שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות

    הפרפר של תלמה לא ממש נחמד

    יואל קרני טוען שמנגנון הפתיחה של שקיות "פרפר נחמד" לקוי. הוא שולח לתלמה שתי שקיות ומבקש: תפתחו לי ותשלחו בחזרה

    י' פונה תלמה משיבים 

    י' פונה
    1 במרס 2000

    לכבוד תלמה - יצרני החטיף "פרפר נחמד"

    הנדון: תלונה חמורה

    אנשי תלמה יקרים,

    צר לי על נימת מכתבי הלוחמנית אולם עם כל ההערכה למוצריכם, קצתי בשקיות של החטיף "פרפר נחמד" אשר נוצרו עם מנגנון פתיחה לקוי.

    שנים אני רוכש את השקיות האלה לנכדי ושנים שאיני מצליח לפתוח אותן כראוי. פעם אחת הן נקרעות וכל החטיפים מתפזרים, פעם אחרת אני נזהר ואז החריץ קטן מדי ונכדי מתלוננים. בקיצור, השקעתם במוצר איכותי ומיהרתם לשווק אותו מבלי להשקיע מעט יותר מחשבה באריזה המכשילה.

    הקש ששבר את גב הגמל (זה רק משל - הקש הוא השקית והגמל הוא אני) ארע אמש אחרי צהריים. שניים מנכדי התארחו אצלי וניגשו אלי בזה אחר זה כדי שאפתח להם את שקיות ה"פרפר נחמד" שלהם. מובן ששוב כשלתי וכל החטיפים התפזרו למצהלות הילדים הלועגים לי. או אז הבנתי שהפכתי לבדיחה בעיניהם.

    בכדי למנוע את הארוע המביך והמעציב הזה, מצורפות בזאת שתי שקיות "פרפר נחמד" שמיועדות לביקור הנכדים הבא (בעוד כשבועיים). אודה לכם אם תועילו לפתוח את השקיות למעני עד אז ולשלוח לי אותן בחזרה פתוחות ומוכנות לשימוש.

    אנא הזדרזו, החטיף שלכם גרם לי מספיק מבוכה ואי נעימות.

    האדם הגיע לירח, הקומקום החשמלי כבר הומצא ורק אריזות החטיפים פרימיטיביות ומכשילות. עד מתי?!!

    בתודה,

    יואל קרני

    חזור למעלה
    תלמה משיבים
    בסט פוד'ס – תוצרת מזון ישראלית בע"מ

    הננו מודים לך על פנייתך בנושא "פרפר נחמד" 80 גרם.

    העברנו פנייתך למנהל המפעל, ולועדה לבקרת איכות של המפעל, על מנת לבדוק את נושא תלונתך. זאת במטרה לכלות את התקלה שגרמה לפגם במוצר שקנית, ולעשות את המרב מבחינתנו על מנת שתקלה מסוג זה לא תשנה.

    ברצוננו להודות לך על שטרחת ופנית אלנו, כיוון שחשוב לנו מאד שהמוצרים היוצאים ממפעלנו יהיו באיכות מעולה ולשביעות רצונם המלאה של צרכנינו. אנו מצטערים ומתנצלים עם אי הנעימות אשר נגרמה לך.

    נציין כי תהליך הייצור במפעלנו – החל מחומרי הגלם והאריזה וכלה במוצר במוגמר המובל לחנויות – מלווה בסדרת בדיקות קפדניות של אבטחת איכות בהתאם לתקנים בינלאומיים שיושמו במפעל.

    מכיוון שאנו מעוניינים לתת את השירות הטוב ביותר לצרכנינו, מצאנו לנכון להעביר לידיך שובר ממיטב מוצרנו, ואנו מקווים שטעמו יערב לחיכך ותמשיל להמנות עם קהל צרכנינו לשביעות רצונך המלאה.

    בכבוד רב

    מחלקת שירות לקוחות

    חזור למעלה
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    לאתר ההטבות
    מומלצים