בקצרה:
  • רכב הפנאי הפופולארי של סובארו עבר עדכון קל
  • מעט במראה, מעט במערך הבטיחות המתקדם
  • דווקא יחידות הנעה היברידיות לא יגיעו ארצה
שלוש שנים לאחר שהוצג הדור הנוכחי של סובארו פורסטר, חשפה היצרנית היפנית את גרסתו העדכנית. בשלב זה הוא מיועד לשוק היפני בלבד, אך מהיבואנית סמלת נמסר כי גרסה מותאמת לשוק המקומי תגיע בשנה הבאה.
שינויי העיצוב כוללים יחידות תאורה קטנות מבעבר, בעוד חלקה הפנימי של הסבכה עודכן וכך גם הפגוש הקדמי, עם בתי פנסי ערפל ומסיט אוויר חדשים. מראה החישוקים הקלים ("17 או "18 עודכן אך העיצוב מאחור ובתא הנוסעים וסביבת הנהג נותרו כמעט-זהים לדגם הנוכחי, עם אזורי תפעול מסך המולטימדיה ובקרת האקלים שונים במעט. אורכו של הפורסטר צמח ב-1.5 ס"מ בעקבות שינויי עיצוב הפגושים.
מערך הבטיחות - תחת השם EyeSight בסובארו - שופר עם טווח מוגדל לזיהוי עצמים מלפנים, ואפשרות לזיהוי תנועה חוצה בצמתים. בסובארו מציינים כי תגובות המערכת הפכו חלקות יותר מבעבר.
הדגם היפני שנחשף ישווק עם שני מנועים מסקרנים, שעד כה לא הגיעו לישראל וגם בעתיד לא צפויים לעשות עליה. הראשון שבהם הוא מנוע היברידי בנפח 2.0 ליטרים עם הספק של 145 כ"ס, השני מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.8 ליטרים עם 177 כ"ס. בישראל ימשיך הפורסטר להמכר עם מנוע 2.5 ליטרים אטמוספרי (182 כ"ס).

לעמוד סובארו פורסטר בקטלוג iCar