שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    תלמה השקיעה 2.5 מ' ש' בזהות מותגית חדשה
    חברת המזון הוותיקה השיקה בשלב ראשון לוגו חדש; החברה: מטרת הזהות החדשה היא לכוון את מותג "תלמה" באופן ברור ומחודד, כך שישקף את ערכי המותג כמזון טעים, פשוט, נוח להכנה ולשימוש

    חברת המזון הוותיקה "תלמה", השייכת לתוצרת מזון ישראלית (תמ"י), יוצאת במהלך אסטרטגי שיווקי ופרסומי לבניית זהות מותגית חדשה לחברה, בהשקעה של 2.5 מיליון שקל.
    כצעד ראשון משיקה "תלמה", הקיימת כבר משנת 1939, לוגו חדש אליו תתלווה הסיסמא – "פשוט טעים". הלוגו מורכב מכיתוב "תלמה", ואייקון דמות המקרבת את האצבעות לפה בתנועת נשיקה. הלוגו החדש יופיע בכל פרסומי החברה.
    לדברי החברה, מטרת הזהות החדשה היא לכוון את מותג "תלמה" באופן ברור ומחודד, כך שישקף את ערכי המותג כמזון טעים, פשוט, נוח להכנה ולשימוש - הנותן תמורה מלאה לצרכן.
    לדברי יהודי ליפמן, סמנכ"ל השיווק של תמ"י, "המותג תלמה נמצא על המדפים מאז 1947 והוא אחד ממותגי המזון הבולטים בישראל. בניית זהות מותגית חדשה נולדה מתוך הצורך לכוון באופן ברור את פעילות המותג בשנים הבאות.
    ליפמן אמר, "כי ממחקרים שערכה החברה בשנת 2000 עלה, כי בשוק המזון רווי המותגים יש צורך לחזק את יתרונותיה של תלמה, לרענן ולחזק את זהותה המותגית ואת תפיסתה בעיני הציבור."
    בניית הזהות החדשה והלוגו נעשתה בעבודת צוות שכללה את מחלקת פיתוח עסקי לקוחות בבאומן בר רבנאי בראשותו של מיקי בר, נציגים של חברת תמ"י, חברת ZIGGURAT האנגלית המתמחה בבניית brand/ corporate identity , חברת BLUE LOGIC האנגלית המתמחה בייעוץ אסטרטגי וחברת G FACTOR הישראלית – העוסקת בעיצוב תדמיתי.
    המותג "תלמה" שייך לתמ"י מקבוצת יוניליבר-בסטפודס. החברה משווקת סל מוצרים רחב הכולל למעלה מ-60 מוצרי מזון בהיקף מכריות של למעלה מ–100 מיליון דולר בשנה.

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    המקצוענים
    מומלצים