שתף קטע נבחר

הראפר סנופ דוג מצטרף לחברת קנאביס ישראלית

וגם: הדוגמנית הבינ"ל טיירה בנקס תייצג את ניין ווסט ישראל, הסטארטאפ מעוטף עזה שהגיע לסין ואיפה ביקר הטייקון לן בלווטניק? רכילות עסקית

הראפר הבינלאומי והקנאביס הישראלי

הראפר האמריקני סנופ דוג (Snoop Dogg) חובר לסטארטאפ הקנאביס הישראלי סידו (Seedo), שפיתח טכנולוגיה המאפשרת לגדל קנאביס ללא מגע יד אדם, במערכת הסגורה למעבר מזיקים, וכך לגדל תוצרת ללא חומרי הדברה. החיבור בין הסטארטאפ לראפר נעשה על רקע תמיכתו של סנופ דוג בלגליזציה וניקיון ענף הקנאביס מתוצרת מרוססת.

 

>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו

 

אקורד סיום: זובין מהטה נפרד מהתזמורת הפילהרמונית

עם קצת עזרה מידידים: בכירי המשפט למען אוניברסיטת תל אביב

מנכ"ל חדש למליסרון: סמנכ"ל הכספים אופיר שריד מונה לתפקיד

 

במסגרת שיתוף הפעולה, הראפר יעבוד עם החברה כדי להגביר את המודעות לטכנולוגיה. מהחברה נמסר כי הזמר יתרום מכשירים אוטומטיים של סידו לגידול קנאביס לקהילות מקומיות וארגונים שכונתיים בעיר הולדתו לונג ביץ' שבקליפורניה, המאפשרים לגדל תוצרת נקייה מחומרי הדברה.

סנופ דוג. חובר לסטארטאפ הקנאביס הישראלי Seedo (צילום: AP) (צילום: AP)
סנופ דוג. חובר לסטארטאפ הקנאביס הישראלי Seedo(צילום: AP)
  

  

טיירה תעצים את נשות ישראל

עוד כוכבת בינלאומית שמשתפת פעולה עם ישראל היא הסופר מודל הבינלאומית טיירה בנקס, שנבחרה לשמש פרזנטורית ושגרירה עולמית של מותג הנעליים והתיקים ניין ווסט (NINE WEST) לסתיו-חורף 2019-2020. בקמפיין הושקע תקציב בגובה של כמיליון שקל.

 

בנקס (45), דוגמנית מובילה מאז שהייתה בת 15 ויוצרת התוכנית "טופ מודל הבאה של אמריקה", "מייצגת באופן מושלם את המשימה של ניין ווסט - לעודד ולקדם נשים לכבוש את העולם בסגנונן האישי", כך לדברי איתי ישי, מנהל חטיבת ניין ווסט ישראל.  

רכילות עסקית טיירה בנקס (צילום: ג'יימס מקרי. יח
טיירה בנקס. הבחירה של ניין ווסט(צילום: ג'יימס מקרי. יח"צ חו"ל)

 

אתגרים של קפה טורקי

ביום שישי האחרון הגיע גיורא בר דעה, מנכ"ל שטראוס, יחד עם צוות "טורקי קפה עלית" ועוד נוכחים, בהם ראש עיריית תל אביב רון חולדאי, להפגין את כישורי הרכיבה שלהם במרוץ האופניים סובב טורקי תל אביב 2019, לו נותנת החברה חסות זו השנה השביעית.

 

על הדרך - לקראת המרוץ ולרגל חול המועד סוכות - הקים הצוות מתחם שכלל שיעור ספינינג המוני, כאשר ההכנסות ממנו הועברו לעמותת אתגרים. לפי ההערכות, מדובר בתרומה בגובה של כ-15 אלף שקל.

רכילות עסקית גיורא בר דעה (שני מימין) וצוות טורקי קפה עלית (צילום: אילנית כהן)
גיורא בר דעה (שני מימין) וצוות טורקי קפה עלית(צילום: אילנית כהן)
 

 

מעוטף עזה לסין

הסטארטאפ הישראלי יוטיליג'נט (YOUTILIGENT), שהוקם על ידי היזמים אביחי בליצקי, ואדים חשנסקי ואביב לוין ופועל בקיבוץ נירעם שבעוטף עזה, זכה במקום השלישי בתחרות החדשנות של ועידת האינטרנט העולמית WIC שנערכה בסין. מדובר בטכנולוגיה המאפשרת ליצרני מכשירי חשמל לקבל החלטות לגבי הצרכן, על בסיס מידע בזמן אמת מנתוני השימוש במכשירים.

 

בתחרות שהתקיימה בשבוע שעבר הסבירו הזוכים כיצד באמצעות הטכנולוגיה הישראלית, תוכל חברת מוצרי חשמל (למשל יצרנית מכונות קפה) לדעת מתי הגיע הזמן לחדש את המלאי, לבצע פעולת תחזוקה או לתקן את המכשיר. בשלב זה פועלת החברה בענף המזון והמשקאות, ושיתפה פעולה, בין היתר, עם בן אנד ג'ריס, מי עדן, טמפו וקוקה קולה ישראל.

רכילות עסקית אביחי בליצקי בסין (צילום: יח
אביחי בליצקי בסין(צילום: יח"צ)

 

הנגשת הבחירות

משרד הפרסום גיתם וזרוע הייעוץ האסטרטגי שלה, BBDO IM, זכו בפרסי זהב וכסף בתחרות הפרסום הסלובנית גולדן דראם (Golden Drum) שהתקיימה בחול המועד סוכות. המשרד קיבל פרס זהב בקטגוריה החברתית ופרסי זהב וכסף בקטגוריה על קמפיין אפקטיבי עבור מהלך שיזם להנגשת הבחירות לעיוורים (The Blind votes) לחברת הטכנולוגיה ORCAM (אורקם), המפתחת מוצרים המיועדים לעיוורים ולקויי ראייה.

 

נזכיר כי בבחירות האחרונות יזמה ועדת הבחירות המרכזית לכנסת פיילוט, במסגרתו הצביעו לראשונה עיוורים ולקויי ראייה באופן עצמאי וללא עזרת מלווה, בעזרת פיתוח מתקדם בשם OrCam MyEye 2 - מכשיר עזר חדשני המסייע לעיוורים ולקויי ראייה לקרוא טקסטים מכל משטח. ללדברי פרופ' אמנון שעשוע, מייסד ומנכ"ל משותף באורקם, "מרגש ומשמח לקבל הוקרה בינלאומית עבור מהלך ששם את מדינת ישראל כחלוצה עולמית בהנגשת ההליך הדמוקרטי". גם עומרי הרוש, מנכ"ל BBDO IM, התרגש.

רכילות עסקית קבלת הפרס של גיתם (צילום: יח
אדי גרצמן, סמנכ"ל קריאייטיב גיתם BBDO ודוד אנוליק, סמנכ"ל BBDO IM(צילום: יח"צ)
 

מסכמים סובלנות במוסקבה

המיליארדר היהודי-רוסי לן בלווטניק, מבעלי השליטה בכלל תעשיות וברשת 13, פקד את מוזיאון היהדות והסובלנות של מוסקבה לרגל סיכום השנה החולפת. ויקטור וקסלסברג, יו"ר חבר הנאמנים, הציג את ביצועי המוזיאון בשנה האחרונה ואת התוכניות לעתיד. אחד הנתונים: יותר מ-600 אלף איש ביקרו במוזיאון בין יוני 2018 לאוגוסט 2019, ואף נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, נכח בהשקת אנדרטה חדשה ללוחמי המחתרות במחנות הריכוז ובגטאות.

 

עוד נכחו: אנטון ואינו, ראש לשכתו של פוטין; אלכסנדר בורודה, נשיא פדרציית הקהילות היהודיות ברוסיה; דריה ז'וקובה, אשת עסקים ואספנית אמנות; ורון לאודר, נשיא הקונגרס היהודי העולמי ואיש עסקים, גם הוא מבעלי רשת 13.

רכילות עסקית חבר הנאמנים במוזיאון במוסקבה (צילום: מוזיאון היהדות והסובלנות במוסקבה)
חבר הנאמנים במוזיאון במוסקבה(צילום: מוזיאון היהדות והסובלנות במוסקבה)
 

 

קוקירמן מלמד ציונות כלכלית

אדוארד קוקירמן, יו"ר בית ההשקעות קוקירמן ומנהל שותף בקרן הון הסיכון קטליסט השקעות (המשקיעה בחברות רפואיות וטכנולוגיות), השיק מהדורה בפורטוגזית של ספרו Israel Valley, העוסק בחדשנות וביזמות הישראלית בסאו פאולו בברזיל. קוקירמן נשא דברים על ציונות כלכלית, ובין המאזינים היו פרננדו לונטברג, נשיא הקהילה היהודית בברזיל, וסלסו לאפר, לשעבר שר החוץ של ברזיל ושגריר המדינה בז'נבה.

רכילות עסקית פרננדו לוטנברג, אדוארד קוקירמן, סלסו לאפר (צילום: יח
פרננדו לוטנברג, אדוארד קוקירמן וסלסו לאפר(צילום: יח"צ)

 

בקצרה

אייל קיציס, הפרזנטור של פרטנר TV, נכח בהשקת אירוע חגיגות 25 שנים לסדרה "חברים" בסינמה סיטי גלילות. והוא לא לבד: במהלך שלושת ימי הפסטיבל, שהופקו על ידי פרטנר TV (שאחראית על האירוע), נמכרו למעלה מ-5,000 כרטיסים לסרט, כלומר למעלה מרבע מיליון שקל הכנסות לשותפים להשקה. בעקבות הביקוש הוסיפו מארגני הפסטיבל עוד אולמות וגם הצגות חצות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים