כמו בחו"ל: סופר-פארם השיקה תת רשת בשם סופר-פארם דייליס (DAILY'S) בהשקעה של 17 מיליון שקל, שכוללת מכירה של מזון מוכן טרי בתוך סניף סופר-פארם, בו פועל גם בית מרקחת (ברישיון עסק נפרד) ויש בו גם מחלקות טואלטיקה ותינוקות.

הקונספט, שכולל מזון מוכן טרי "לקחת" וקפה להכנה במקום, מזכיר קונספטים דומים שקיימים שנים בעולם. רשתות כמו מרקס אנד ספנסר, cvs והול פודס מרקט מוכרות מזון מוכן, כמו גם רוב רשתות השיווק באירופה ובארה"ב ורשת פרה א מנז'ה (שכוללת גם ישיבה במקום, בניגוד לסופר-פארם). הוא גם מזכיר את המזון המוכן שרשת בייקרי מוכרת בת"א, אך המנות של סופר-פארם עממיות יותר.
5 צפייה בגלריה
דייליס
דייליס
סניף דייליס החדש
(צילום: מירב קריסטל)
בשלב הראשון, סופר-פארם פתחה שישה סניפים של דייליס במתחמים שכוללים משרדים ותנועת צרכנים: הבורסה בר"ג, במגדלי אלון בת"א, בעזריאלי שרונה בת"א, בהרצליה פיתוח, בירושלים ובתחנת הרכבת בלוד. בחלק מהסניפים מדובר בשדרוג של סניף קיים ואילו בבורסה ברמת גן מדובר בחנות חדשה.
5 צפייה בגלריה
דייליס
דייליס
בין היתר נמכרים כריכים, סלטים, מאפים, טאפסים פסטות ומרקים
(צילום: מירב קריסטל)
בין היתר היא מוכרת בהם כריכים, סלטים, מאפים, טאפסים פסטות ומרקים שרובם הוכנו באותו היום. תאריך הייצור יופיע על גבי המוצר ובמידה ולא יימכר, יורד מהמדף בסוף היום וייתרם ברובו. היועצים הקולינריים לרשת הם עמוס אפל ושי מונטג', מבעלי רביבה וסיליה.
5 צפייה בגלריה
כריך חביתה גדול 266 גרם - 32 שקל. דייליס
כריך חביתה גדול 266 גרם - 32 שקל. דייליס
כריך חביתה גדול 266 גרם - 32 שקל. דייליס
(צילום: מירב קריסטל)
המחירים לא נמוכים יחסית לגודל המנות. כך, 70 גרם טפאס בולגרית: 20 שקל. כריכי ביס ב-22 שקל, מוזלי 215 גרם ב-20 שקל, שתי ביצים קשות ופולי סויה 119 גרם ב-15 שקל, כוס מקלות ירקות וצזיקי סלט איטריות 205 גרם ב-20 שקל, מנת אורז עם ירקות 270 גרם ב-35 שקל, פרגית צלויה על הפלנצ'ה עם עדשים וירקות 360 גרם ב-39 שקל (לחימום במיקרוגל) וסלמון ברוטב צ'ילי עם ירקות 320 גרם ב-45 שקל (לחימום במיקרוגל). קפה הפוך נמכר ב-10 שקלים וקפה ומאפה ב-15 שקל. בננה עולה 3 שקלים ליחידה.
5 צפייה בגלריה
ביצים קשות ב-15 שקל. דייליס
ביצים קשות ב-15 שקל. דייליס
ביצים קשות ב-15 שקל. דייליס
(צילום: מירב קריסטל)
"זה לא ארקפה אבל גם לא קופיקס. המחירים פה טובים מאוד והם לא יעלו", אמר ניצן לביא מנכ"ל סופר-פארם על המחירים.
סופר-פארם לא מייצרת את הפריטים בעצמה. הכריכים והסלטים, המוזלי והביצים הקשות מיוצרים במאפיית לחמא ובזרוע שלה שמייצרת אוכל טרי, "לחם חם". שתיהן מספקות למסעדות ובתי קפה רבים.
5 צפייה בגלריה
דייליס
דייליס
דייליס
(צילום: מירב קריסטל)
תמם מייצרת חלק מהאוכל החם. איקה מייצרת את השוקולד לרשת, פסטה ריקו את הפסטה, קשת ונאות סמדר את המיצים.
במקביל, סופר-פארם השיקה תת רשת לטיפולי יופי שמאפשרת הזרקות לאזור הפנים הידיים והצוואר וטיפולי לייזר.
לפי לביא, האונליין מהווה 10% מהמכירות של סופר-פארם, עם מעל 100 מוכרים שמוכרים באתר של הרשת קטגוריות שאינן סופר-פארם. המותג הפרטי מהווה 20% ובמועדון האשראי לייף סטייל יש כ-600 אלף לקוחות.