצע בסדאן.
תוספת בטיחות ואבזור: החדשה המשמעותית ביותר היא שדרוג מערכות הבטיחות. הבלימה האוטונומית כוללת כעת זיהוי הולכי רגל, בקרת השיוט האדפטיבית מאפשרת גם עצירה מלאה וזחילת פקקים לצד התרעת שטחים מתים שכוללת גם זיהוי תנועה חוצה.
סביבת הנהג שודרגה בגרסאות הבכירות בין היתר עם לוח מחוונים דיגיטלי גדול יותר ("10.2 לעומת "7), מסך מגע גדול מבעבר ("9.3 לעומת "8.7) ברזולוציה גבוהה יותר. שינוי המראה צנוע וכולל יחידות תאורה ופגוש קדמי שונים, צמד מפלטים מדומים וחישוקים שונים.
מה אנחנו חושבים: רנו מגאן לא מתמודדת על התואר הטובה בקטגוריה, שכן היא אינה מסוגלת לאיים על ההגמוניה של טויוטה קורולה וסקודה אוקטביה. אבל היא בהחלט הייתה אלטרנטיבה טובה להן עם יתרון בתחום הנוחות ומנוע דיזל סופר-חסכוני. שתי תכונות שהפכו אותה למועדפת עבור מייצרי נסועה שנתית גבוהה. וכך יהיה גם לאחר העדכון שעברה כעת. מוזר לנו עם זאת שרנו ויתרה על יחידה היברידית-נטענת שעשויה הייתה להפוך אותה ללהיט.