שתף קטע נבחר

מנכ"ל חברת הקנאביס שגייסה את סנופ דוג: "מצאנו חיבור משותף"

באולפן ynet סיפר זוהר לוי, מנכ"ל חברת סידו, על הבחירה המסקרנת בראפר האמריקני כפרזנטור. וגם: חמי פרס טועם סוכריות מחגבים ואיזו חברה אופנה דואגת לאיכות הסביבה? רכילות עסקית

 

 

מקדם תהליכים

לאחר שנודע כי הראפר האמריקני סנופ דוג (Snoop Dogg) חובר לסטארטאפ הקנאביס הישראלי סידו (Seedo), סיפר מנכ"ל החברה, זוהר לוי, באולפן ynet על הבחירה המסקרנת. "סנופ דוג הוא אושייה מאוד מוכרת בעולם הקנאביס, יש לו חשיפה גדולה מול קהל עצום בצפון אמריקה והאג'נדה שלנו משתלבת עם שלו - אז מצאנו חיבור משותף", אמר לוי. "נקדם מיזמים משותפים יחד - הוא יהיה שגריר החברה, הן בתחום הקנאביס והן בתחום האגרוטק. סנופ דוג מאוד פעיל בתחום גידול קנאביס רפואי ואיכותי ויעזור לנו לקדם תהליכים".

 

הראפר סנופ דוג מצטרף לחברת קנאביס ישראלית

אקורד סיום: זובין מהטה נפרד מהתזמורת הפילהרמונית

בונים והורסים: הסכסוכים העסקיים ששמו קץ לחברות ומשפחה

 

לוי לא השיב על השאלה כמה תשלם החברה לראפר, רק ציין כי סנופ דוג "קיבל מניות בחברה ויש לו אינטרס לקדם תהליכים לטווח הארוך - זו הולכת להיות שותפות לתקופה ארוכה מאוד". הוא התבקש להתייחס לאחד הסרטונים הוויראליים של סנופ דוג, שבו הוא מעשן ג'וינט מול הבית הלבן. על כך אמר: "סנופ דוג הוא אדון לעצמו, הוא מחליט איזה אג'נדות לקדם ובמה להיות מעורב. הוא פעיל בקידום לגליזציה ופעיל בסנאט ולכן נקט בפעולות מחאה כאלה ואחרות. אנחנו פועלים לפי חוק ונותנים מענה לבעיות קיומיות שחולים נתקלים בהם ברמה היומיומית".

סנופ דוג (צילום: AP) (צילום: AP)
סנופ דוג(צילום: AP)

 

מהודרים מתמיד

רפי מהודר, יזם מוצרי השקייה וממציא טכנולוגיית הטפטפות, אירח השבוע בביתו המהודר במגדלי אקירוב בתל אביב את חברי חוג הידידים של מרכז פרס לשלום ולחדשנות - כדי לציין את סוף הקיץ. את פני עשרות אנשי העסקים קיבלו יונה ברטל, מייסדת ומנהלת חוג הידידים ולשעבר סמנכ"לית בית הנשיא שמעון פרס ז"ל; חמי פרס, בנו של הנשיא לשעבר ומבכירי תעשיית הון הסיכון בישראל, שמשמש יו"ר מרכז פרס; אחותו, פרופ' צביה (ציקי) ולדן; ואפרת דובדני, מנכ"לית המרכז.

 

 

בנוכחים: מיכאל (מיקי) שטראוס והבן עדי שטראוס; עתליה שמלצר, מבעלי קבוצת שלמה; שמואל וענת פרנקל, בעלי אפסילון השקעות; הניה נור, מבעלי קבוצת שלטי החוצות נור; אשת העסקים גליה אלבין; פרופ' רוני גמזו, מנכ"ל ביה"ח איכילוב; איש הנדל"ן מוטי כוזהינוף ורעייתו רינת; ראש עיריית רעננה, חיים ברוידא; מיכל פורר, יו"ר ארגון ידידי תיאטרון הקאמרי ורעייתו של דוד פורר, מבעלי קבוצת ניאופרם.

 

הקליימקס: האורחים הוזמנו להיות הראשונים לטעום סוכריות גומי מחגבים, לאחר שהקשיבו לדברים שנשא פרס הבן ובתום האזנה לקטע אופרה באקוסטיקה המופלאה של סלון הדירה בביצוע מקהלת הקאמרי.

  (צילום: חן שנהב)
חמי פרס, רפי מהודר ומיכאל שטראוס(צילום: חן שנהב)

  (צילום: חן שנהב)
יונה ברטל, מוטי ורינת כוזהינוף ועדי שטראוס(צילום: חן שנהב)

  (צילום: חן שנהב)
עתליה שמלצר וענת פרנקל(צילום: חן שנהב)

 

אנרגיה לשלום

משקה האנרגיה BLU יעניק את החסות הראשית, בסך של חצי מיליון שקל, למשחק השלום שיתקיים בין כוכבי ישראל לדורותיהם בכדורגל לכדורגלני העבר של נבחרת ברזיל. משחק הידידות החד פעמי יתקיים ביום שלישי הבא באיצטדיון סמי עופר בחיפה, ומטרתו קידום מסר השלום והאחווה. בנוסף, תחלק BLU כרטיסי כניסה למשחק לילדים מעוטי יכולת.

 

המשקה משווק בישראל על ידי חברת בני פאוזי שמשום, ששיווקה את המשקה XL, וכשאיבדה את הזיכיון למשקה לטובת חברת סידס - התחילה לשווק את BLU. ענאן שמשום, בעלי BLU בישראל, אמר  כי "החברה דוגלת בשלום ואחווה בין כל בני האדם".

  (צילום: אלירן אביטל)
ענאן שומשום, בעלי BLU ישראל(צילום: אלירן אביטל)

 

נעליים למען איכות הסביבה

מותג האופנה והפנאי הבינלאומי טימברלנד יוצא בקמפיין עולמי לקראת השקת קולקציית סתיו-חורף 2019-20, במסגרתו יככבו 11 מובילי דעת קהל, שפועלים למען שינוי חיובי עבור כדור הארץ בתחום איכות הסביבה. הקמפיין, שסיסמתו "nature needs heroes", יעלה בשבוע הבא בישראל על ידי חברת SBN, מייבאת ומשווקת טימברלנד בישראל, אשר תשקיע בו כחצי מיליון שקל. הוא יכלול פעילויות הסברתיות ואירועים למען שמירה על איכות הסביבה והטבע בארץ, במקביל לקמפיין פרסומי.

 

בין המשתתפים בקמפיין: קווין אספיריטו - גנן עירוני מסן דייגו, שמעודד גידול פירות וירקות בעיר ובכפר לצריכה אישית; מרג'אן ואן אובל מאמסטרדם - מהנדסת ומעצבת חפצים סולאריים לשימוש יומיומי, שמפיקים אנרגיה מהשמש; ואליס אדי מלונדון - צלמת תיעודית ופעילה למען איכות הסביבה.

  (צילום: יח
מרג'אן ואן אובל ההולנדית(צילום: יח"צ טימברלנד חו"ל)

 

כסף ורוד ממיקרוסופט

מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח חברה לעמותת אחת מתשע כדי לקדם פעילות שנועדה לעודד את העלאת המודעות לסרטן השד במסגרת חודש המודעות לסרטן השד. עובדי החברה השתתפו החודש בסדנאות והרצאות ונבדקו על ידי רופא במשרדי החברה. כמו כן, לוגו החברה נבצע בוורוד.

 

מיקרוסופט מסרה כי תשקיע בשנה הקרובה למעלה מ-100 אלף שקל לצורך העלאת המודעות לנושא, כך שעובדי החברה יוכלו לתרום לעמותת אחת מתשע, ומיקרוסופט תתרום סכום זהה. הפגינה הזדהות: מיקה שלמון, אמנית רב תחומית וחובבת ספורט אתגרי.

  (צילום: יח
מיקה שלמון על רקע הלוגו הוורוד של מיקרוסופט (צילום: יח"צ מיקרוסופט)

 

סיירת סח"י

נתן סולימנוב, בעלים ומנכ"ל רשת חנויות בגדי המותגים METRO CITY תרם 5,555 שקל לעמותת סח"י - סיירת חסד ייחודית, שמסייעת לשיקום ושילוב נוער וילדים בסיכון בחיים האזרחיים. בנוסף, הוא בנה עם העמותה תוכנית מיוחדת לשילוב נערים בוגרים הנמצאים בסיכון כעובדים ברשת.

  (צילום: שני דמיוני)
נתן סולימנוב(צילום: שני דמיוני)

 

אלכסנדרה לוקש השתתפה בהכנת הידיעה
לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גטי אימג'בנק
שיתוף פעולה ישראלי. הראפר סנופ דוג
צילום: גטי אימג'בנק
מומלצים