שתף קטע נבחר

פרק רביעי: דגם חדש , העתיד

הלאנטיס החדשה כבר נקלטה בארץ והשאלה שעולה היא מה יהיה על מאזדה בעתיד

דלק מוטורס לעומת זאת הצליחו לחלוף על-פני משוכת החלפת הדגם בצורה מוצלחת. בעיקר כמובן בזכות הסיוע ההדוק של היצרן. השינוי הראשון התרחש במהלך שנת הדגם 97' כאשר הוצגה גרסה משופרת קלות של הלאנטיס, ועמה גרסת 1.6 ליטר חשובה במקום ה-323 הפורשת לגמלאות.
כדי לענות לדרישות ציי הרכב התווספה גרסה מעט פשוטה יותר (LX) ומאובזרת פחות שהצליחה למלא משהו את הפער שהותירה ה-323 הישנה. בנוסף, ציידו בגג נפתח חשמלית את גרסת ה-1.8 ליטר, כדי לשמור על בידול מה-1.6. אבל השינוי האמיתי היה בשנת הדגם 99', כאשר הוצגה הלאנטיס החדשה. זו מחקה טוטאלית את הכריזמה שיבואה הופסק בתום אותה שנה. כדאי לזכור כי בסוף השנה הקלנדרית 98' עוד הייתה הכריזמה במקום השלישי בטבלת המכירות. אך ב-99' כבר ירדה הרחק לאחור, נמכרה פחות אפילו מהמתחרה של סיטרואן (קסארה) וסמנה יותר מכל את ההתרסקות הכואבת של מיצובישי.
הלאנטיס החדשה עלתה על קודמתה מבחינת מכירות כאשר אנשי השיווק של דלק מוטורס מנצלים את תחום ציי הרכב בעזרת ענף הליסינג שצמח בצעדי ענק. הלאנטיס השיגה בשנתיים האחרונות שליטה יוצאת דופן בשוק הישראלי, כאשר מאזדה רושמת גם הצלחה מרשימה ומתמשכת עם ה-626 הגדולה והיקרה יותר.

העתיד

אז מה נותר לנו? האם יצליחו דלק מוטורס לשמור על מקומם בשוק ולהימנע מאותן מלכודות שהפילו לקרשים את המתחרים? האם יצליחו להתמודד מול האויב הגדול שלהם ושל כל מכונית מצליחה - הפופולאריות הגדולה מדי שהופכת אותה לנפוצה ושגרתית מדי?
השנתיים הקרובות יהיו המבחן הגדול של היבואן המצליח ביותר בשנים האחרונות אצלנו. הלאנטיס תעמוד ללא ספק בעתיד הלא-רחוק מול מתחרות חדשות, חזקות ואיכותיות מבעבר, גם מאירופה. בדלק מוטורס נערכים לכך ולא מתכוונים לחזור על שגיאות היריבים בעבר. לתעודת הביטוח הזו קוראים פורד, פורד פוקוס.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים