שתף קטע נבחר

עלית נכנסת לשוק משקאות הקפה הקרים

הבסיס למשקאות הוא קפה אספרסו אילי (illy). עלית תשקיע בהשקת המשקאות 500 אלף שקל

עלית-שירותי-קפה, יבואנית ומשווקת אספרסו אילי, נכנסת לשוק משקאות הקפה הקרים. החברה משיקה סדרה של משקאות קיציים קרים שיימכרו בבתי-קפה, מסעדות ובתי-מלון, שתלווה במגוון אביזרים ממותגים כמו כוסות.
בעלית ינסו לשחזר את הצלחת אילי קפה במקומות אחרים בעולם. לדברי עופר אלוף, מנכ"ל עלית-שירותי-קפה, ביוון זינקו מכירות האספרסו ב-50% בעקבות הכנסת הגירסאות הקרות של המוצר. עלית תשקיע כ-500 אלף שקל בהשקת הקו החדש, ב-700 בתי-קפה ומסעדות וב-200 בתי-מלון.
לפני כשנה השיקה חברת תנובה את סדרת משקאות הקפה הקרים סוויץ', שנכשלה לחלוטין. בעלית הולכים על אסטרטגיה שונה: תנובה ניסתה למכור לצרכנים מוצר מוגמר, שנמכר בחנויות וברשתות השיווק, ואילו עלית ממתגת את קפה האספרסו מתוך כוונה לחזר אחרי בעלי בתי-הקפה או המלונות, ורק באמצעותם לכבוש את הצרכנים.
הסדרה החדשה כוללת את קפה קופקבנה על בסיס ליקר קפה, נשיקה צרפתית על בסיס תפוזים ואלכוהול, קפה ים תיכוני על בסיס אניס ואילי אייס קפוצ'ינו על בסיס ליקר קפה או קקאו. משקאות אלה יימכרו ב-25-15 שקל לכוס, בעוד שאילי אייס אספרסו יימכר ב-12-8 שקל.



לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
עלית. חזית נוספת במלחמות הקפה
מומלצים