מותג בגדי הילדים נונונו: "תמיד יהיה מי שמוכן לשלם עבור אלטרנטיבה"

אחרי שיתוף פעולה מתוקשר עם סלין דיון, צמד המעצבות הישראליות משיקות קולקציה עם Star Wars ומביטות לעתיד בלי דאגה: "הקורונה עשתה לנו רק טוב"

איתי יעקב

|

28.12.20 | 09:14

"שיתופי פעולה הם התשובה והדרך שלנו לשמור על הדי.אן.איי של המותג". הקולקציה של נונונו ו-Star Wars (צילום: קובי מהגר)
"שיתופי פעולה הם התשובה והדרך שלנו לשמור על הדי.אן.איי של המותג". הקולקציה של נונונו ו-Star Wars (צילום: קובי מהגר)
"כמי שהמציאו ז'אנר חדש בבגדי ילדים, ואני אומרת את זה בצורה חד משמעית, היה בלתי נמנע שיבואו עוד אחרינו" (צילום: קובי מהגר)
"כמי שהמציאו ז'אנר חדש בבגדי ילדים, ואני אומרת את זה בצורה חד משמעית, היה בלתי נמנע שיבואו עוד אחרינו" (צילום: קובי מהגר)
"אנחנו חברה מבוססת אונליין והיתה לנו תשתית גדולה ומוטמעת, שהקורונה רק האיצה" (צילום: קובי מהגר)
"אנחנו חברה מבוססת אונליין והיתה לנו תשתית גדולה ומוטמעת, שהקורונה רק האיצה" (צילום: קובי מהגר)
"כמו כל הדברים שקרו לנו במותג – צוות הקריאייטיב בדיסני פנו אלינו" (צילום: קובי מהגר)
"כמו כל הדברים שקרו לנו במותג – צוות הקריאייטיב בדיסני פנו אלינו" (צילום: קובי מהגר)
"המקום שלכאורה 'מחקים' אותנו, רק גורם לנו להתמקד ולהתחדד". המעצבות איריס אדלר וטלי מילכברג  (צילום: יניב אדרי)
"המקום שלכאורה 'מחקים' אותנו, רק גורם לנו להתמקד ולהתחדד". המעצבות איריס אדלר וטלי מילכברג (צילום: יניב אדרי)

סוף העולם עוד לא כאן, אבל בתצלומים היפים של קובי מהגר, הילדים של מותג האופנה nununu המופיעים על רקע ים המלח והרי מדבר יהודה, נראים כאילו שרדו את האפוקליפסה והנה הם כאן: זרע העתיד. שנתיים לאחר שיתוף פעולה מוצלח עם הזמרת סלין דיון, שהוליד מותג-בת בשם celinununu, המעצבות איריס אדלר וטלי מילכברג חוברות לחברת לוקאס פילם מבית דיסני לשיתוף פעולה עם המותג הפופולארי Star Wars.

 

הקולקציה שנחתה השבוע באתר ובחנויות המותג בישראל (קרית שאול בתל אביב ומתחם פיאנו עיר ימים בנתניה), מורכבת מ-40 דגמים לילדים (ביניהם שלושה שיתאימו גם למבוגרים) בכתב היד המזוהה של השתיים: בגדים שחורים בסגנון אפל ואדג'י, כמו חולצת טי שחורה (210 שקל) שעליה הדפס בדוגמת פירמידה עם הכיתוב I Am The Master Of The Galaxy , סווטשירט עם הדפס פניו של דארת' ויידר בלבן (237 שקל) וסווטשירט עם הדפס גלקטי (260 שקל) והכיתוב Fulfill Your Destiny. 

 

"חשבנו איך אנחנו מביאות את 'סטאר וורס' לעולם שלנו והחלטנו על קולקציה שחורה, שביחס לעולם הצבעוני והניאוני של 'סטאר וורס', ממוקדת בשפה העיצובית של המותג" (צילום: קובי מהגר)
    "חשבנו איך אנחנו מביאות את 'סטאר וורס' לעולם שלנו והחלטנו על קולקציה שחורה, שביחס לעולם הצבעוני והניאוני של 'סטאר וורס', ממוקדת בשפה העיצובית של המותג"(צילום: קובי מהגר)

     

    "כמו כל הדברים שקרו לנו במותג – צוות הקריאייטיב בדיסני פנו אלינו", מספרת איריס אדלר על צעדי החיזור שהובילו לקולקציית הקפסולה החדשה. "עבורנו זה עבד טוב, כי זה התיישב טוב עם העולם של nununu. קיבלנו מהם לוח השראה איך הם רואים בעיני רוחם את השפה של הקולקציה, וגישה לכל הדימויים של 'סטאר וורס' מכל השנים. מדובר בכמות מאוד גדולה של חומר ובמשך שבוע רק מיינו את מה שרלוונטי עבורנו, מה מושך אותנו. חשבנו איך אנחנו מביאות את 'סטאר וורס' לעולם שלנו והחלטנו על קולקציה שחורה, שביחס לעולם הצבעוני והניאוני של 'סטאר וורס', ממוקדת בשפה העיצובית של המותג. למעט מספר פריטים בודדים בצבע ניטרלי וכסף, הקולקציה כולה בנויה על בסיס הצבע השחור".

     

    הנוף המדברי מספק את אווירת סוף העולם (צילום: קובי מהגר)
      הנוף המדברי מספק את אווירת סוף העולם(צילום: קובי מהגר)

       

      הבחירה בצבע שחור והדפסים בשפה לא-ילדותית מלווה את nununu מאז הוקם המותג בשנת 2009. גל חיקויים שהגיע בהמשך רק חידד, מספרת אדלר, את כתב היד של המותג, שנמכר בכל העולם (כולל שתי חנויות מותג בקוריאה הדרומית ושתי חנויות נוספות בטיוואן) ונלבש על ידי אימהות, בנות ובנים גם בקרב מפורסמים כמו משפחת קרדשיאן, סלמה בלייר, שרה מישל גלר ואינספור בלוגריות שמהוות היום את מנוע הצמיחה של המותג ברחבי הרשתות החברתיות.

       

      "כששיתוף הפעולה נכון ומגיע בטיימינג טוב, הוא מאפשר לך לפתח את השפה, לבנות דיאלוג חדש" (צילום: קובי מהגר)
        "כששיתוף הפעולה נכון ומגיע בטיימינג טוב, הוא מאפשר לך לפתח את השפה, לבנות דיאלוג חדש"(צילום: קובי מהגר)

         

        "שיתופי פעולה הם התשובה והדרך שלנו לשמור על הדי.אן.איי של המותג", אומרת אדלר, שמגלה כי בעוד מספר חודשים צפוי למותג שיתוף פעולה נוסף. "המקום שלכאורה 'מחקים' אותנו, רק גורם לנו להתמקד ולהתחדד. כמי שהמציאו ז'אנר חדש בבגדי ילדים, ואני אומרת את זה בצורה חד משמעית, היה בלתי נמנע שיבואו עוד אחרינו".

         

        לפני כשנתיים יצרתן שיתוף פעולה מדובר ומסקרן עם סלין דיון. צפויה קולקציה נוספת?

        "כרגע אין על הפרק קולקציה נוספת, אבל שיתוף הפעולה עם סלין דיון היה מדהים ונתן לנו כמותג פתח ליצירה ולרעיונות נוספים. כששיתוף הפעולה נכון ומגיע בטיימינג טוב, הוא מאפשר לך לפתח את השפה, לבנות דיאלוג חדש".

         

        "חנויות שהחזיקו את בגדי המותג בעולם נסגרו, מה שניתב את כל הטראפיק לאתר" (צילום: קובי מהגר)
          "חנויות שהחזיקו את בגדי המותג בעולם נסגרו, מה שניתב את כל הטראפיק לאתר"(צילום: קובי מהגר)

           

          שיתוף הפעולה הנוכחי מגיע בימים של קורונה, תקופה שעליה אומרת אדלר כי היתה עבורן חיובית. בזמן שמותגי אופנה אחרים מדווחים על צניחה במכירות וסגירת חנויות, ב-nununu משדרים עסקים כרגיל.

           

          "הקורונה עשתה לנו רק טוב", מודה אדלר. "אנחנו חברה מבוססת אונליין והיתה לנו תשתית גדולה ומוטמעת, שהקורונה רק האיצה. פתחנו לפני מספר חודשים חנות נוספת במתחם פיאנו בנתניה – כשהמזל שלנו היה ששתי החנויות בישראל הן חנויות רחוב ולא חנויות קניון, כך שהן נפתחו כשהיה אפשר בזמן שהקניונים היו סגורים. בנוסף, חנויות שהחזיקו את בגדי המותג בעולם נסגרו, מה שניתב את כל הטראפיק לאתר".

           

          ובכל זאת, אתן מאמינות שאנשים ימשיכו לשלם על בגדי ילדים ממותגים?

          "אנחנו מותג נישה וככל שהמיינסטרים גדל – תמיד יהיה מי שמוכן לשלם עבור אלטרנטיבה. אנחנו לא זולים וגם לא בהכרח יקרים – אנחנו mid-high, והחזון שלנו לא השתנה בגלל הקורונה".

           

             

            ואיך נראית בכורת הדוגמנות של לני קלום?

            היורשת החדשה של עולם הדוגמנות: בתה של היידי קלום מככבת על ווג גרמניה. לחצו על התמונה לכתבה המלאה (צילום: Chris Colls)
            היורשת החדשה של עולם הדוגמנות: בתה של היידי קלום מככבת על ווג גרמניה. לחצו על התמונה לכתבה המלאה (צילום: Chris Colls)

             

             

             
            הצג:
            אזהרה:
            פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד